Cel mai bun stimulator al masei musculare

Extensii la helcometru cu bratele drepte

Publicat in

Principala grupa musculara lucrataspate - marele dorsal
Alti muschi lucrati-
Echipament: cabluri
Mecanicaizolare

Un exercitiu grozav pentru pomparea si izolarea spatelui, este ideal de facut la finalul unui antrenament.

pozitie de start
pozitie de final

1. Ataseaza o bara dreapta unui scripete aflat pe cea mai de sus pozitie. Apuca bara cu o priza mai lata decat nivelul umerilor. Fa un pas sau doi in spate.

2. Apleca trunchiul in fata la 30 de grade cu mainile complet extinse in fata ta. Daca mainile nu sunt complet intinse atunci trebuie sa te mai dai putin in spate. Aceasta va fi pozitia de start.

3. Tinand bratele drepte, trage bara in jos pana ce este aproape de coapse. Foloseste muschii spatelui pentru a face asta. 

4. Revino la pozitia de start si repeta.

Variatii: Acest exercitiu pentru spate se poate face si cu o priza mai mica de latimea umerilor sau folosind sfoara in loc de bara dreapta.

Referinte

Cel mai bun stimulator al masei musculare

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.