Cel mai bun stimulator al masei musculare

Impins cu priza ingusta

Publicat in

Principala grupa musculara lucratatriceps
Alti muschi lucrati: piept, umeri
Echipamenthaltera
Mecanicacompusa

Este un exercitiu compus, de baza, in timpul caruia vei simti cu adevart cum lucreaza tricepsii.

pozitie de start
pozitie de final

1. Stai intins pe o banca pentru impins. Folosind o priza ingusta, la acelasi nivel cu umerii, tine haltera deasupra pieptului. Aceasta va fi pozitia de start.

2. Coboara greutatea spre zona mediana a pieptului, dar nu atinge pieptul cu ea, opreste-te la aproximativ 4-5 cm. Coatele sa fie cat mai apropiate de corp. Mentine o secunda.

3. Impinge haltera la pozitia initiala, folosind tricepsii. Mentine si aici o secunda, si apoi repeta. Fa miscari controlate si nu smuci haltera. 

ATENTIE! Daca esti incepator, sau nu ai mai facut acest exercitiu, roaga pe cineva sa te asiste. Tricepsul este o grupa musculara care poate ceda fara avertisment daca greutatea folosita este prea mare. 

Variatii: Acest exercitiu pentru triceps se poate efectua si cu o bara Z sau cu doua gantere, caz in care palmele vor fi orientate una spre alta. 

Referinte

Cel mai bun stimulator al masei musculare

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.