Sistem de antrenament pentru cresterea umerilor

Publicat in

Un antrenament bazat pe powerlifting, pentru cresterea fortei si masei musculare a umerilor. Atentie! Este un antrenament pentru barbati adevarati!

Programul specializat de antrenament pentru umeri care urmeaza este conceput de Pat Casey, un powerlifter legendar, supranumit si regele powerlifterilor. Fiecare antrenament este destul de lung si obositor, asa ca trebuie sa pui mare accent pe recuperare. Si fiind atat de intens, nu este recomandat sa il urmezi mai mult de 6 saptamani la rand

Cu aceasta metoda iti vei creste forta si marimea si daca nu esti obisnuit sa lucrezi astfel, socul dat corpului il face sa creasca extrem de rapid! Pregateste-te sa ai umeri cat ghiulelele de tun!
 

Luni
Exercitiu Seturi si repetari
Presa militara din sezut 10 x 5 rep si apoi 1 x 20 rep
Ridicari laterale cu gantera un brat 5 x 5 rep si apoi 1 x 20 rep
Ridicari in fata cu gantera un brat 5 x 5 rep si apoi 1 x 20 rep
Flotari la paralele 8 x 5 rep si apoi 1 x 20 rep

 

Miercuri
Exercitiu Seturi si repetari
Flotari cu capul in jos 10 x 5 rep
Ridicari laterale cu gantera din inclinat 5 x 8 rep si apoi 1 x 20 rep
Fluturari la spate din aplecat 5 x 8 rep si apoi 1 x 20 rep
Ridicari din umeri cu gantere 10 x 10 rep si apoi 1 x 20 rep

 

Vineri
Exercitiu Seturi si repetari
Impins de la ceafa 10 x 5 rep si apoi 1 x 20 rep
Ridicari din umeri cu gantere 5 x 10 rep 
Impins deasupra capului cu un singur brat 10 x 5 rep si apoi 1 x 20 rep
Ridicari laterale cu gantere 6 x 10 rep

Referinte

  1. Wilhelm, Bruce, “Pat Casey: King of the Powerlifters,” Bruce Wilhelm Exercise Equipment, 2000

Articole din aceiasi categorie

sistemul de antrenament 5 x 5 Sistemul de antrenament 5 seturi x 5 repetari Sistemul de antrenament 5 x 5 este ceea ce se poate numi un antrenament de culturism "old school". Dar ca multe astfel de sisteme, functioneaza, si cu mici ajustari poate deveni foarte actual pentru oricine cauta sa dobandeasca masa musculara si forta. 11 Apr, 2016
Un antrenament foarte dur pentru masa musculara si forta Antrenament intens pentru masa musculara Este un program de antrenament foarte eficient in dezvoltarea masei musculare. Singura sa problema este timpul mic de odihna si recuperare, asa ca va fii nevoie sa puneti accent si pe nutritie si somn. 14 Feb, 2016
Antrenament culturism Sergio Oliva Antrenamentul lui Sergio Oliva Arnold Schwarzenegger este cel mai cunoscut culturist din toate timpurile, dar cel mai mare rival al sau a fost Sergio Oliva. Aici gasesti printre putinele antrenamente oficiale ale sale, despre care se stie ca exista! 22 Jan, 2019
antrenament pentru trapez Antrenament pentru trapez Un trapez mare poate transforma un culturist oarecare intr-un culturist extraordinar. Iata un antrenament prin care sa iti dezvolti un trapez masiv si dens! 14 Feb, 2016
Pectorali bine devzoltati care pot ridica greutati mari Pectorali mari si puternici Fie ca esti un culturist profesionist, fie ca abia ce ai intrat intr-o sala de culturism, probabil ca scopul tau este de a avea un fizic bine cladit si complet. Iar cand fetele, dar si alti barbati, intorc capul sa se uite la pieptul tau, stii ca faci ce trebuie! 14 Feb, 2016
Antrenament hepburn pentru masa musculara si forta Metoda de antrenament Hepburn Hepburn a fost unul din cei mai puternici sportivi din lume la un momendat, iar metoda sa de antrenament este gandita pentru a acumula cat mai multa forta musculara. 14 Feb, 2016
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.