Cel mai bun stimulator al masei musculare

Exercitii pentru abdomen

Abdomene cu ridicarea discului deasupra capului Un exercitiu foarte eficient pentru dezvoltarea muschilor abdominali, este o variatie interesanta la clasicele abdomene. 14 Feb, 2016
Abdomene cu roata Un exercitiu pentru abdomen, care se executa cu o roata speciala. 14 Feb, 2016
Abdomene in V Este un exercitiu avansat pentru abdomen, care va solicita rectus abdominis, principalul muschi abdominal, supranumit si six-pack. 14 Feb, 2016
Abdomene in V laterale Un exercitiu foarte bun pentru muschii oblici, care poate fii facut oriunde, fie acasa fie la sala de forta. 14 Feb, 2016
Abdomene inverse la cabluri Invata cum sa faci corect abdomenele inverse la cabluri, un exercitiu avansat pentru muschii abdominali. 14 Feb, 2016
Abdomene la aparat Abdomene executate la aparat, un exercitiu execelnt pentru marirea muschilor abdominali. 14 Feb, 2016
Abdomene la banca declinata Un exercitiu clasic si eficient pentru abdomen. 14 Feb, 2016
Abdomene la banca declinata cu presa pentru umeri Este un exercitiu ciudat, de fapt un hibrid intre abdomene si impins pentru umeri. Folosirea halterei ingreuneaza si mai mult sarcina abdomenului ducand la o dezvoltare musculara mai mare. 14 Feb, 2016
Abdomene la banca declinata cu rasucire Aceasta variatie a abdomenelor la banca declinata pune mai mult accent pe muschii oblici. 14 Feb, 2016
Abdomene la cabluri Un exercitiu eficient pentru abdomen, dar care necesita accesul la echipament special. 14 Feb, 2016
Abdomene la cabluri din sezut Aceasta varianta de abdomene la cabluri reprezinta un exercitiu eficient pentru muschii abdominali pentru ca elimina posibilitatea de a trisa, datorita pozitiei din sezut. 14 Feb, 2016
Abdomene la cabluri din stand Aceasta este varianta mai usoara a abdomenelor la cabluri, reducand raza de miscare. 14 Feb, 2016
Abdomene la sol Cel mai cunoscut, utilizat si simplu exercitiu pentru abdomen. Dar si unul foarte eficient, care poate fi facut oriunde, fara a fi nevoie de echipament special. 14 Feb, 2016
Abdomene la sol cu picioarele ridicate O variatie a clasicelor abdomene la sol; picioarele ridicate sporesc gradul de dificultate al exercitiului. 14 Feb, 2016
Abdomene la sol prin rasucire Abdomenele la sol prin rasucire sunt un exercitiu grozav pentru abdomen, lucrand si muschii oblici. 14 Feb, 2016
Abdomene pe marginea bancutei Un exercitiu foarte cunoscut, care este des vazut in salile de fitness, si dintr-un motiv bun: este usor de facut si eficient. 14 Feb, 2016
Abdomene pe mingea elvetiana Abdomenele facute cu sprijin pe mingea elvetiana reprezinta o mai mare provocare, pentru ca necesita o incordare mai pronuntata a muschilor, pentru a mentine corpul in echilibru. 14 Feb, 2016
Aruncarea mingii medicinale Aruncarea mingii medicinale se executa asemanator cu un abdomen clasic, doar ca se tine in maini o minge medicinala, iar in partea de sus a miscarii este aruncata. 14 Feb, 2016
Atingerea calcaielor prin rasucire Acest exercitiu lucreaza in special muschii oblici ai abdomenului, dar este bun si pentru intarirea musculaturii zonei mediene. 14 Feb, 2016
Bicicleta aeriana Bicicleta aeriana este un exercitiu de la care vei simti cum iti ia foc abdomenul. 14 Feb, 2016
Coborari laterale de pe minge Pentru acest exercitiu ai nevoie de o minge elvetiana (zisa si de stabilitate) si multa vointa. Un exercitiu care iti va lucra toata zona abdominala. 14 Feb, 2016
Coconul Numele acestui exercitiu pentru abdomen este dat de pozitia corpului in timpul efectuarii sale, ca si cum ar fi bagat in interiorul unui cocon. 14 Feb, 2016
Dead bug Acest exercitiu abdominal are un nume amuzant, dar este foarte eficient in a intregul abdomen, stimuland in profunzime muschii. Mai mult, ajuta si la coordonarea dintre brate si picioare. 14 Feb, 2016
