Cel mai bun stimulator al masei musculare

Exercitii pentru triceps

Extensia tricepsului la aparat Nu este un exercitiu de baza, asa ca nu ar trebui sa inlocuiasca exercitiile pentru triceps cu greutati libere, ci ar trebui sa le completeze. 14 Feb, 2016
Extensii cu funia deasupra capului Extensiile cu funia deasupra capului sunt un exercitiu care tinteste tricepsul brahial, ideal pentru a izola si pompa muschiul spre finalul antrenamentului. 14 Feb, 2016
Extensii cu gantera pe un brat Extensiile pe un brat cu gantera sunt un exercitiu de baza care ar trebui incorporate in antrenamentele tricepsului cat mai des. 14 Feb, 2016
Extensii la helcometru cu bara dreapta Extensiile la helcometru sunt cel mai cunoscut si utilizat exercitiu de izolare pentru triceps. Indiferent ca sunt facute la finalul antrenamentului sau la inceput, extensiile la helcometru isi au rolul lor in hipertrofia tricepsilor. 14 Feb, 2016
Extensii la helcometru cu priza inversa Acest exercitiu pune un accent mai mare pe capul lung al tricepsului si previne trisarea impiedicand impingerea greutatilor cu umerii. 14 Feb, 2016
Extensii la helcometru cu priza V Extensiile pentru triceps sunt unul din acele exercitii foarte utilizate intr-o sala de forta. Eficiente, dar totusi un exercitiu de izolare, nu de baza. 14 Feb, 2016
Extensii la helcometru cu sfoara Extensiile cu sfoara permit cea mai mare intindere a muschiului, fiind regele exercitiilor de izolare cand vine vorba de triceps. 14 Feb, 2016
Extensii la helcometru cu un brat Acest exercitiu este o variatie a extensiilor la helcometru care presupune lucrarea fiecarui brat pe rand. 14 Feb, 2016
Extensii la helcometru din genunchi Un exercitiu pentru triceps putin mai neobisnuit fata de extensiile clasice, dar la fel de eficient in izolarea si pomparea muschiului. 14 Feb, 2016
Extensii la helcometru din inclinat Un exercitiu pentru triceps care este un hibrid intre presa cu bara la liber si extensiile din picioare. Nu este un exercitiu de baza, ci unul de izolare. Planul inclinat ataca muschii dintr-un unghi diferit. 14 Feb, 2016
Extensii la helcometru din orizontal Folositi acest exercitiu pentru triceps la finalul antrenamentelor, pentru pomparea si izolarea muschilor. Fata de extensiile din picioare, cele din orizontal ofera un unghi de lucru diferit. 14 Feb, 2016
Flotari la paralele din sezut la aparat Este un bun inlocuitor al flotarilor la paralele clasice pentru cei care nu au inca forta necesara, singurul inconvenient este ca necesita accesul la un aparat special. 14 Feb, 2016
Impins cu gantera deasupra capului Un exercitiu clasic si eficient pentru triceps, face parte din baza oricarui antrenament al bratelor. 14 Feb, 2016
Impins cu gantera peste cap Impinsul cu gantera peste cap esre unul din exercitiile pentru triceps preferate de Arnold Schwarzenegger. 14 Feb, 2016
Impins cu priza ingusta Este un exercitiu compus, de baza, in timpul caruia vei simti cu adevart cum lucreaza tricepsii. 14 Feb, 2016
Impins cu priza ingusta cu gantere Aceasta varianta de impins cu priza ingusta ofera un unghi diferit fata de folosirea halterei si este mai utila pentru cei care nu au pe cineva sa ii asigure, ganterele oferind mai multa siguranta in cazul in care nu mai pot duce repetarea la final din cauza oboselii. 14 Feb, 2016
Impins cu priza ingusta din declinat Un exercitiu excelent pentru tricepsi, care ii va lucra dintr-un unghi unic. Este o alternativa buna pentru cei care nu pot face flotari la paralele. 14 Feb, 2016
Impins de pe podea cu un brat Impinsul de pe podea este unul din cele mai bune exercitii atat pentru triceps cat si pentru piept. Folosirea unei singure maini dezvolta in mod egal forta si asigura simetrie musculaturii. 14 Feb, 2016
