Cel mai bun stimulator al masei musculare

Presa californiana

Publicat in

Principala grupa musculara lucratatriceps
Alti muschi lucrati: piept
Echipamentbara Z
Mecanicacompusa

Un exercitiu pentru triceps foarte cunoscut si indragit in California, dar mai putin stiut in afara acestei zone.

pozitie de start
pozitie de final

1. Stai intins pe o banca orizontala, si tine deasupra pieptului, cu bratele perfect drepte, o bara Z, folosind o priza apropiata (pozitia de start este aceeasi ca la impinsul cu priza ingusta).

2. Coboara bara spre partea de sus a pieptului, indoind coatele, ca la skullcrushere, doar ca in loc sa duci bara Z spre frunte o duci spre piept. In pozitia de jos, antebratele trebuie sa se atinga cu bicepsii iar bara sa atinga usor partea de sus a pieptului.

3. Din aceasta pozitia, impinge bara in sus pentru a reveni la pozitia de start, ca la partea concentrica la impinsul cu priza ingusta. Repeta.

Sfat: O greutate cu care sa incepi este la mijlocul a ceea ce folosesti pentru impinsul cu priza ingusta si presa pentru triceps cu bara Z.

Variatii: Se poate folosi si o haltera in loc de bara Z.

Referinte

Cel mai bun stimulator al masei musculare

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.