Pompare pentru piept: antrenament demential

Publicat in

Vrei un antrenament pentru piept care sa ti-l faca sa explodeze? Lunea viitoare incearca acest antrenament de pompare!

Nu conteaza daca pectoralii sunt muschii tai cei mai puternici sau cei mai slabi. Nimeni nu vrea un antrenament al pieptului prost. Cum probabil faci piept lunea, ai aici un antrenament perfect pentru a iti incepe saptamana. 

Este vorba de un antrenament cu volum ridicat. Te asteapta 5 exrecitii si 17 seturi - doar pentru piept! Daca esti incepator ai grija cu acest antrenament, poate fi destul de greu; mai redu din exercitii. 

Cateva sfaturi. Intai nu te lasa prins in capcana de a impinge cat mai multa greutate. Daca vrei un piept mare trebuie in primul rand sa te concentrezi pe contractia pectoralilor. Greutatile sunt doar unelte si atat. Nu inseamna nimic pentru cresterea pieptului. Degeaba folosesti greutati mari dar faci incorect exercitiul si alte grupe musculare preiau din sarcina. 

Fii atent la pauze! Sunt doar de un minut; respecta-le cu sfintenie! Daca faci ce trebuie sa termini tot antrenamentul in 45 de minute. 

Antrenamentul de pompare a pieptului

Exercitiu Seturi Repetari Odihna
undefined

undefined

  • * Ultimul set, de 4 repetari, este pauza-odihna - Faci ultima repetare din cele 4, pui haltera pe suport, stai 15 secunde si apoi mai faci 1-2 repetari. 
  • ** Ultimul set, de 8 repetari, va fi un set descrescator - faci cele 8 repetari, iei niste gantere cu 20-25% mai usoare si mai faci alte 5-8 repetari. 

 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

metoda rapida de crestere a pieptului si spatelui Antrenament pentru cresterea rapida a pieptului si spatelui Un antrenament excelent pentru cresterea rapida a pieptului si spatelui. Metoda functioneaza pentru mai toata lumea, dar pentru cei care nu sunt obisnuiti cu efortul fizic intens poate fi prea avansata. 29 Aug, 2016
superseturi pentru masa musculara Program de antrenament cu superseturi pentru masa musculara Un program de antrenament dur pentru masa musculara care foloseste superseturi, acestea fiind grupate dupa principiul trage-impinge. 01 Nov, 2017
antrenament pentru masa musculara de supererou Programul de antrenament Bane Un program de antrenament pentru masa musculara inspirat din transformarea lui Tom Hardy pentru rolul lui Bane, din filmul Dark Knight Rises. Un antrenament brutal si al naibii de eficient. 15 Mar, 2017
Antrenament HIT de mare intensitate High Intenstity Training (HIT) Cateva cuvinte despre antrenamentele de mare intensitate, si principille din spatele acestora, precum principiul pauza-odihna, principiul pre-obositor sau principiul dublu pre-obositor. 14 Feb, 2016
Pectorali bine devzoltati care pot ridica greutati mari Pectorali mari si puternici Fie ca esti un culturist profesionist, fie ca abia ce ai intrat intr-o sala de culturism, probabil ca scopul tau este de a avea un fizic bine cladit si complet. Iar cand fetele, dar si alti barbati, intorc capul sa se uite la pieptul tau, stii ca faci ce trebuie! 14 Feb, 2016
Antreneaza-te de doua ori pe saptamana si cresti Antrenament pentru doua zile pe saptamana Nu ai timp sa mergi des la sala? Sa te antrenezi doar doua zile pe saptamana necesita eficienta si intensitate. Sfideaza ceea ce spun cartile de culturism, si fa-te mai mare si mai puternic cu doar doua antrenamente pe saptamana. 14 Feb, 2016
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.