Cel mai bun stimulator al masei musculare

Exercitii pentru piept

Crossover cu banda elastica Un exercitiu de izolare pentru piept, crossover cu banda elastica va fi cel mai bine facut la finalul antrenamentului, pentru a pompa sange cat mai mult in muschi. 14 Feb, 2016
Crucea de fier la cabluri Crucea de fier la cabluri este un exercitiu foarte asemanator cu fluturarile la cabluri, dar care pune un accent mai mare pe lateralul pieptului. Necesita accesul la un aparat cu cabluri. 14 Feb, 2016
Flotari la paralele Flotarile la paralele sunt un exercitiu excelent pentru stimularea muschilor inferiori ai pieptului. 14 Feb, 2016
Fluturari cu gantere pentru piept Fluturarile cu gantere pentru piept sunt un exericiu foarte bun de izolare. Aveti grija sa folositi greutati mici, pentru a nu va accidenta. 14 Feb, 2016
Fluturari cu gantere pentru piept din declinat Acest fel de fluturari pentru piept sunt foarte rar facute in salile de forta. Acest exercitiu poate fi combinat si cu fluturari din orizontal, pentru ca lucreaza muschii pieptului in moduri diferite. 14 Feb, 2016
Fluturari cu gantere pentru piept din inclinat Un exericiu excelent de izolare pentru piept, de aceea il vedem facut atat de des in salile de forta. 14 Feb, 2016
Fluturari cu gantere pentru piept din inclinat cu rasucire Acest exercitiu pentru piept lucreaza muschii dintr-un unghi complet unic datorita rasucirii ganterelor in partea de sus a miscarii. 14 Feb, 2016
Fluturari cu greutatea corpului Un exercitiu functional util nu numai pentru dezvoltarea pieptului dar si pentru dezvoltarea stabilitatii, puterii si fortei generale. 14 Feb, 2016
Fluturari la aparatul Pec deck Un exercitiu de izolare foarte bun, care necesita accesul la un aparat Pec Deck. Mai este numit si "fluturele". 14 Feb, 2016
Fluturari la cabluri Fluturarile la cabluri sunt un exercitiu de izolare a pieptului, care necesita accesul la echipament special. 14 Feb, 2016
Fluturari la cabluri cu scripetii jos Aceasta varianta de fluturari la cabluri este conceputa pentru a lucra muschii inferiori ai pieptului. 14 Feb, 2016
Fluturari la cabluri din inclinat Fluturarile la cabluri din orizontal sunt un exercitiu pentru piept care ofera o buna izolare a muschilor din planul inclinat - cu accent pe pectoralii superiori - dar necesita accesul la un aparat cu scripeti. 14 Feb, 2016
Fluturari la cabluri din orizontal Fluturarile la cabluri din orizontal sunt un exercitiu pentru piept care ofera o buna izolare a muschilor, dar necesita accesul la un aparat cu scripeti. 14 Feb, 2016
Fluturari pentru piept cu o mana Un exercitiu unilateral asemanator cu fluturarile clasice, doar ca se lucreaza fiecare parte pe rand. Asta ajuta la echilibrarea fortei si dezvoltarea armonioasa a muschilor. 14 Feb, 2016
Ghilotina Ghilotina este un exercitiu pentru piept vechi de cand culturismul. Foarte asemanator cu impinsul cu haltera din orizontal, difera prin coborarea halterei la nivelul gatului, ceea ce pune un accent mai mare pe partea superioara a pieptului. 14 Feb, 2016
impins cu gantere cu priza inversa 2 Impins cu gantere cu priza inversa Impinsul cu priza inversa atunci cand se folosesc gantere duce la o activare cu 30% mai mare a fibrelor musculare. Singurul neajuns este ca nu poti folosi greutati atat de mari ca la impinsul cu gantere clasic. 12 May, 2016
Impins cu gantere cu priza neutra Atunci cand lucrezi pieptul cu priza neutra fortezi mai putin umerii, dar si accentuezi mai mult tricepsul. 14 Feb, 2016
Impins cu gantere de pe podea Este un exercitiu care lucreaza in mod egal pieptul si tricepsul. Marele sau avantaj este ca protejeaza umerii, fiind o presa pentru piept accesibila si celor care au probleme de sanatate foarte mari la nivelul umerilor, si nu pot face alte exercitii de impins. 14 Feb, 2016
Impins cu gantere din culcat Impinsul cu gantere permite o mai buna intindere a pieptului. De asemenea, permite un control mai bun al greutatilor, lucru important pentru cei cu probleme la umeri. 14 Feb, 2016
Impins cu gantere din declinat Impinsul cu gantere din plan declinat pune accent in special pe pieptul inferior, si este un exercitiu de baza in antrenamentul pieptului. 14 Feb, 2016
