Cel mai bun stimulator al masei musculare

Exercitii pentru spate

Atarnat intr-o mana Este un exercitiu de izometrie, care va intinde muschii spatelui si va intari priza. Fiind facut cu o singura mana dificultatea creste, si ajuta la echilibrarea fortei intre brate. 14 Feb, 2016
Extensii la cabluri din inclinat Un exercitiu pentru spate pe care multi nu il cunosc, si cu toate aceasta un exercitiu foarte bun pentru izolarea si pompare muschiului. 14 Feb, 2016
Extensii la helcometru cu bratele drepte Un exercitiu grozav pentru pomparea si izolarea spatelui, este ideal de facut la finalul unui antrenament. 14 Feb, 2016
Extensii la helcometru cu bratele drepte cu franghia Extensiile cu bratele drepte sunt un exercitiu ideal pentru izolarea si intinderea spatelui, iar folosirea franghiei intinde si mai mult muschii si confera o raza de miscare mai ampla. 14 Feb, 2016
Good Mornings Good Mornings este un exercitiu mai putin cunoscut, eficient in a lucra zona lombara si femuralii, dar cu potential mare de accidentari. 14 Feb, 2016
Good Mornings din sezut Aceasta varianta a exercitiului Good Mornings elimina activarea femuralilor si fesierilor, si izoleaza mai bine lombarii. 14 Feb, 2016
Hiperextensii Un exercitiu clasic pentru lombari. 14 Feb, 2016
Hiperextensii fara banca de hiperextensii Un exercitiu care lucreaza zona lombara si care poate fi facut chiar daca nu ai la dispozitie o banca speciala de hiperextensii. 14 Feb, 2016
Indreptari Acesta este regele exercitiilor pentru spate (dar lucreaza aproape toti muschii corpului). Alaturi de genuflexiuni cu bara si de impins din culcat cu haltera, este unul din exercitiile de baza ale culturismului. 14 Feb, 2016
Indreptari cu bara pentru trapez Indreptarile cu bara pentru trapez reprezinta cea mai buna alternativa la indreptarile clasice, fiind mai adecvate persoanelor de rand, care nu practica sporturi de performanta. 14 Feb, 2016
Indreptari cu benzi elastice Folosirea benzilor elastice sporesc gradul de dificultate al acestui exercitiu creand tensiune continua. 14 Feb, 2016
Indreptari cu deficit Indreptarile cu deficit sunt unul din cele mai grele exercitii din culturism. Au o raza de miscare mai mare decat indreptarile de pe podea, ceea ce tensioneaza si mai mult muschii. 14 Feb, 2016
Pullover cu haltera cu coatele indoite Daca se tin coatele indoite atunci cand se fac pullover-uri accentul este pus pe muschii laterali ai spatelui - marele dorsal - si mai putin pe piept si cutia toracica. 14 Feb, 2016
Ramat chinezesc pe un brat Acest fel de ramat pe un brat este folosit de lotul olimpic chinezesc. Se face folosind greutati mari si repetari multe, si are o raza de miscare mult mai mare, activand si trapezul. 14 Feb, 2016
Ramat cu bara din aplecat Ramatul din aplecat, alaturi de indreptari si tractiuni, este exercitiul de baza din antrenamentul spatelui. Nu folosi din prima greutati mari, intai invata sa il executi corect. 14 Feb, 2016
Ramat cu bara T Ramatul din aplecat cu bara T ajuta la formarea unui spate gros si lat, si partea buna este ca nu necesita decat o haltera. 14 Feb, 2016
Ramat cu gantere din aplecat Folosirea ganterelor pentru ramat inseamna si folosirea unei prize neutre, ceea ce schimba unghiul din care este lucrat spatele. 14 Feb, 2016
Ramat Dante Ramatul Dante se face la un aparat conceput pentru a lucra trapezul. Fata de ramatul cu bara are avantajul de a te pune intr-o pozitie corecta si de a iti intinde la maxim fasiile musculare ale spatelui. 14 Feb, 2016
Ramat din aplecat la aparatul Smith Este un exercitiu bun pentru dezvoltarea musculaturii spatelui, dar ramatul la aparatul Smith nu ar trebui sa inlocuiasca complet ramatul cu haltera la liber. 14 Feb, 2016
Ramat din atarnat Este un exercitiu excelent pentru cei care nu pot face tractiuni, fiind un punct de plecare pentru dezvoltarea fortei si masei musculare. 14 Feb, 2016
Ramat din inclinat cu gantere Ramatul din inclinat cu gantere presupune folosirea unui suport pe care sa sprijini pieptul, ceea ce izoleaza mai bine spatele si reduce considerabil sansele de accidentare. 14 Feb, 2016
Ramat din inclinat cu haltera Ramatul din inclinat cu haltera presupune folosirea unui suport pe care sa sprijini pieptul, ceea ce izoleaza mai bine spatele si reduce considerabil sansele de accidentare. Haltera schimba priza si permite folosirea unor greutati mai mari. 14 Feb, 2016
