Impins de la ceafa

Publicat in

Principala grupa musculara lucratadeltoizi
Alti muschi lucratitriceps
Echipamenthaltera
Mecanicacompusa

Desi eficient, impinsul de la ceafa este un exercitiu foarte periculos, care trebuie folosit rar, iar de cei care au probleme de sanatate la umeri, niciodata.

pozitie de start
pozitie de final

1. Stand pe o banca cu spatar, tineti mainile la nivelul umerilor, si apucati o haltera, tinand-o in spatele cefei. Lombarii trebuie sa fie lipiti de scaun pe tot timpul exercitiului.

2. Ridicati greutatea pana cand mainile sunt complet extinse, mentineti sus o secunda si apoi reveniti la pozitia initiala.Nu duceti haltera mai jos de ceafa pentru a nu forta umerii.

ATENTIE! Acest exercitiu nu trebuie folosit foarte des. Desi eficient pentru musculatura umerilor, poate cauza accidentari grave articulatiilor umarului.

Variatii: Acest exercitiu se poate executa si la o presa Smith.

Referinte

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.