Flexia lombarilor Un exercitiu simplu, care lucreaza in special lombarii, dar si restul zonei mediene. 14 Feb, 2016
Flexia soldurilor cu genunchii indoiti Un alt exercitiu pentru musculatura abdomenului inferior. 14 Feb, 2016
Foarfeca Un exercitiu pentru abdomen destul de dificil, care presupune o musculatura dezvoltata si mobilitate. 14 Feb, 2016
Foarfece Un exercitiu simplu de efectuat si foarte eficient in a lucra abdomenul inferior. 14 Feb, 2016
Foarfece din atarnat Este un exercitiu pentru abdomen, foarte dificil si foarte solicitant atat pentru muschi cat si pentru coloana vertebrala. Nu este un exercitiu pentru incepatori. 14 Feb, 2016
Inclinari laterale cu gantera Un exercitiu pentru izolarea oblicilor abdominali, ideal pentru tonifierea soldurilor si care face parte din ecuatia eliminarii grasimii de pe "manerele iubirii". 14 Feb, 2016
Inclinari laterale cu haltera in spate Este un exercitiu pentru muschii oblici ai abdomenului, dar daca se face cu suficient de multe greutati intreaga zona mediana este solicitata. 14 Feb, 2016
Inclinari laterale la cabluri de sus Invata cum se executi inclinari laterale la cabluri pentru abdomen cu scripetele in pozitia de sus, mai exact pentru muschii oblici ai sectiunii mediene. 14 Feb, 2016
Indoirea soldurilor din atarnat la barile paralele Este un exercitiu care pune accent in special pe abdomenul inferior. Necesita acces la echipament special, si anume barile paralele. 14 Feb, 2016
Indoirea trunchiului la cabluri Este un exercitiu excelent pentru abdomen si pentru forta generala, fiind inspirat din miscarile de Judo, prin care iti arunci adversarul la podea. 14 Feb, 2016
Lovirea cauciucului cu barosul Un exercitiu specific mai ales sporturilor de forta, este mai mult decat eficient in a lucra si intari toata zona mediana. Pe langa abdomen, acest exercitiu avansat implica aproape toti muschii din corp. Singura problema este accesul dificil la echipamentul necesar. 14 Feb, 2016
Mersul paianjenului Daca de mersul piticului au auzit aproape toti, de mersul paianjenului nu sunt multi care au auzit. Este un exercitiu complex, care intareste si stabilizeaza abdomenul si care implica muschi din intreg corpul. 14 Feb, 2016
Morisca Acest exercitiu pentru abdomen se executa cel mai bine cu o gantera kettlebell. In lipsa ei se poate folosi si o gantera normala, dar pozitia incheieturii mainii nu va fi prea comoda. 14 Feb, 2016
Parghii la 180 de grade Acest exercitiu face parte din categoria exercitiilor functionale, lucrand intregul corp, nu numai abdomenul. Cel mai mare accent este pus pe sectiunea mediana, in special muschii oblici. 14 Feb, 2016
Rasucirea trunchiului cu gantere O varianta mai usoara a rasucirilor de trunchi, care in mod normal se fac cu haltera in spate. Folosirea ganterelor protejeaza mai bine zona lombara. 14 Feb, 2016
Rasucirea trunchiului cu picioarele sprijinite pe minge Un exercitiu care lucreaza intregul abdomen, inclusiv oblicii. Este un exercitiu de dificultate medie, si poate fi provocator pentru incepatori. 14 Feb, 2016
Rasuciri cu haltera din sezut Este un exercitiu clasic pentru muschii oblici ai abdomenului. Pozitia din sezut protejeaza mai bine coloana vertebrala. 14 Feb, 2016
Rasuciri rusesti Probabil este cel mai cunoscut si mai eficient exercitiu pentru dezvoltarea muschilor oblici, care si-a dovedit eficienta de-a lungul timpului. 14 Feb, 2016
Rasuciri rusesti cu partener Rasucirile rusesti cu partener reprezinta o modalitate distractiva de a lucra muschii oblici ai abdomenului, dar imbunatatesc si coordonarea. 14 Feb, 2016
Rasuciri rusesti din stand Aceasta varianta de rasuciri rusesti este probabil cea mai simpla si usor de invatat de catre incepatori si persoanele care nu au inca o conditie fizica dezvoltata. 14 Feb, 2016
