Cel mai bun stimulator al masei musculare

Exercitiile facute cu greautatea corpului sunt facute fara niciun echipament, sau cu un echipament limitat (corzi pentru sarit, mingii medicinale, etc.), rezistenta fiind data de greutatea propriului corp. Exercitiile facute cu greutatea corpului sunt ideale pentru cei care nu au acces la o sala de forta si nu dispun de greutati libere. Cu toate ca nu se folosesc greutati, cu ajutorul acestor exercitii se poate creste forta musculara, masa musculara si anduranta. De asemenea, facute in circuite, sunt o modalitate excelenta pentru a slabi.

Exercitii cu greutatea corpului (calistenice)

Alergare cu spatele Chiar daca pare un exercitiu simplu, aduce multe beneficii precum imbunatatirea echilibrului si eficientei neuromusculare, echilibrarea deficientelor dintre grupele de muschi anterioare si posterioare si crearea reflexelor necesare pentru a juca anumite sporturi. 14 Feb, 2016
Alergare pe loc Alergatul pe loc este un bun exercitiu cardiovascular, foarte util pentru a incalzi si pregati corpul pentru efort fizic, dar si pentru a inlocui alergatul cand nu ai alte optiuni. 14 Feb, 2016
Alergare pe loc cu lovituri in fund Este un exercitiu folosit pentru intarirea fibrelor musculare cu raspuns rapid din femurali. 14 Feb, 2016
Arcuirea spatelui Un exercitiu pentru a intinde spatele inainte si dupa efort fizic, pentru a il detensiona si incalzi. 14 Feb, 2016
Atarnari intr-un brat Un exercitiu care intinde spatele putand fi folosit pentru stretching. Este util si pentru intarirea prizei si antebratelor. 14 Feb, 2016
Broaste Un alt exercitiu specific copilariei, borastele sunt o modalitate excelenta de a dezvolta forta exploziva si de a arde o multime de calorii. 14 Feb, 2016
Cataratorul O modalitate excelenta de a iti ridica pulsul, de a arde calorii si de a iti dezvolta viteza de alergare. 14 Feb, 2016
groiners Cataratorul cu saritura Acest exercitiu este ideal pentru tonifierea si cresterea andurantei picioarelor. Este si un bun exercitiu de facut pentru incalzire, inainte de a alerga sau de a face genuflexiuni. 25 May, 2016
Coreene Cei care au facut sport de performanta cunosc prea bine acest exercitiu. Coreenele sunt nelipsite dintr-un program de conditionare fizica, lucrand practic orice muschi din corp. Sunt foarte solicitante dar aduc si multe beneficii. 14 Feb, 2016
Coreene cu un picior Daca coreenele sunt un exercitiu foarte solicitant, cele facute cu un singur picior sunt cireasa de pe tort. Cu toate acestea, coreenele cu un picior sunt mai usoare decat te-ai astepta, dar mai grele decat ai vrea sa fie. 14 Feb, 2016
Fandari laterale Fandarile laterale sunt o modalitate excelenta de a aduce varietate fandarilor clasice si de a lucra muschii din unghiuri diferite. 14 Feb, 2016
Fandari laterale cu atingerea pamantului Este un exercitiu care sporeste mobilitatea soldurilor concomitent cu solicitarea coapselor, feselor si abdomenului. Facut intr-un ritm rapid este si un bun exercitiu cardiovascular. 14 Feb, 2016
Flotari Flotarile sunt primul lucru care iti vin in cap atunci cand te gandesti la exercitii facute cu greutatea corpului. Sunt utilziate de amatori, sportivi de performanta si cadre militare, fiind un exercitiu de baza in orice program de conditionare fizica. 14 Feb, 2016
Flotari chinezesti Flotarile chinezesti sunt un exercitiu avansat, care lucreaza aproape tot corpul si necesita o forta musculara mare si o foarte buna conditie fizica. 14 Feb, 2016
