Cel mai bun stimulator al masei musculare

Extensii la helcometru din genunchi

Publicat in

Principala grupa musculara lucratatriceps
Alti muschi lucrati-
Echipamentcabluri
Mecanicaizolare

Un exercitiu pentru triceps putin mai neobisnuit fata de extensiile clasice, dar la fel de eficient in izolarea si pomparea muschiului.

pozitie de start
pozitie de final

1. Pune o banca orizontala cu latul la un scripete aflat in pozitia de sus. Ataseaza bara dreapta.

2. Stai cu spatele la scripete si tine bara ridicata deasupra capului. Ingenuncheaza in fata bancutei. 

3. Sprijina tricepsul pe bancuta, si baga capul intre brate. Coatele trebuie sa fie indoite si mainile orientate catre scripete. Aceasta va fi pozitia de start.

4. Tinand coatele aproape de cap tot timpul, impinge bara in fata pana ce mainile sunt paralele cu podeaua. Mentine o secunda.

5. Revino usor la pozitia de start si repeta. 

Variatii: Acest exercitiu se poate efectua si cu benzi elastice, legate de un stalp. 

Referinte

Cel mai bun stimulator al masei musculare

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.