Impins pentru triceps cu priza inversa Un exercitiu cu adevarat ciudat, care lucreaza tricepsul dintr-un unghi unic. Este un exercitiu dificil si este recomandat sa il faceti intai fara greutati, pana ce il invatati. 14 Feb, 2016
Indoirea bratului cu gantera Un exercitiu de izolare al tricepsului, mai putin utilizat. 14 Feb, 2016
Presa californiana Un exercitiu pentru triceps foarte cunoscut si indragit in California, dar mai putin stiut in afara acestei zone. 14 Feb, 2016
Presa franceza Presa franceza este un exercitiu de baza in construirea unor tricepsi mari. 14 Feb, 2016
Presa franceza din stand Aceasta varianta de presa franceza ajuta la cresterea fortei generale, dar din cauza faptului ca este facuta stand in picioare are un impact mai mare asupra coloanei vertebrale. 14 Feb, 2016
Presa pentru triceps cu bara Z (Skullcrusher) Aceasta presa cu bara Z (pe care multi o confunda cu presa franceza), desi izoleaza muschiul, poate fi considerata un exercitiu de baza pentru triceps. 14 Feb, 2016
Presa pentru triceps cu bara Z din declinat Presa pentru triceps din declinat ofera exercitiului un unghi diferit pentru a lucra muschiul si ii sporeste usor dificultatea, implicand si umerii. 14 Feb, 2016
Presa pentru triceps cu bara Z din inclinat O variatie a impinsului cu bara Z, numit si skullcrusher, care foloseste un plan inclinat, ceea ce schimba unghiul de lucru al muschiului. 14 Feb, 2016
Presa pentru triceps cu gantere din culcat Este un exercitiu care poate inlocui presa cu bara Z pentru a adauga varietate antrenamentelor tricepsului. Are si avantajul de a echilibra forta dintre brate, fiecare lucrand independent. 14 Feb, 2016
Presa pentru triceps cu gantere din declinat Este unul din cele mai bune exercitii pentru triceps, acesta recrutand foarte multe fibre musculare datorita planului declinat si libertatii de miscare date de gantere. 14 Feb, 2016
Presa pentru triceps cu ganterele in interior Acest exercitiu pentru triceps implica rotirea articulatiilor intr-o maniera ciudata, de aceea nu permite folosirea unor greutati mari, fiind folosit in special pentru izolarea capului lung al muschiului. 14 Feb, 2016
Presa pentru triceps cu greutatea corpului Chiar daca acest exercitiu pentru triceps nu foloseste niciun fel de greutati, multi vor fii uimiti de dificultatea si eficienta sa. 14 Feb, 2016
Presa pentru triceps cu lanturi Folosirea lanturilor permite obtinerea unei tensiuni constante si progresive in muschi, ceea ce dezvolta puterea si masa musculara. 14 Feb, 2016
Presa pentru triceps cu placa de lemn pe piept Presele cu placa de lemn pe piept sunt cele mai bune exercitii pentru a mari tricepsii si pentru a le creste forta musculara. Sunt folosite de decenii de halterofili si alti sportivi de forta. 14 Feb, 2016
Ridicari pe marginea bancutei Acest exercitiu este un inlocuitor bun pentru flotarile la paralele, pentru cei care nu le pot face dintr-un motiv anume, 14 Feb, 2016
Schiorul Acest exercitiu mai este cunoscut si sub denumirea de indoirea bratului cu gantere din sezut, fiind util pentru izolarea tricepsului. 14 Feb, 2016
Skullcrusher cu banda elastica Acest exercitiu de baza pentru trapez, atunci cand este facut cu benzi elastice devine un exercitiu excelent pentru izolare. Nu trebuie sa inlocuiasca varianta facuta cu bara Z, ci eventual sa o completeze. 14 Feb, 2016
Stretching pentru triceps Nu este un exercitiu pentru masa musculara sau rezistenta, este un exercitiu pentru incalzirea tricepsului, sau care poate fi facut la incheierea unui antrenament, pentru revenire. 14 Feb, 2016

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.