Cel mai bun stimulator al masei musculare

Exercitii pentru deltoizi (umeri)

Crucea Un exercitiu pentru umeri simplu de facut, care nu necesita acces decat la doua gantere. Izoleaza foarte bine deltoizii medieni si frontali, dar nu trebuie folosite greutati mari. 14 Feb, 2016
Crucea de fier Acest exercitiu lucreaza umerii dar si abdomenul si spatele. Este un exercitiu provenit din gimnastica care imita ceea ce fac gimnastii la inele. 14 Feb, 2016
Fluturari la spate cu banda elastica Un exercitiu foarte practic, care necesita doar o banda elastica si un obiect solid de care sa fie atasata. Poate fi facut oriunde, la sala, acasa sau in aer liber. 14 Feb, 2016
Fluturari la spate cu franghia Un exercitiu excelent pentru deltoizii posteriori, grupa musculara de multe ori neglijata. 14 Feb, 2016
Fluturari la spate din aplecat Deltoizii posteriori sunt o grupa musculara des neglijata de cei care se antreneaza cu greutati. Includeti acest exercitiu in rutina voastra de antrenament pentru un aspect desavarsit al umerilor. 14 Feb, 2016
Fluturari la spate din aplecat la cabluri Un exercitiu care te va ajuta sa iti consolidezi forta la nivelul deltoizilor posteriori, si va creste definirea musculara. 14 Feb, 2016
Fluturari la spate din culcat Un exercitiu de izolare excelent pentru partea posterioara a umerilor, care impiedica trisarea prin balansare. 14 Feb, 2016
Fluturari la spate din culcat cu un singur brat Exercitiile unilaterale precum acesta au rolul de a echilibra forta si aspectul dintre partea stanga si cea dreapta, si ajuta si la mentinerea sanatatii umerilor. 14 Feb, 2016
Fluturari la spate din inclinat Un exercitiu asemanator cu fluturarile la spate din culcat, lucreaza umerii posteriori dintr-un unghi usor diferit. 14 Feb, 2016
Fluturari la spate la aparatul Pec deck Pentru a face acest exercitiu pentru deltoizii posteriori este necesar accesul la un aparat Pec Deck. 14 Feb, 2016
Fluturari la spate la cabluri Acest exercitiu pentru partea din spate a umerilor izoleaza foarte bine muschiul, oferind o pompare excelenta. 14 Feb, 2016
Funii Un exercitiu complex, care lucreaza aproape toata partea superioara. Necesita folosirea unor funii groase, grele si suficient de lungi, numite battle ropes. 14 Feb, 2016
Impins cu haltera in mod alternativ Acest exercitiu este o combinatie intre presa militara din sezut si impinsul de la ceafa, care lucreaza umerii din mai multe unghuri simultan. 14 Feb, 2016
Impins de la ceafa Desi eficient, impinsul de la ceafa este un exercitiu foarte periculos, care trebuie folosit rar, iar de cei care au probleme de sanatate la umeri, niciodata. 14 Feb, 2016
Impins pentru umeri la aparat Impinsul pentru umeri la aparat este usor abordabil de oricine, si de incepatori, dar necesita accesul la echipament special. Din fericire, majoritatea salilor au un aparat de impins pentru umeri. 14 Feb, 2016
Impins pentru umeri la presa Smith Un bun exercitiu pentru umeri, lucrand deltoizii anteriori, dar care necesita accesul la o presa Smith. 14 Feb, 2016
Parghii cu haltera Un exercitiu unic, care lucreaza umerii dar si pieptul. Este un exercitiu de tip CrossFit, pentru cei cu experienta in sala de forta. 14 Feb, 2016
Presa antigravitationala Numele acestui exercitiu este pe delin adecvat, pentru ca vei simti din plin forta gravitatiei. 14 Feb, 2016
Presa Arnold Acesta varianta de impins cu gantere pentru umeri a fost inventata de faimosul Arnold Schwarzenegger. Este un exercitiu unic, implicand atat deltoizii frontali cat si laterali. Insusi Arnold a spus ca este unul din cele mai bune exercitii pentru umeri. 14 Feb, 2016
