Cel mai bun stimulator al masei musculare

Extensii la helcometru cu un brat

Publicat in

Principala grupa musculara lucratatriceps
Alti muschi lucrati-
Echipamentcabluri
Mecanicaizolare

Acest exercitiu este o variatie a extensiilor la helcometru care presupune lucrarea fiecarui brat pe rand.

pozitie de start
pozitie de final

1. Pozitioneaza scripetele la cea mai de sus pozitie si ataseaza un maner in forma de potcoava.

2. Apuca manerul cu priza inversa (palma orientata in sus). Aceasta va fi pozitia de start.

3. Tinand picioarele usor indoite si spatele drept, trage greutatilea in jos pana cand bratul este intins. Foloseste tricepsul pentru a executa tragerea.

4. Revino usor la pozitia de start, fa o pauza de o secunda si repeta. 

Sfat: Mana libera tine-o in sold, pentru a te echilibra mai bine. 

Referinte

Cel mai bun stimulator al masei musculare

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.