Flotari cu capul in jos Un exercitiu dificil care lucreaza umerii dar foloseste si intregul abdomen pentru stabilizarea corpului. 14 Feb, 2016
Flotari cu intindere Acest fel de flotari pot fi facute doar de cei cu o conditie fizica foarte buna. Pun accent in special pe triceps si abdomen. 14 Feb, 2016
Flotari cu o mana Flotarile facute intr-o singura mana sunt extrem de dificile. Reprezinta un exercitiu functional care ajuta coordonarea intre grupele musculare, fiind si un test al conditiei fizice si puterii. 14 Feb, 2016
Flotari cu o mana pe mingea medicinala Un exercitiu pentru piept, triceps si umeri, dar si pentru abdomen. 14 Feb, 2016
Flotari cu picioarele ridicate Flotarile cu picioarele ridicate sunt o varianta mai dificila a flotarilor clasice, pentru ca greutatea corpului este inclinata spre fata. 14 Feb, 2016
Flotari cu picioarele ridicate cu priza ingusta Flotarile cu priza ingusta pun accent pe triceps, iar ridicarea picioarelor pe o platforma sporesc gradul de dificultate al exercitiului. 14 Feb, 2016
Flotari cu picioarele ridicate cu priza larga Acest fel de flotari izoleaza foarte bine partea superioara a pieptului, fiind o varianta destul de dificila a flotarilor. 14 Feb, 2016
Flotari cu priza ingusta Flotarile cu priza ingusta lucreaza tricepsul si partea din spate a bratelor. 14 Feb, 2016
Flotari cu priza ingusta pe gantera Aceste flotari sunt menite sa lucreze tricepsul, iar gantera sporeste si mai mult dificultatea, pentru ca introduce si mentinerea echilibrului si stabilitatii. 14 Feb, 2016
Flotari cu priza larga Priza larga la flotari pune mai mult accent pe muschii pieptului si implica mai putint tricepsul si deltoizii. 14 Feb, 2016
Flotari cu rotatie Flotarile cu rotatie reprezinta o modalitate excelenta de a iti lucra intregul corp fara a folosi niciun fel de echipament, doar greutatea corpului. Este un exercitiu provocator, care necesita o conditie fizica buna. 14 Feb, 2016
Flotari cu un picior ridicat Ridicarea unui picior atunci cand faci flotari le transforma intr-un exercitiu excelent de stabilizare a abdomenului si trunchiului. 14 Feb, 2016
Flotari diamant Un tip de flotari asemanatoare cu cele cu priza ingusta, dar care pozitioneaza mainile in asa fel incat sa implice si mai mult muschii mici, stabilizatori. 14 Feb, 2016
Flotari din inclinat Flotarile din inclinat tintesc muschii pectorali exteriori, cei care se intind intre umeri si stern. Sunt o modalitate excleneta de a construi masa musculara si forta, in special pentru incepatori. 14 Feb, 2016
Flotari din inclinat cu priza ingusta Aceasta variatie a flotarilor din inclinat lucreaza in special tricepsul, dar stimuleaza si muschii pectorali. 14 Feb, 2016
Flotari din inclinat cu priza inversa Aceste flotari facute cu priza inversa lucreaza muschii dintr-un alt unghi, si sunt voci care spun ca sunt mai eficiente in stimularea muschilor pectorali decat cele facute cu priza normala. 14 Feb, 2016
Flotari esalonate Flotarile esalonate sunt un tip avansat de flotari care lucreaza o arie mai mare a pieptului, fata de cele clasice, si promoveaza echilibrul si stabilitatea in intreg corpul! 14 Feb, 2016
Flotari hinduse Flotarile hinduse sunt provocatoare si incorporeaza flexibilitate intr-un exercitiu destul de rigid. 14 Feb, 2016
Flotari in degete Un exercitiu emblematic pentru artele martiale. Pe langa beneficiile flotarilor clasice cele facute in degete intaresc degetele, incheieturile si antebratele. 14 Feb, 2016
