Cel mai bun stimulator al masei musculare

Sfaturi pentru antrenamente

teste pentru culturisti ca sa isi vada conditia fizica Testul de o mila pentru culturisti Orice culturist ar trebui sa poata trece acest test cu usurinta. Daca iti place sa te antrenezi cu greutati si nu poti trece testul de o mila (1,6 km), atunci ai ceva de munca! 15 Aug, 2017
cele mai bune obiceiuri in sala de forta la antrenamentele cu greutati 10 obiceiuri pe care trebuie sa le ai la antrenamente Pentru a fi mai eficient si a arata mai bine nu este suficient doar sa mergi la sala. Conteaza si ce faci in sala de forta. Iata ce trebuie sa stii pentru a avea antrenamente reusite. 01 Aug, 2017
febra musculara nu are legatura cu masa musculara mai mare Febra musculara inseamna cresteri musculare ? Multi cred ca febra musculara care apare dupa antrenamente este un semn ca ai stimulat cresterile musculare si cu cat febra este mai mare cu atat obtii rezultate mai bune. Dar este asta adevarat? 04 Jul, 2017
sfaturi pentru a te antrena precum un campion Sfaturi pentru un fizic de campion - antrenamente A doua parte din seria de articole privind cele mai bune sfaturi pentru a avea un fizic de campion. De data aceasta toate sfaturile tin de antrenamente. 16 May, 2017
cum sa iti imbunatatesti performanta la indreptari 10 secrete privind indreptarile Exista ceva primordial, care te satisface pana in maduva oaselor, atunci cand faci indreptari cu greutati mari. Iata cateva secrete pentru a creste kilogramele cu care poti face indreptari si a beneficia la maxim de pe urma acestui exercitiu grozav. 09 May, 2017
reguli dupa care sa schimbi programul de antrenament cu greutati Cat de des sa schimbi programul de antrenament? Cum sa gestionezi oboseala acumulata la antrenamente si procesele adaptive si cat de des sa schimbi rutina de la sala pentru a avea progrese constante si a evita supraantrenamentul si/sau oboseala cronica. 02 May, 2017
se pot crea mai multe fibre musculare prin antrenamente? Poti crea mai multe fibre musculare? Cand spui ca iti cresti masa musculara, de fapt iti ingrosi fibrele musculare deja existente (hipertrofie). Dar exista si un fenomen mai rar, de a crea mai multe fibre musculare (hiperplastie). Poate hiperplastia fi atinsa de oricine? 25 Apr, 2017
oameni care te enerveaza la sala de forta Cele mai enervante persoane din sala de forta Trebuie sa apreciem pe oricine se afla intr-o sala de forta in loc sa stea pe o canapea. Dar unii din cei care vin la sala te scot pur si simplu din minti. Iata cele mai enervante persoane din sala de forta. 28 Mar, 2017
cu cine sa te antrenezi pentru a iti creste masa musculara Cel mai anabolic mediu Mediul cel mai anabolic nu tine de o substanta exotica sau de un supliment minune. Are de-a face cu locul unde te antrenezi si cu cine te antrenezi! 07 Mar, 2017
Principii pentru hipertrofia maxima a bratelor 5 principii pentru cresterea maxima a bratelor Daca muncesti de ceva vreme pentru brate mai mari dar nu ai rezultatele dorite incearca sa implementezi in antrenamente aceste 5 principii. Cu siguranta vei avea parte de progrese noi. 28 Feb, 2017
indreptarile un exercitiu trecut cu vederea de multi Cel mai neglijat exercitiu din sala de forta Probabil ca cel mai neglijat exercitiu de cei care merg la sala pentru a arata mai bine sunt indreptarile. Si este pacat, acestea aducand cele mai multe beneficii raportate la efortul depus. 31 Jan, 2017
semne ca te-ai antrenat corect Cum sa judeci daca un antrenament de hipertrofie a fost eficient Un antrenament de hipertrofie, adica care sa construiasca masa musculara, trebuie sa aibe echilibru intre intensitate si exces. Prea putin si nu stimulezi suficient muschii, prea mult si te dai singur inapoi. Iata cum sa iti dai seama daca faci ce trebuie in sala de forta. 20 Dec, 2016

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.