Cel mai bun stimulator al masei musculare

Exercitii pentru gambe

Incalzirea genunchilor Genunchii reprezinta cea mai importanta articulatie a partii inferioare a corpului, si daca apar probleme aici este compromisa orice activitate fizica. De aceea, ar trebui incalziti temeinic inainte de antrenamente. 14 Feb, 2016
Magarusul Un exercitiu cu un nume amuzant, dar foarte eficient. Este un exercitiu vechi, folosit de culturistii care nu aveau atatea aparate disponibile ca astazi. O sa aveti nevoie de un partener pentru a il putea face. 14 Feb, 2016
Plansa de echilibru Nu este doar un exercitiu care solicita muschii gambelor, ci este mai ales un exercitiu pentru imbunatatirea echilibrului. Pentru a fi efectuat necesita un echipament special numit plansa de echilibru. 14 Feb, 2016
Presa pentru gambe la presa pentru picioare Acest exercitiu implica folosirea ingenioasa a unui aparat destinat coapselor, pentru a stimula muschii gambelor. 14 Feb, 2016
Ridicari din varfuri la cadrul Smith Acest fel de ridicari pe varfuri lucreaza in special muschii din fata ai gambei, cei din jurul tibiei. 14 Feb, 2016
Ridicari pe varfuri cu banda elastica Folosirea benzii elastice mentine mai mult gambele in tensiune crescand pomparea si izolarea muschilor. 14 Feb, 2016
Ridicari pe varfuri cu gantera pe un genunchi Acest exercitiu lucreaza fiecare gamba pe rand ajutand la dezvoltarea echilibrata a fortei si masei musculare. 14 Feb, 2016
Ridicari pe varfuri cu haltera in spate Un exercitiu de baza in antrenamentul gambelor, si probabil cel mai bun exercitiu pentru dezvoltarea acestei grupe musculare. 14 Feb, 2016
Ridicari pe varfuri cu haltera pe genunchi Acest exercitiu poate inlocui ridicarile pe varfuri din sezut la aparat, atunci cand nu este disponibil echipamentul necesar. 14 Feb, 2016
Ridicari pe varfuri din picioare cu gantere Un alt exercitiu foarte usor de facut, si accesibil, fiind nevoie doar de doua greutati (gantere sau altceva ce poate fi tinut intr-o mana). 14 Feb, 2016
Ridicari pe varfuri din picioare la aparat Un alt exercitiu pentru gambe des utilizat, dar si pentru acesta este nevoie de un aparat special. 14 Feb, 2016
Ridicari pe varfuri din sezut la aparat Este un exercitiu foarte utilizat, si eficient, dar care necesita accesul la un aparat special. 14 Feb, 2016
Ridicari pe varfuri pe gantera Este un exercitiu pentru gambe foarte provocator care iti va lucra intens muschii datorita faptului ca necesita si mentinerea echilibrului. 14 Feb, 2016
Ridicari pe varfuri pe un singur picior Un exercitiu pentru gambe foarte simplu de facut, si accesibil tuturor. Nu este nevoie decat de o greutate care sa fie tinuta intr-o mana. 14 Feb, 2016
Rotirea gleznei Rotirea gleznelor este utila pentru incalzirea articulatiilor si este bine sa fie facuta inainte de alergare sau de antrenamentul picioarelor. 14 Feb, 2016
Rularea talpii pe sol cu haltera in spate Chiar daca lucreaza gambele, acest exercitiu poate fii periculos daca se folosesc greutati mari; este in acelasi timp si un exercitiu foarte bun pentru dezvoltarea musculaturii gambelor. 14 Feb, 2016
Stretching pentru gambe Aceste intideri ale gambelor pot fi folosite ca incalzire, dar ajuta si pe cei care sufera de carcei in mod frecvent. 14 Feb, 2016

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.