Impins cu gantere din inclinat Impins din inclinat cu gantere este o varianta buna a impinsului din inclinat, ganterele permitand o extindere mai buna a pieptului. 14 Feb, 2016
Impins cu haltera din culcat cu priza inversa Impins cu haltera cu priza inversa Impinsul cu haltera cu priza inversa este un exercitiu uitat, dar foarte eficient in dezvoltarea pieptului, si mai sigur pentru articulatii decat impinsul clasic. 12 May, 2016
Impins cu haltera de pe podea Impinsul pentru piept cu haltera de pe podea este un exercitiu de baza in haltere, care este folosit la cresterea rapida a fortei. Nu trebuie sa inlocuiasca impinsul de pe banca, ci sa il completeze. 14 Feb, 2016
Impins cu haltera din culcat Impinsul din culcat cu haltera este regele exercitiilor pentru piept. In acelasi timp este si unul din cele 3 exercitii de baza din culturism, alaturi de indreptari si genuflexiuni cu bara. 14 Feb, 2016
Impins cu haltera din declinat Impinsul din plan declinat pune accent in special pe pieptul inferior, o zona de multe ori neglijata, dar care are o mare importanta in aspectul muschilor pectorali. 14 Feb, 2016
Impins cu haltera din inclinat Un exercitiu de baza pentru piept, care pune accent in special pe zona superioara a pieptului. 14 Feb, 2016
Impins cu o mana din orizontal Un exercitiu unilateral pentru piept , care echilibreaza forta dintre cele doua parti si ajuta la dezvoltarea egala a musculaturii. 14 Feb, 2016
Impins din declinat la aparatul Smith Este o varianta buna de impins din declinat pentru piept atunci cand nu ai pe cineva care sa te asiste si vrei sa folosesti greutati mari sau sa fortezi. 14 Feb, 2016
Impins din inclinat la aparatul Smith Este o varianta buna de impins din inclinat pentru piept atunci cand nu ai pe cineva care sa te asiste si vrei sa folosesti greutati mari sau sa fortezi. 14 Feb, 2016
Impins din plan orizontal cu benzi elastice Benzile elastice intind mai mult pieptul decat in cazul folosirii greutatilor libere, dar nu sunt la fel de eficiente in a promova cresterea masei musculare. 14 Feb, 2016
Impins la aparatul Smith Este o varianta buna de impins din orizontal pentru piept atunci cand nu ai pe cineva care sa te asiste si vrei sa folosesti greutati mari sau sa fortezi. 14 Feb, 2016
In jurul lumii Numele ciudat al exercitiului vine de la raza mare de miscare care aduce cu sine o pompare excelenta a pectoralilor. 14 Feb, 2016
Intinderea umerilor in fata si spate Incalzirea umerilor inainte de antrenamentul pieptului este esentiala pentru sanatatea articulatiilor. Foloseste aceste intinderi pentru a pregati umerii de antrenament dar si pentru a aduce ceva sange in pectorali inainte de a te apuca de impins. 14 Feb, 2016
Presa pentru piept cu lanturi Folosirea lanturilor in cadrul antrenamentelor cu greutati este o practica veche in powerlifting; datorita lanturilor greutatea creste progresiv pe masura ce o ridici, o situatie ideala pentru cresterea fortei si depasirea plafonarilor. 14 Feb, 2016
Presa pentru piept la cabluri din inclinat Folosirea cablurilor pentru impinsul de la piept ajuta la stabilizarea muschilor pieptului si la invatarea tehnicii corecte de executie pentru atunci cand se folosesc greutati libere. In plus, aduc varietate antrenamentelor. 14 Feb, 2016
Presa pentru piept la cabluri din sezut Dificultatea acestui exercitiu pentru piept consta in a-l executa cat mai corect si intr-un ritm lent. Cablurile sunt mult mai greu de controlat decat ganterele. 14 Feb, 2016
Presa pentru piept la cabluri din stand Un exercitiu care ofera o alternativa la impinsul clasic pentru piept. Acest exercitiu nu ar trebui sa inlocuiasca greutatile libere, ci doar sa le completeze. 14 Feb, 2016
Presa piept la aparat Chiar daca nu sunt un exercitiu de baza, presele pentru piept la aparat pot completa un antrenament, si ofera variatie. 14 Feb, 2016
Pullover cu gantera Un exercitiu de baza , care nu lucreaza doar muschii pieptului ci toata cutia toracica. 14 Feb, 2016
Stretching pentru piept Incalzirea corespunzatoare a pieptului prin stretching este foarte utila inaintea unui antrenament greu, pentru ca incalzeste muchiul si previne ruperile musculare. 14 Feb, 2016

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.