Extensia picioarelor

Publicat in

Principala grupa musculara lucratacvadricepsi
Alti muschi lucrati-
Echipamentaparat
Mecanicaizolare

Un exercitiu bun pentru izolat coapsele, dar care nu ar trebui niciodata folosit ca baza unui antrenament.

pozitie de start
pozitie de final

1. Asezati-va pe aparatul pentru extensii dar aveti grija sa reglati scaunul astfel incat genunchii sa va atarne peste marginea scaunului si greutatile sa fie fixate in partea cea mai de jos a tibiei. Apucati manerele din lateral pentru a nu va ridica soldurile de pe scaun in timpul extensiei. Acesta este pozitia de start.

2. Extindeti picioarle pana ce genunchii sunt drepti si mentineti puntin. Apoi coborati usor la pozitia din care ati pornit. Mentineti-va corpul lipit de scaun in timpul extensiilor. Repetati.

Sfat: Femuralul si gamba trebuie sa formeze un unghi de 90 de grade in pozitia de start, astfel incat degetele de la picioare sa nu fie in spatele liniei imaginare dintre genunchi si sol. Daca aparatul va obliga sa tineti picioarele mai in spate, in timpul executiei opriti-va cand unghiul de 90º este format. Daca mergeti pana la capatul cursei, genunchii vor avea de suferit. 

Variatii: Puteti lucra si fiecare picior pe rand.

Referinte

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.