Cel mai bun stimulator al masei musculare

Exercitiile pliometrice sunt exercitii bazate pe sarituri, pentru a face muschii sa exercite o forta mare intr-un interval scurt de timp cu scopul de a creste puterea si viteza.

Exercitii pliometrice

Accelerari liniare contra zidului Acest exercitiu va imbunatati accelerarea de pe loc atunci cand pornesti intr-un sprint. Este si un bun exercitiu pentru a lucra picioarele, si nu necesita niciun fel de echipament. 14 Feb, 2016
Alergare in pas saltat Alergarea in pas saltat este un exercitiu cunoscut multora de la orele de sport din copilarie. Ajuta la cresterea vitezei de alergare si sporirea coordonari. 14 Feb, 2016
Aruncarea de la piept din culcat pe spate a mingii medicinale Acest exercitiu pliometric va imbunatati forta si puterea bratelor si pieptului, si va ajuta la intarirea coafei rotatorilor, muschii care stabilizeaza umerii. 14 Feb, 2016
Aruncarea din culcat a mingii medicinale Este un exercitiu pliometric util pentru dezvoltarea partii superioare a corpului, si datorita pozitiei culcate va implica intr-o masura mai mare si abdomenul; va reduce si presiunea pe coloana vertebrala. 14 Feb, 2016
Aruncarea in fata a mingii medicinale Acest exercitiu se adreseaza coafei rotatorilor umerilor. Este important sa intaresti aceste grupe musculare pentru ca dau stabilitate umerilor si previn accidentarile. 14 Feb, 2016
Aruncarea mingii medicinale de la piept Un exercitiu foarte eficient pentru a iti lucra pieptul in timp ce iti dezvolti viteza si coorondarea. 14 Feb, 2016
Aruncarea mingii medicinale de la piept cu sprint Un exercitiu pentru dezvoltarea pieptului si a vitezei, folosit de jucatorii de fotbal american. 14 Feb, 2016
Aruncarea mingii medicinale pe spate Este un exercitiu de stabilizare a coafei rotatoare, o parte a umarului neglijata des. Durerile simtite in timpul exercitiilor fizice sunt cauzate de slabirea acesteia, de aceea este foarte important sa fie antrenata corespunzator. 14 Feb, 2016
Carioca Exercitiul carioca intareste abductorii si adductorii, ajutand la intarirea picioarelor si la imbunatatirea echilibrului. 14 Feb, 2016
Fandari cu saritura Un exercitiu foarte solicitant, care iti va lucra intens picioarele dar iti va creste mult si metabolismul. 14 Feb, 2016
Flotari cu bataie Flotarile cu bataie sunt o variatie a flotarilor pliometrice, in care se bate si din palme dupa saritura. Sunt folosite mai ales in pregatirea fizica a cadrelor militare. 14 Feb, 2016
Flotari cu cadere Flotarile cu cadere sunt o modalitate foarte buna de a iti invata sistemul nervos sa produca mai multa forta musculara si sunt si foarte distractiv de facut. 14 Feb, 2016
Flotari cu cadere din inclinat Au acelasi scop ca si flotarile cu cadere, dar unghiul este diferit, lucrand mai mult partea superioara a pieptului si umerii. 14 Feb, 2016
Flotari cu rotirea corpului Un exercitiu foarte solicitant care va dezvolta atat masa musculara cat si forta, si va fi suficient de intens pentru a arde surplusul de grasime. 14 Feb, 2016
Flotari pliometrice (cu saritura) Un tip de flotari destul de dificile, care pe langa ca lucreaza pieptul si umerii, cresc si forta exploziva si puterea. 14 Feb, 2016
Genuflexiuni cu saritura Fiind un exercitiu pliometric, genuflexiunile cu saritura au ca principal scop dezvoltarea fortei explozive, in special pentru saritura in inaltime. Dar, sunt suficient de intense pentru a stimula si masa musculara. 14 Feb, 2016
Genuflexiuni cu saritura laterala Este un exercitiu pliometric care dezvolta forta, puterea si viteza partii inferioare a corpului. Exercitiul creste si anduranta cardiovasculara. 14 Feb, 2016
Impingerea sacului de box Un exercitiu dinamic care creste forta partii superioare si sporeste coordonarea. Until celor care practica sporturi de contact sau care presupun aruncarea de greutati. 14 Feb, 2016
Joc de glezne peste cutie Un exercitiu mai putin intalnit, care sporeste coordonarea si viteza picioarelor, util unor sportivi precum fotbalistii. 14 Feb, 2016
Pase de la piept cu mingea medicinala Pasele de la piept cu mingea medicinala vor ajuta la stabilizarea umerilor si vor conferi elasticitate umerilor si tricepsilor pentru o forta de lovire mai mare. 14 Feb, 2016
Pasi saltati pe marginea bancutei Un exercitiu pliometric care te invata sa sari mai sus dar si sa aterizezi cu un impact cat mai mic asupra articulatiilor. 14 Feb, 2016
Patinatorul Un exercitiu inspirat de patinatorii pe gheata, care dezvolta viteza de deplasare laterala si lucreaza zona mediana. 14 Feb, 2016
Prinde si arunca Un exercitiu pliometric pentru partea superioara, care dezvolta forta si viteza. 14 Feb, 2016
Saritura in lungime de pe loc Saritura in lungime de pe loc este un exercitiu cunoscut de toti cei care au facut sport in timpul scolii. A fost o proba olimpica si este un test pentru conditia fizica generala, forta si puterea partii inferioare si a fortei elastice. 14 Feb, 2016