Ramat din orizontal cu bara arcuita Ramatul din orizontal protejeaza perfect spatele de accidentari pentru ca se sta intins pe o banca orizontala. pentru a il executa este nevoie de o bara arcuita - este asemanatoare cu bara Z dar are unghiuri mai pronuntate si rotunjite. 14 Feb, 2016
Ramat din sezut Ramatul din sezut este un exercitiu bun pentru spate, dar mare atentie la executie: pot aparea foarte usor accidentari. 14 Feb, 2016
Ramat din sezut cu o mana Aceasta varianta unilaterala a ramatului din sezut ajuta la echilibrarea fortei si la dezvoltarea armonioasa a musculaturii. 14 Feb, 2016
Ramat la aparat Este un exercitiu care necesita accesul la un aparat de ramat special, si in functie de prizele folosite lucreaza muschii spatelui din mai multe unghiuri. 14 Feb, 2016
Ramat la aparat de sus Chiar daca nu este un exercitiu de baza pentru spate, acest ramat iti va lucra intens muschii, dintr-un unghi unic. Necesita accesul la un aparat special. 14 Feb, 2016
Ramat pe un brat cu gantera Un ramat accesibil incepatorilor si celor cu probleme de sanatate ale coloanei vertebrale sau muschilor lombari. 14 Feb, 2016
Ramat pe un brat cu haltera O variatie interesanta a ramatului pe un brat, acest exercitiu va lucra intens spatele putand fi trecut cu succes la exercitiile de baza ale acestei grupe musculare. 14 Feb, 2016
Ramat T la aparat Este o versiune buna de ramat, dar necesita accesul la echipament special, o banca conceputa expres pentru ramatul T. 14 Feb, 2016
Rasucirea trunchiului Aceasta miscare este pentru incalzirea zonei lombare si ar trebui facuta inainte de orice antrenament al spatelui sau al picioarelor pentru a ajuta la prevenirea accidentarilor. 14 Feb, 2016
Ridicarea pietrei Atlas Este un exercitiu de tip strongman, care necesita echipament foarte specific, si anume o piatra Atlas. Nu lucreaza doar zona lombara, ci tot corpul si necesita forta si putere musculara. 14 Feb, 2016
Ridicari din umeri pentru spate Ridicarea de umeri este un exercitiu asociat cu trapezul, dar facut in aceasta varianta lucreaza muschii spatelui, mai exact romboizii. 14 Feb, 2016
Stretching pentru spate Stretchingul pentru spate nu este un exercitiu de masa musculara ci unul de preventie a accidentarilor. Ar trebui facut inainte de orice antrenament al spatelui, pentru o incalzire adecvata a musculaturii. 14 Feb, 2016
Tractiuni Tractiunile sunt baza exercitiilor pentru spate, in sensul ca daca nu poti face macar una, scopul tau ar trebui sa fie sa reusesti. 14 Feb, 2016
Tractiuni asistate cu banda elastica Tractiunile asistate sunt utile celor care nu pot inca face tractiuni singuri. exista si aparate speciale pentru asta, dar daca nu este niciunul disponibil banda elastica este urmatoarea solutie. 14 Feb, 2016
tractiuni agatat de franghie Tractiuni cu franghia Un fel foarte dificil de a face tractiuni, dar care vine cu multe beneficii. Forta mai multa, masa musculara mai mare si priza mai puternica. 11 Aug, 2016
Tractiuni cu o mana asistate Tractiunile cu o mana sunt foarte dificile fiind un exercitiu pentru cei avansati. In versiunea de fata se foloseste un prosop pentru sprijin, pentru a mai usura putin exercitiul. 14 Feb, 2016
Tractiuni cu priza inversa Tractiunile cu priza inversa lucreaza la fel de eficient marele dorsal, dar activeaza mai mult bicepsii, pe cand tractiunile cu priza normala activeaza mai mult trapezul. 14 Feb, 2016
Tractiuni cu priza mixta Tractiunile cu priza mixta sunt utile atunci cand vrei sa iti cresti forta musculara. Este o priza care se foloseste si la indreptari, din aceleasi motive: forta mai mare a prizei, care iti permite sa faci mai multe repetari. 14 Feb, 2016
Tractiuni cu priza V Priza ingusta pe manerul V si pozitia neutra a palmelor schimba unghiul de lucru, ceea ce duce la un exercitiu destul de diferit fata de tractiunile clasice. 14 Feb, 2016
Tractiuni Gironda Tractiunile Gironda sunt considerate unul din cele mai bune exercitii pentru spate - dar iti va lucra intens si bicepsii. Numele vine de la inventatorul lor, legenda culturismului Vince Gironda, supranumit si Iron Guru. 14 Feb, 2016
Tractiuni in fata si la ceafa Tractiunile sunt un exercitiu dificil, iar acest tip de tractiuni sunt si mai dificile, si cu siguranta sunt o provocare pentru oricine. 14 Feb, 2016
Tractiuni la cabluri din genunchi