Presa cu gantera cu un brat Un exercitiu pentru simetria umerilor si egalizarea fortei intre partea dreapta si partea stanga. 14 Feb, 2016
Presa cu gantere pentru umeri Unul din cele mai cunoscute si utilizate exercitii pentru deltoizii frontali. 14 Feb, 2016
Presa cubaneza Acest exercitiu lucreaza muschii mici, interni, ai umarului, care controleaza rotirea articulatiei. 14 Feb, 2016
Presa militara Cum orice grupa musculara are un exercitiu dominant, in cazul umerilor acesta este presa militara. Daca iti doresti umeri masivi, nu evita acest exercitiu. 14 Feb, 2016
Presa militara cu haltera bustean Presa militara cu haltera bustean este unul din cele mai grele exercitii din competitiile strongman, si chiar daca seamana cu presa militara cu haltera, este mult mai dificila. Numai punerea halterei bustean la piept pentru a incepe exercitiul, solicita intregul corp. 14 Feb, 2016
Presa militara din sezut Este un exercitiu asemanator cu impinsul cu gantere pentru umeri, dar ii este superior acestuia datorita mecanicii pe care o implica folosirea halterei. 14 Feb, 2016
Presa pentru umeri la cabluri Nu este un exercitiu de baza in antrenamentul umerilor, ci poate fi considerat mai degraba un hibrid intre un exercitiu compus si unul de izolare. 14 Feb, 2016
Propulsorul Acesta este mai mult decat un exercitiu pentru umeri, este un exercitiu pentru intregul corp, folosit mai ales in Tabata, cu ajutorul caruia poti arde grasimi si tonifia musculatura in acelasi timp. 14 Feb, 2016
Ramat cu bara din aplecat pentru deltoizii posteriori Diferenta principala dintre acest exercitiu si ramatul pentru spate este ca in cazul de fata bara este trasa la piept si nu spre bazin. 14 Feb, 2016
Ramat din picioare Ramatul din picioare poate fii folosit atat pentru a lucra umerii, dar si pentru a lucra trapezul. 14 Feb, 2016
Ramat din picioare cu gantere O variate a ramatului din picioare cu haltera, acest exercitiu permite un control mai bun al greutatilor si pune mai putina presiune pe articulatia umarului. Poate fi folosit atat pentru antrenamentul umerilor cat si al trapezului. 14 Feb, 2016
Ramat din picioare cu o gantera Acest ramat din picioare presupune lucrarea fiecarui deltoid pe rand, ceea ce duce la o dezvoltare egala a fortei si masei musculare. 14 Feb, 2016
Ramat din picioare la cabluri Fata de ramatul din picioare cu bara, acest exercitiu mentine umerii intr-o tensiune constanta, si in acelasi timp izoleaza mai eficient muschii. 14 Feb, 2016
Ramat din picioare la presa Smith Acest fel de ramat din picioare permite folosirea unor greutati mai mari fata de folosirea unui haltera sau a ganterelor. 14 Feb, 2016
Ramat din sezut cu sfoara pentru deltoizii posteriori Acest fel de ramat lucreaza partea din spate a umarului si diferenta fata de ramatul din sezut care lucreaza spatele este ca greutatile sunt trase spre gat nu spre bazin. 14 Feb, 2016
Ridicarea halterei deasupra capului prin fata Raza foarte mare de miscare a acestui exercitiu tine umerii mai mult timp sub tensiune decat o fac alte exercitii similare. 14 Feb, 2016
Ridicarea umerilor din inclinat Poate parea un exercitiu minimalist, dar in ciuda faptului ca are o raza a miscarii foarte scurta produce rezultate mari. 14 Feb, 2016
Ridicari alternative cu gantere Un exercitiu excelent pentru pomparea muschilor, dar si pentru ingrosarea umerilor anteriori si medieni. 14 Feb, 2016
Ridicari cu gantere in fata O alternativa la ridicarile in fata cu bara, fiind un exercitiu mai potrivit pentru incepatori, sau pentru cei cu dureri la nivelul umerilor, ganterele fiind mai putin restrictive. 14 Feb, 2016
