Antrenament pentru o sala aglomerata

Publicat in

Un antrenament de 3 zile pe saptamana, pe care il poti face linistit intr-o sala aglomerata! Se folosesc doar gantere si aparate!

Cu inceperea noului an, se umplu si salile de fitness. asa ca poate deveni greu sa faci antrenamente complexe, din cauza aglomeratiei. Dar poti avea antrenamente bune si intr-o sala aglomerata, daca ai putina imaginatie.  In continuare gasesti un exemplu penru un program de antrenament intr-o sala aglomerata. Ar trebui sa fie suficient sa te treaca de perioada aceasta aglomerata! 

Ziua 1
Exercitiu Seturi Repetari
Genuflexiuni cu gantera la piept 4 8-12
Flexia picioarelor din culcat 3 10-15
Ridicari pe varfuri din picioare 2 15-20
Ramat cu gantera pe un brat 4 8-12
Tractiuni la helcometru 3 10-15
Impins cu gantere din inclinat 4 8-12
Ridicari laterale 3 10-15

 

Ziua 2
Exercitiu Seturi Repetari
Indreptari romanesti cu gantere 4 8-12
Extensii picioare 3 10-15
Tractiuni asistate 4 8-12
Ramat din sezut 3 10-15
Impins cu gantere pentru umeri 4 8-12
Impins cu gantere din culcat 3 10-15
Presa pentru triceps cu gantere 3 8-12
Flexii cu gantere 3 8-12

 

Ziua 3
Exercitiu Seturi Repetari
Presa pentru picioare la 45 de grade 4 8-12
Fandari in mers 3 10-15/de picior
Ridicari pe varfuri din picioare 2 15-20
Ramat din aplecat la aparatul Smith 4 8-12
Fluturari la spate cu franghia 3 10-15
Flotari 3 10-15
Flotari cu priza ingusta 3 8-12
Flexii la cabluri 3 8-12


Antrenamentele full-body de acest tip sunt foarte bune pentru incepatori. Daca esti mai avansat probabil ca nu vei beneficia asa mult de pe urma acestui antrenament. 

Acest antrenament nu este neaparat unul complet, dar pentru un incepator care incearca sa isi faca loc intr-o sala aglomerata este perfect. Urmeaza-l 1-2 luni si apoi schimba-l cu ceva mai avansat! 

Daca vrei si cardio, poti face la final de antrenament, sau mai bine, in zilele de odihna! 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

antrenament pentru cresterea fortei generale de powerlifting si culturism Antrenamentul 5/3/1 pentru forta si masa musculara Antrenamentul 5/3/1 creat de Jim Wendler este printre cele mai cunoscute si populare antrenamente de forta din lume. De ce? Pentru ca functioneaza al naibii de bine. 11 Jul, 2017
Cum sa ai o condditie fizica excelenta prin antrenamente intense Fii mai puternic si mai rapid Un exemplu de antrenament care te va face mai puternic si mai rapid, in doar 5 zile pe saptamana. Este un antrenament conceput pentru a construi un corp demn de un sportiv adevarat. Fiecare trebuie sa il urmeze si sa progreseze in ritmul sau. 14 Feb, 2016
sistemul de antrenament 5 x 5 Sistemul de antrenament 5 seturi x 5 repetari Sistemul de antrenament 5 x 5 este ceea ce se poate numi un antrenament de culturism "old school". Dar ca multe astfel de sisteme, functioneaza, si cu mici ajustari poate deveni foarte actual pentru oricine cauta sa dobandeasca masa musculara si forta. 11 Apr, 2016
Antrenament pentru culturistii care vor muschi si forta Antrenamentul culturistului puternic Un program de antrenament care combina exercitii pentru cresterea fortei cu seturi gigant pentru cresterea muschilor si alte tehnici de intesitate. E timpul sa devii un culturist puternic; e timpul sa cresti! 24 May, 2017
Daca nu mai evoluezi in sala de forta incearca urmatorul antrenament Antrenament anti-plafonare Evita plafonarile prin acest antrenament care manipuleaza frecventa, intensitatea si volumul, pentru ca tu sa poti evolua in continuare in sala de forta. 14 Feb, 2016
Un antrenament intens si eficient pentru abdomen Antrenament dur pentru abdomen Aici veti gasi un antrenament adevarat pentru abdomen. Nu trebuie sa faci mii de repetari ca sa iti dezvolti abdomenul. Si el este o grupa musculara, asa ca trateaza-l ca atare: lucreaza-l greu si intens! 14 Feb, 2016
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.