Cel mai bun stimulator al masei musculare

Extensii cu gantera pe un brat

Publicat in

Principala grupa musculara lucratatriceps
Alti muschi lucrati-
Echipamentgantera
Mecanicaizolare

Extensiile pe un brat cu gantera sunt un exercitiu de baza care ar trebui incorporate in antrenamentele tricepsului cat mai des.

pozitie de start
pozitie de final

1. Stai intins pe o banca si tine in mana dreapta o gantera. Ridica ganatera deasupra ta, cu palma orientate spre picioare (pronatie).

2. Cu mana libera sprijina mana care lucreaza, sustinandu-i cotul. Aceasta va fi pozitia de start.

3. Coboara gantera in alteralul capului, in partea opusa (in cazul de fata gantera fiind in mana dreapta, va fi coborata in stanga capului). 

4. Revino la pozitia de start. Repeta. Fa acelasi lucru si cu mana stanga. 

Variatii: Acest exercitiu poate fi facut si folosind o priza prin supinatie (palma orientata spre cap). 

Referinte

Cel mai bun stimulator al masei musculare

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.