Cel mai bun stimulator al masei musculare

Presa pentru triceps cu bara Z (Skullcrusher)

Publicat in

Principala grupa musculara lucratatriceps
Alti muschi lucrati-
Echipamentbara Z
Mecanicaizolare

Aceasta presa cu bara Z (pe care multi o confunda cu presa franceza), desi izoleaza muschiul, poate fi considerata un exercitiu de baza pentru triceps.

pozitie de start
pozitie de final

1. Culca-te pe o banca orizontala, folosind o bara Z, astfel incat capul sa fie asezat exact unde se termina banca. Ridica bara deasupra capului, cu o priza ingusta, incat sa fie in dreptul ochilor. Aceasta va fi pozitia de start.

2. Cobora incet bara Z pana aproape de frunte apoi ridic-o printr-o miscare de semicerc, incordand tricepsii. Repeta.

Sfat: Tine coatele fixe in timpul exercitiului si antebratele la fel.

Variatii: Se pot folosi si gantere in loc de bara Z, cu palmele orientate una spre cealalta. 

Referinte

Cel mai bun stimulator al masei musculare

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.