Genuflexiuni cu gantera la piept

Publicat in

Principala grupa musculara lucratacvadricepsi
Alti muschi lucratifemurali, fesieri, gambe, umeri
Echipamentgantera
Mecanicacompusa

Acest fel de genuflexiuni sunt utile mai ales celor care nu pot executa corect genuflexiunile cu bara in spate. Exersand cu genuflexiunile cu gantera la piept garantat veti invata sa le faceti corect si pe cele cu haltera in spate.

pozitie de start
pozitie de final

1. Stai in piciore tinand o gantera cu ambele maini la nivelul pieptului. Aceasta va fi pozitia de start.

2. Flexeaza genunchii si soldurile si coboara pana cand femuralii iti ating gambele. Tine pieptul si capul sus si spatele drept.

3. In partea de jos a miscarii fa o pauza si foloseste coatele pentru a iti impinge genunchii in lateral. 

4. Revino la pozitia de start si repeta.

Variatii: Acest exercitiu se efectueaza mai usor daca in loc de gantera clasica se foloseste o gantera kettlebell.

Referinte

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.