Ridicari in fata cu discul Priza necesara pentru a tine discul ofera un unghi unic de lucru pentru umeri. 14 Feb, 2016
Ridicari in fata cu haltera Un exercitiu clasic si eficient pentru izolarea si pomparea umerilor, in special zona anterioara. 14 Feb, 2016
Ridicari in fata din inclinat Ridicarile in fata din inclinat sunt un exercitiu pentru umeri mai putin utilizat, dar care lovesc muschiul dintr-un unghi diferit fata de ridicarile din picioare. 14 Feb, 2016
Ridicari in fata la cabluri Un exercitiu de izolare al umerilor dupa care ii vei simti in flacari. 14 Feb, 2016
Ridicari laterale cu gantera din culcat Este un exercitiu care izoleaza perfect delotiodul median pentru ca elimina posibilitatea de a trisa, ideal pentru pomparea si definirea muschiului. 14 Feb, 2016
Ridicari laterale cu gantere Des utilizat, si eficient, nu trebuie sa inlocuiasca exercitiile de baza. Este bun mai ales pentru izolarea deltoizilor medieni. 14 Feb, 2016
Ridicari laterale cu gantere din sezut Ridicarile laterale din sezut permit o mai buna izolare a umarului pentru ca reduc posibilitatea de a trisa prin balansare. 14 Feb, 2016
Ridicari laterale cu un brat la cabluri Un exercitiu de izolare care aduce tensiune in deltoizi mai ales in partea de jos a miscarii. 14 Feb, 2016
Ridicari laterale cu un singur brat Este un exercitiu asemanator cu ridicarile laterale cu gantere, dar care ofera o izolare mai buna a umerilor. 14 Feb, 2016
Ridicari laterale din atarnat Un exercitiu care izoleaza deltoidul median si care este usor de facut, atat de avansati cat si de incepatori. 14 Feb, 2016
Ridicari laterale din inclinat Ridicarile laterale din inclinat se fac stand pe o banca inclinata, ceea ce duce la eliminarea posibilitatii de a trisa prin balans, izoland perfect muschiul umarului. 14 Feb, 2016
Ridicari laterale din sezut la cabluri Pentru a efectua acest exercitiu de izolare a umerilor este nevoie sa pozitionezi o banca intre doi scripeti. 14 Feb, 2016
Ridicari laterale la aparat Ridicarile laterale pentru umeri la aparat au avantajul ca nu permit trisarea prin balansarea corpului, ceea ce duce la o izolare perfecta a deltoizilor medieni. 14 Feb, 2016
Ridicari laterale pentru omoplati Este vorba despre un exercitiu corector care intareste musculatura care stabilizeaza omoplatii. Nu este un exercitiu pentru masa musculara, dar va poate ajuta sa va feriti umerii de accidentari si dureri. 14 Feb, 2016
Rotatii externe Acest exercitiu tinteste coafa rotatoare, cea care da stabilitate umarului, de aceea este un exercitiu foarte important pentru mentinerea sanatatii umerilor si intarirea musculaturii si articulatiilor lor. 14 Feb, 2016
Rotatii externe la cabluri Acest exercitiu efectuat la cabluri tinteste coafa rotatoare, cea care da stabilitate umarului. 14 Feb, 2016
Rotatii interne la cabluri Un exercitiu pentru coafa rotatoare, o componenta a umerilor des neglijata, dar vitala pentru sanatatea acestei grupe musculare. 14 Feb, 2016
Rotirea umerilor Acest exercitiu fizic nu este folosit pentru construirea de masa musculara ci pentru incalzirea umerilor. Orice antrenament al partii superioare a corpului ar trebuie sa inceapa cu acest exercitiu! 14 Feb, 2016
Rotirea umerilor cu discul Un exercitiu care ofera o incalzire excelenta a umerilor. Cum umerii sunt cea mai sensibila grupa musculara, acest exercitiu ar trebui folosit cat mai des la inceputul antrenamentelor partii superioare, pentru a preintampina accidentarile. 14 Feb, 2016
Tragerea ganterelor pe langa corp Un exercitiu simplu dar foarte eficient pentru ca nu te va lasa sa trisezi si toata munca va fii facuta de umeri. 14 Feb, 2016

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.