Cel mai bun stimulator al masei musculare

Presa pentru triceps cu greutatea corpului

Publicat in

Principala grupa musculara lucratatriceps
Alti muschi lucrati-
Echipament-
Mecanicaizolare

Chiar daca acest exercitiu pentru triceps nu foloseste niciun fel de greutati, multi vor fii uimiti de dificultatea si eficienta sa.

pozitie de start
pozitie de final

1. Pozitioneaza o haltera pe suport, astfel incat sa vina la nivelul pieptului.

2. Stand in picioare in fata ei apuca haltera cu o priza medie, si fa in spate 1-2 pasi ca sa fii la o distante de 80-150 cm de bara. Tine picioarele foarte aprope unul de altul si extinde bratele ca sa te sprijini de haltera. Aceasta va fi pozitia de start.

3. Flexeaza coatele si coboara spre bara. 

4. Mentine o secunda si revino la pozitia initiala prin extinderea coatelor. Repeta.

Variatii: Pentru a spori si mai mult dificultatea exercitiului se poate adauga greutatea prin punerea de lanturi pe umeri.

Referinte

Cel mai bun stimulator al masei musculare

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.