Presa cu gantera cu un brat

Publicat in

Principala grupa musculara lucratadeltoizi
Alti muschi lucratitriceps
Echipamentgantera
Mecanicacompusa

Un exercitiu pentru simetria umerilor si egalizarea fortei intre partea dreapta si partea stanga.

pozitie de start
pozitie de final

1. Ia o gantera intr-o mana si fie stai jos pe o banca cu spatar scurt, fie stai in picioare.

2. Ridica gantera in dreptul umarului. Cealalta mana poate fi tinuta pe langa corp sau sprijinita de un obiect.

3. Roteste incheietura ca palma sa fie orientata inainte. Aceasta va fi pozitia de start.

4. Expira si impinge gantera deasupra capului pana ce mana este complet intinsa.

5. Revino usor la pozitia de start, inspirand. Repeta.

Sfat: Pentru cei care au probleme la zona lombara este bine sa faca exercitiul din sezut, nu din picioare. 

Variatii: Poti executa acest exercitiu si ca presa Arnold, in care incepi cu palma orientata spre tine si pe masura ce o ridici deasupra capului rotesti incheietura astfel incat palma sa ajunga orientata inainte. 

Referinte

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.