Cel mai bun stimulator al masei musculare

Extensii la helcometru din inclinat

Publicat in

Principala grupa musculara lucratatriceps
Alti muschi lucrati-
Echipamentcabluri
Mecanicaizolare

Un exercitiu pentru triceps care este un hibrid intre presa cu bara la liber si extensiile din picioare. Nu este un exercitiu de baza, ci unul de izolare. Planul inclinat ataca muschii dintr-un unghi diferit.

pozitie de start
pozitie de final

1. Pune o banca inclinata cu spatele la un scripete inalt. Ataseaza bara dreapta scripetelui si aseaza-te pe banca.

2. Apuca bara aflata deasupra capului tau cu o priza prin pronatie (palmele orientate in fata). Tine coatele adus in interior. Aceasta va fi pozitia de start.

3. Extinde bratele prin flexia tricepsului pana ce sunt complet intinse. Mentine contractia o secunda.

4. Revino usor la pozitia de start. Repeta. 

Variatii: Poti folosi si un maner V sau o funie. De asemenea, poti lucra si cate un brat pe rand, folosind manerul U. 

Referinte

Cel mai bun stimulator al masei musculare

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.