Flotari in mers Un exercitiu functional care combina forta partii superioare cu coordonarea partii inferioare. 14 Feb, 2016
Flotari in X Flotarile in X sunt un tip avansat de flotari, mult mai dificile decat cele clasice, care lucreaza aproape tot corpul. 14 Feb, 2016
Flotari intr-o parte Un exercitiu dificil, care iti va testa forta dar si anduranta muschilor. Nu va lucra doar muschii pieptului ci si abdomenul si toti muschii deltoizilor. 14 Feb, 2016
Flotari la inele Flotarile la inelele de gimnastica aduc o provocare cu totul noua, pentru ca trebuie sa iti stabilizezi si trunchiul cu bratele in timp ce executi flotarea. 14 Feb, 2016
Flotari negative Aceasta tehnica de a face flotari faciliteaza mai mult acumularea de forta musculara prin lucrarea intensa si a partii excentrice (partea de coborare). 14 Feb, 2016
Flotari pe coate Un exercitu dificil, care functioneaza ca o presa pentru triceps atunci cand nu avem la dispozitie niciun fel de echipament. 14 Feb, 2016
Flotari pe mingea medicinala Folosirea unei mingi medicinale necesita o implicare mai mare a abdomenului si o forta mai mare a bratelor. De asemenea, implica mai mult tricepsul si umerii. 14 Feb, 2016
Flotari spiderman Acest fel de flotari intensifica efortul facut de piept si triceps, pentru ca aducerea inainte a piciorului muta centrul de greutate spre fata. 14 Feb, 2016
Genuflexiuni Genuflexiunile fara greutati sunt un exercitiu excelent pentru a lucra partea inferioara si abdomenul, avand un impact mic asupra articulatiilor, putand fi facute de aproape oricine, oriunde. 14 Feb, 2016
Genuflexiuni cu bataie dubla Un exercitiu care arde multe calorii si aduce un suflu nou genuflexiunilor clasice. 14 Feb, 2016
Genuflexiuni cu ridicarea laterala a piciorului Ridicarea laterala a piciorului cand faci genuflexiuni obliga corpul sa se chinuie sa isi mentina echilibrul ceea ce lucreaza si grupele mici, stabilizatoare. 14 Feb, 2016
Genuflexiuni sumo Poate ca luptatorii de sumo nu sunt cunoscuti pentru fizicul suplu, dar aceste genuflexiuni iti vor incendia interiorul coapselor, pentru a obtine picioare puternice si definite. 14 Feb, 2016
Imbratisarea mingii Pentru acest exercitiu ai nevoie de o minge elvetiana voluminoasa. Este un exercitiu pentru intinderea zonei lombare. 14 Feb, 2016
Incordarea izometrica a pieptului Acest exercitiu nu implica articulatiile si elongarea muschilor, asa ca nu este foarte eficient in dezvoltarea masei musculare si a fortei. Poate fi folosit pentru mentinere si pentru incalzire. 14 Feb, 2016
Incrucisari la sol Un exercitiu functional, care lucreaza abdomenul dar si picioarele si este util pentru cresterea conditiei fizice. 14 Feb, 2016
exercitiu cu greutatea corpului - intinderi brat picior opus Intinderi brat picior opus Un exercitiu pentru intarirea zonei mediene posterioare, adica lombari, fesieri si coapse. 25 May, 2016
Izometrie pentru coapse Exercitiile izometrice sunt exercitii care nu presupun alungirea muschilor de aceea nu sunt folosite pentru cresterea musculaturii si fortei si pentru cresterea andurantei si puterii izometrice. 14 Feb, 2016
Mersul aligatorului Mersul aligatorului este un exercitiu extraordinar pentru a iti lucra abdomenul si bratele. Abdomenul stabilizeaza corpul iar bratele trag greutatea corpului in fata. 14 Feb, 2016
Mersul piticului Cred ca oricine a facut la orele de sport mersul piticului. Asa ca stiti deja cat de dificil poate fi. Cu acest exercitiu lucrezi fesierii si picioarele si arzi o tona de calorii. 14 Feb, 2016
