Extensia picioarelor

Publicat in

Principala grupa musculara lucratacvadricepsi
Alti muschi lucrati-
Echipamentaparat
Mecanicaizolare

Un exercitiu bun pentru izolat coapsele, dar care nu ar trebui niciodata folosit ca baza unui antrenament.

pozitie de start
pozitie de final

1. Asezati-va pe aparatul pentru extensii dar aveti grija sa reglati scaunul astfel incat genunchii sa va atarne peste marginea scaunului si greutatile sa fie fixate in partea cea mai de jos a tibiei. Apucati manerele din lateral pentru a nu va ridica soldurile de pe scaun in timpul extensiei. Acesta este pozitia de start.

2. Extindeti picioarle pana ce genunchii sunt drepti si mentineti puntin. Apoi coborati usor la pozitia din care ati pornit. Mentineti-va corpul lipit de scaun in timpul extensiilor. Repetati.

Sfat: Femuralul si gamba trebuie sa formeze un unghi de 90 de grade in pozitia de start, astfel incat degetele de la picioare sa nu fie in spatele liniei imaginare dintre genunchi si sol. Daca aparatul va obliga sa tineti picioarele mai in spate, in timpul executiei opriti-va cand unghiul de 90º este format. Daca mergeti pana la capatul cursei, genunchii vor avea de suferit. 

Variatii: Puteti lucra si fiecare picior pe rand.

Referinte

Articole din aceiasi categorie

Abductia picioarelor la aparat Este un exercitiu care lucreaza muschii abductori (din exteriorul coapsei); nu este un exercitiu de baza pentru picioare, dar vizeaza o zona deseori neglijata, de aceea ar trebui inclus cat mai des in antrenamente. 14 Feb, 2016
Genuflexiuni cu bara in spate Genuflexiunile cu bara in spate reprezinta exercitiul de baza pentru picioare. Alaturi de indreptari si impins cu haltera din culcat, este unul din cele 3 exercitii de baza din culturism. Unii il considera regele tuturor exercitiilor. 14 Feb, 2016
Genuflexiuni cu gantera la piept Acest fel de genuflexiuni sunt utile mai ales celor care nu pot executa corect genuflexiunile cu bara in spate. Exersand cu genuflexiunile cu gantera la piept garantat veti invata sa le faceti corect si pe cele cu haltera in spate. 14 Feb, 2016
Genuflexiuni Frankenstein Un nume hazliu si ciudat pentru un exercitiu atat de complex si dificil precum genuflexiunile. Pe langa coapse acest exercitiu iti va lucra aproape tot corpul, inclusiv umerii si bratele. Este un exercitiu specific halterofililor. 14 Feb, 2016
Fandari inverse Fandarile inverse pot parea simple, dar necesita o buna coordonare si simt al echilibrului pentru a putea fi facute, mai ales daca se adauga si greutati. 14 Feb, 2016
Adductia picioarelor la aparat La fel ca si abductia picioarelor, este un exercitiu care vizeaza o zona deseori neglijata, si anume muschii interiori ai coapsei (adductorii). Nici acest exericitu nu este unul de baza, dar nu trebuie evitat, avand rolul sau in dezvoltarea picioarelor. 14 Feb, 2016
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.