Extensia picioarelor

Publicat in

Principala grupa musculara lucratacvadricepsi
Alti muschi lucrati-
Echipamentaparat
Mecanicaizolare

Un exercitiu bun pentru izolat coapsele, dar care nu ar trebui niciodata folosit ca baza unui antrenament.

pozitie de start
pozitie de final

1. Asezati-va pe aparatul pentru extensii dar aveti grija sa reglati scaunul astfel incat genunchii sa va atarne peste marginea scaunului si greutatile sa fie fixate in partea cea mai de jos a tibiei. Apucati manerele din lateral pentru a nu va ridica soldurile de pe scaun in timpul extensiei. Acesta este pozitia de start.

2. Extindeti picioarle pana ce genunchii sunt drepti si mentineti puntin. Apoi coborati usor la pozitia din care ati pornit. Mentineti-va corpul lipit de scaun in timpul extensiilor. Repetati.

Sfat: Femuralul si gamba trebuie sa formeze un unghi de 90 de grade in pozitia de start, astfel incat degetele de la picioare sa nu fie in spatele liniei imaginare dintre genunchi si sol. Daca aparatul va obliga sa tineti picioarele mai in spate, in timpul executiei opriti-va cand unghiul de 90º este format. Daca mergeti pana la capatul cursei, genunchii vor avea de suferit. 

Variatii: Puteti lucra si fiecare picior pe rand.

Referinte

Articole din aceiasi categorie

Genuflexiuni cu pliere Genuflexiunile cu pliere isi trag numele de la o miscare din balet, si sunt deseori asociate cu exercitii pentru femei. Dar, adevarul este ca sunt utile oricui isi doreste un posterior ferm si tonifiat. 14 Feb, 2016
Tragerea saniei cu greutati Sania cu greutati este o piesa de echipament specifica competitiilor strongman. Este un exercitiu solicitant, destinat celor cu o conditie fizica foarte buna. Este eficient pentru dezvoltarea fortei, puterii si masei musculare dar si pentru cresterea metabolismului. 14 Feb, 2016
Genuflexiuni cu gantera intre picioare Aceste genuflexiuni sunt putin ciudat de facut, dar dupa ce le veti incerca nu le veti mai scoate din antrenament. Asemanatoare ca impact asupra muschilor cu fandarile, sunt mult mai agresive decat aceasta. 14 Feb, 2016
Urcari pe scarita cu gantere Poate ca este un exercitiu asociat cu fetele, dar daca folosesti gantere destul de mari garantat iti va taia respiratia si iti vei simti picioarele in flacari. Mai mult, este folosit de toti sportivii de elita. 14 Feb, 2016
Genuflexiuni cu gantere Este o varianta mai usoara de genuflexiuni cu greutati. Este un exercitiu bun pentru incepatori si pentru cei cu probleme la genunchi sau spate, care vor sa evite genuflexiunile cu bara dar nu vor sa evite complet aceasta miscare de baza. 14 Feb, 2016
Presa verticala In trecut aparatele pentru a executa aceasta presa erau foarte populare. Acum sunt mai rare, cel mai des acest exercitiu pentru coapse fiind facut la cadrul Smith. 14 Feb, 2016
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.