Cel mai bun stimulator al masei musculare

Impins cu priza ingusta din declinat

Publicat in

Principala grupa musculara lucratatriceps
Alti muschi lucrati: piept, umeri
Echipamenthaltera
Mecanicacompusa

Un exercitiu excelent pentru tricepsi, care ii va lucra dintr-un unghi unic. Este o alternativa buna pentru cei care nu pot face flotari la paralele.

pozitie de start
pozitie de final

1. Stai intins pe o banca declinata. 

2. Folosind o priza ingusta (una care sa fie putin mai lata decat umerii) ridica bara de pe suport si tine-o deasupra ta, cu mainile perfect drepte. Aceasta va fi pozitia de start.

3. Coboara bara spre partea inferioara a pieptului; expira pe masura ce faci asta. Nu atinge pieptul cu bara, opreste-te la o palma de el. Tine coatele apropiate de corp.

4. Foloseste tricepsii si impinge haltera la pozitia de start. Repeta.

ATENTIE! Pentru a iti proteja umarul (coafa rotatoare)  este bine sa ai pe cineva care sa te ajute sa ridici haltera de pe suport.

Variatii: Se pot folosi si o bara Z sau gantere.

Referinte

Cel mai bun stimulator al masei musculare

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.