Rasuciri rusesti la cabluri O variate a rasucirilor rusesti care mentine oblicii in tensiune constanta datorita cablurilor. 14 Feb, 2016
Ridicarea fundului Este un exercitiu foarte cunoscut mai ales de la Pilates, si de multe ori asociat doar cu femeile, dar este util oricui vrea sa aiba un abdomen puternic si reliefat. 14 Feb, 2016
Ridicarea picioarelor deasupra capului din atarnat Daca ridicarea picioarelor din atarnat este un exercitiu pentru avansati, ridicarea picioarelor deasupra capului din atarnat este un exercitiu pentru experti, care necesita o conditie fizica de fier. 14 Feb, 2016
Ridicarea picioarelor din atarnat Este un exercitiu avansat, care solicita mult abdomenul dar si lombarii. Pentru a il efectua este nevoie de multa forta si stabilitate. 14 Feb, 2016
Ridicarea soldurilor Un exercitiu pentru abdomen care este in acelasi timp si un exercitiu functional si de stabilitate. 14 Feb, 2016
Ridicarea soldurilor cu genunchii indoiti Este un exercitiu care lucreaza muschii abdominali inferiori, similar cu flexia soldurilor cu genunchii indoiti, doar ca aduce o contractie musculara mai pronuntata. 14 Feb, 2016
Ridicarea unui singur picior La aceasta variatie a ridicarilor de picioare, fiecare parte a abdomenului inferior este lucrata pe rand. 14 Feb, 2016
Ridicari de picioare pe banca declinata Un exercitiu solicitant, care tinteste muschii abdomenului inferior. 14 Feb, 2016
Ridicari de piciore Acest exercitiu lucreaza abdomenul inferior. 14 Feb, 2016
Ridicari de trunchi De multe ori confundate cu abdomenele la sol, ridicarile de trunchi sunt un cu totul alt exercitiu, care trebuie facut rar din cauza presiunii ce o exercita asupra zonei lombare. 14 Feb, 2016
Ridicari de trunchi Janda Ridicarile de trunchi Janda au fost create de profesorul ceh Vladimir Janda, si sunt considerate cea mai grea forma de abdomene, pentru ca izoleaza perfect muschii principali ai abdomenului. 14 Feb, 2016
Ridicari de trunchi partiale Aceste abdomene mentin muschii abdominali in tensiune continua, de aceea sunt foarte eficiente, dar si dificil de facut daca nu ai suficient antrenament. 14 Feb, 2016
Rulari cu haltera Este un inlocuitor al abdomenelor cu roata, care se poate face in orice sala pentru ca nu necesita decat o haltera si doua discuri rotunde. 14 Feb, 2016
Rulari cu haltera de pe bancuta Este un exercitiu solicitant, destinat numai avansatilor. Nu trebuie incercat de cei care eu probleme de sanatate la zona lombara. 14 Feb, 2016
Rulari cu haltera din genunchi Acest exercitiu pentru abdomen este varianta mai usoara a rularilor cu haltera din picioare, si unul care solicita ceva mai putin zona lombara. 14 Feb, 2016
Scandura (plank) Un exercitiu de izometrie cunoscut mai ales dupa denumirea sa englezeasca (plank), intareste atat muschii abdominali dar si umerii si spatele. 14 Feb, 2016
Scandura pe lateral (plank lateral) Un exercitiu de izometrie care iti lucreaza si intareste muschii oblici ai abdomenului si ajuta la stabilizarea coloanei vertebrale. 14 Feb, 2016
Tractiuni cu abdomene Un exercitiu putin ciudat pentru abdomen, dar careeste foarte eficient, si in acelasi timp lucreaza si spatele. Este foarte bun pentru cresterea fortei si conditiei fizice. 14 Feb, 2016
Tragerea mingii cu picioarele Este un exercitiu dificil, care necesita atat forta in abdomen cat si coordonare si stabilitate. Poate fi considerat un exercitiu functional, care solicita tot corpul. 14 Feb, 2016
Trecerea ganterei pe sub picioare Un exercitiu pentru abdomen, lombari si in general tot corpul, care ofera functionalitate si creste conditia fizica. 14 Feb, 2016
Trecerea mingii intre maini si picioare Un exercitiu intens pentru abdomen, care implica tot corpul. Este un exercitiu avansat, care necesita conditie fizica si coordonare. 14 Feb, 2016

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.