Saritura laterala cu sprint Un exercitiu care antreneaza accelerarea de pe loc, si schimbarea brusca a directiei de alergare. 14 Feb, 2016
Saritura stea Numele acestui exercitiu vine de la forma de stea pe care o ia corpul cand il faci. Imbunatateste sariturile in inaltime si este si un bun exercitiu metabolic. 14 Feb, 2016
Sarituri brat picior opus Acest exercitiu pliometric dezvolta puterea picioarelor, coordonarea si abilitatea de a sari de pe un singur picior. 14 Feb, 2016
Sarituri cu genunchii la piept Sariturile cu genunchii la piept sunt simplu de facut si imbunatatesc puterea si agilitatea, si capacitatea de a face salturi in inaltime. 14 Feb, 2016
Sarituri in 5 puncte Un exercitiu des folosit de sportivii profesionisti pentru sporirea flexibilitatii si agilitatii. 14 Feb, 2016
Sarituri in adancime Unul din cele mai bune exercitii pentru imbunatatirea sariturii in inaltime. 14 Feb, 2016
Sarituri in adancime liniare Aceste sarituri imbunatatesc atat saritura in inaltime cat si pe cea in lungime. 14 Feb, 2016
Sarituri in inaltime Sariturile in inaltime construiesc forta exploziva, nu numai pentru a sari mai sus, dar si pentru a putea lucra cu greutati mai mari la exercitii precum aruncatul sau smulsul. 14 Feb, 2016
Sarituri in inaltime cu picioarele la fund Un exercitiu pliometric foarte eficient in intarirea coapselor, si dezvoltarea fortei explozive pentru sarituri. 14 Feb, 2016
Sarituri in inaltime cu un picior la fund Aceste sarituri se fac unilateral (pe un picior deodata) si au rolul de a echilibra forta exploziva si puterea dintre partea dreapta si partea stanga. 14 Feb, 2016
Sarituri in zigzag Un exercitiu de mare intensitate, util pentru sporirea lungimii pasului in lateral. 14 Feb, 2016
Sarituri intr-un picior Un exercitiu pliometric unilateral, care dezvolta forta exploziva si echilibrul. In acelasi timp egalizeaza si forta dintre piciorul drept si cel stang. 14 Feb, 2016
Sarituri laterale Sariturile laterale te ajuta sa schimbi rapid directia atunci cand esti in miscare, fara a te dezechilibra sau incetini prea mult. 14 Feb, 2016
Sarituri laterale de pe loc Chiar daca poate parea simplu, este un exercitiu foarte solicitant care iti va incendia metabolismul si va spori viteza si forta exploziva. 14 Feb, 2016
Sarituri laterale intr-un picior Acest exercitiu pliometric dezvolta echilibrul, imbunatateste timpul de reactie, viteza si sporeste forta picioarelor. De asemenea, lucreaza foarte intens si gambele. 14 Feb, 2016
Sarituri laterale pe cutie Sariturile laterale pe cutie iti imbunatatesc puterea si echilibrul, permitandu-ti sa schimbi rapid directia de deplasare pe orice teren. Sunt si un excelent exercitiu metabolic. 14 Feb, 2016
Sarituri laterale peste obstacole Acest exercitiu pliometric te va invata sa sari in lateral mai sus si pe o lungime mai mare, dar va dezvolta si viteza de deplasare laterala. 14 Feb, 2016
Sarituri pe cutie Sariturile pe cutie sunt exercitiul cel mai reprezentativ pentru pliometrice, construind viteza, forta si coordonare. Sunt si foarte solicitante din punct de vedere metabolic. 14 Feb, 2016
Sarituri pe cutie din sezut cu gantera la piept Probabil cel mai versatil exercitiu cu gantere care lucreaza un numar atat de mare de muschi. Este un exercitiu care inglobeaza efortul aerob in antrenamentele cu greutati. 14 Feb, 2016
Sarituri pe loc cu genunchii la piept Aceste sarituri sunt menite sa iti intareasca muschii partii inferioare si abdomenul si sa iti creasca anduranta. 14 Feb, 2016
Sarituri peste bancuta Un exercitiu care dezvolta sariturile in inaltime si forta exploziva a picioarelor. 14 Feb, 2016
Sarituri peste obstacole Sariturile peste obstacole te ajuta sa ai sprinturi mai rapide, dar sunt si o modalitate excelenta de a arde o multime de calorii. 14 Feb, 2016
Saruturi in diagonala Sariturile in diagonala nu sunt bune doar pentru fizic, dar si pentru componenta mentala, ajutand la coordonarea mai buna dintre ochi si picioare. 14 Feb, 2016
Sprinturi pe bancuta Un exercitiu foarte solicitant, care iti va creste viteza si coordonarea, dar va accelera foarte mult si metabolismul. 14 Feb, 2016
Starturi in sprint din culcat pe burta Aceste starturi obisnuiesc sportivul cu plecarile in viteza dintr-o pozitie foarte joasa. Sunt o varianta putin mai simpla a starturilor din culcat pe spate. 14 Feb, 2016
Starturi in sprint din culcat pe spate Aceste starturi obisnuiesc sportivul cu plecarile in viteza dintr-o pozitie foarte joasa. Sunt folosite pentru cresterea vitezei de start si a dexteritatii. 14 Feb, 2016
Trantirea mingii medicinale Trantirea mingii medicinale este un exercitiu care lucreaza intregul corp si dezvolta puterea exploziva; este si un exercitiu eficient pentru a lucra muschii abdominali. 14 Feb, 2016
Trantirea mingii medicinale cu o mana Trantirea mingii medicinale cu o singura mana dezvolta forta unilateral, si echilibreaza puterea dintre partea dreapta si stanga a corpului. 14 Feb, 2016

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.