Cel mai bun stimulator al masei musculare

Presa franceza

Publicat in

Principala grupa musculara lucratatriceps
Alti muschi lucrati-
Echipamentbara Z
Mecanicaizolare

Presa franceza este un exercitiu de baza in construirea unor tricepsi mari.

pozitie de start
pozitie de final

1. Foloseste o banca cu spatar la 90 de grade,si o bara Z. Aseaza-te pe banca, cu bara Z deasupra capului, tinuta cu mabele maini, priza fiind la nivelul umerilor. Mainile sa fie prefect intinse si coatele in interior.

2. Tinand mainile apropiate de cap, si coatele fixe, coboara bara in spatele capului, printr-o miscare de semicerc, pana cand antebratele se ating cu bicepsii. Mentine o secunda.

3. Readu bara deasupra capului folosid tricepsii. Repeta.

Variatii: Se pot folosii si gantere sau o franghie atasata la un scripete.

Referinte

Cel mai bun stimulator al masei musculare

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.