Cel mai bun stimulator al masei musculare

Extensii la helcometru din orizontal

Publicat in

Principala grupa musculara lucratatriceps
Alti muschi lucrati-
Echipamentcabluri
Mecanicaizolare

Folositi acest exercitiu pentru triceps la finalul antrenamentelor, pentru pomparea si izolarea muschilor. Fata de extensiile din picioare, cele din orizontal ofera un unghi de lucru diferit.

pozitie de start
pozitie de final

1. Aseaza o banca orizontala in fata unui scripete aflat pe pozitia de jos, care are atasat o bara dreapta. Stai intins pe banca si apuca bara cu o priza mai mica decat latimea umerilor. Cel mai usor este de a ruga pe cineva sa iti dea bara.

2. Tine bratele intinse deasupra pieptului, perfect drepte. Aceasta va fi pozitia de start.

3. Coboara greutatile prin indoirea coatelor pana ce bara este aproape de frunte. 

4. Ridica bara la pozitia initiala folosind tricepsii. Repeta.

Referinte

Cel mai bun stimulator al masei musculare

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.