Mersul ursului Un exercitiu foarte versatil, care arde calorii, sporeste anduranta si creste forta, toate in acelasi timp. Se poate folosi si pentru incalzire inainte de un antrenament. 14 Feb, 2016
Peste si dedesubt Peste si dedesubt este un exercitiu care ajuta la dezvoltarea flexibilitatii si constientizarii proprioceptive. Poate fi integrat si in diverse circuite sau facut ca incalzire. 14 Feb, 2016
Plank jacks O modificare a cunoscutului exercitiu plank (scandura), care adauga miscarea picioarelor, ceea ce il tranforma intr-un exercitiu cardiovascular care lucreaza abdomenul si partea inferioara a corpului. 14 Feb, 2016
Podul Podul este mai mult o abilitate decat un exercitiu. Este dificil de facut si necesita multa flexibilitate. 14 Feb, 2016
Presa pentru triceps cu prosopul Un exercitiu vechi, de pe vremea cand nu existau multe aparate de fitness si sportivii trebuiau sa improvizeze pentru a progresa. 14 Feb, 2016
Ridicarea laterala a piciorului din stand Ridicarea laterala a piciorului din stand iti intareste coapsele lucrand muschii dintr-un unghi pe care nu il ai in timpul exercitiilor mai clasice. 14 Feb, 2016
Ridicarea picioarelor din stand Un exercitiu util incepatorilor sau pentru a face incalzirea. Nu este de intensitate mare si nu pune presiune mare pe articulatii. 14 Feb, 2016
Ridicari pe un picior in fandare Un exercitiu usor, util in special incepatorilor si celor care revin dupa o accidentare. 14 Feb, 2016
Rotirea bratelor din ingenuncheat Acest exercitiu pliometric imbunatateste miscarea bratelor in timpul alergarilor, pentru a creste viteza si echilibrul. 14 Feb, 2016
Rotirea soldurilor Este un exercitiu pentru incalzire inainte de a incepe antrenamentul, sau poate fi folosit pentru recuperari dupa accidentari. 14 Feb, 2016
Saritul corzii Un joc al copilariei care este in acelasi timp si un exercitiu extraordinar de eficient pentru mentinerea conditiei fizice si arderea grasimilor. 14 Feb, 2016
Sarituri pe loc (Jumping jacks) Este un exercitiu structural pe care multi l-au facut de mici, la orele de sport. Face parte din multe circuite metabolice, fiind solicitant pentru sistemul cardiovascular. 14 Feb, 2016
Split jacks Un exercitiu de mobilitate si flexibilitate, care poate fi folosit pentru incalzire inainte de orice activitate fizica. 14 Feb, 2016
Sprinturi din start cu spatele Acest exercitiu este folosit ca metoda de dezvoltare a reflexelor si vitezei de start la sportivi precum fotbalisti sau jucatori de baseball. 14 Feb, 2016
Stafete Stafetele sunt folosite de sportivii care au nevoie de viteza mare de acceleratie. Pe langa acceleratie, stafetele cresc si viteza si capacitatea anaeroba. Sunt o unealta grozava pentru a ridica metabolismul. 14 Feb, 2016
Tractiuni si flotari la paralele la inele Un exercitiu preluat din gimnastica, extrem de dificil, care lucreaza intregul corp, prin prisma instabilitatii inelelor de gimnastica. Necesita o conditie fizica foarte buna si o forta dezvoltata. 14 Feb, 2016
Urcarea pe franghie Cei care au facut facultatea de sport s-au intalnit cu siguranta cu acest exercitiu. Este solicitant, si nu pentru cei slabi de inima! 14 Feb, 2016
Urcari pe scarita cu ridicarea genunchiului Un exercitiu functional foarte eficient in ridicarea metabolismului si sporirea coordonarii. 14 Feb, 2016
Viermele Un nume ciudat pentru un exercitiu foarte dificil. Este un exercitiu care lucreaza muschii intregului corp, de la abdomen si femurali, pana la umeri. 14 Feb, 2016

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.