Tractiunile la cabluri nu sunt un exercitiu de baza in antrenamentul spatelui, dar acest exercitiu cu siguranta iti va intinde la maxim muschii, fiind ideal pentru a termina cu el un antrenament intens.

14 Feb, 2016
Tractiuni la cabluri din genunchi cu un brat Exercitiile unilaterale precum acesta echilibreaza forta si dezvolta armonios musculatura, a spatelui in cazul de fata. 14 Feb, 2016
Tractiuni la cabluri prin incrucisare Un exercitiu care ofera o raza de miscare foarte mare, tinand muschii spatelui mai mult timp in tensiune. Dezavantajul sau este ca nu se pot folosi greutati prea mari. 14 Feb, 2016
Tractiuni la ceafa Un exercitiu foarte eficient pentru dezvoltarea spatelui, dar in acelasi timp foarte daunator sanatatii umerilor. 14 Feb, 2016
Tractiuni la helcometru Tractiunile la helcometru nu inlocuiesc tractiunile clasice, dar sunt un inceput bun pentru cei care nu le pot face inca. 14 Feb, 2016
Tractiuni la helcometru cu priza ingusta Tractiunile la helcometru sunt unul din cele mai cunoscute si utilizate exercitii pentru spate. Orice sala de forta are un helcometru, plus ca sunt o varianta accesibila celor care nu pot inca face tractiuni la liber. 14 Feb, 2016
Tractiuni la helcometru cu priza inversa Acest mod de a face tractiuni la helcometru pune un accent mai mare decat in mod obisnuit pe bicepsi, dar schimba si unghiul din care sunt lucrati muschii spatelui. 14 Feb, 2016
Tractiuni la helcometru la ceafa Este un exercitiu care lucreaza bine spatele, dar forteaza umerii, asa ca nu este recomandat sa fie folosit des. 14 Feb, 2016
Tractiuni pe laterale Acest fel de a face tractiuni este foarte dificil, necesitand o forta musculara dezvoltata si o buna coordonare. 14 Feb, 2016

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.