Antrenament pentru ectomorfi

Publicat in

Ectomorfii sunt persoanele cele mai dezavantajate cand vine vorba de construirea masei musculare. Cu acest program de antrenament incercam sa indreptam situatia si sa le acordam si lor o sansa.

Ectomorfii au un metabolism foarte ridicat, care arde caloriile mult prea eficient. Asta ii impiedica sa ia in greutate usor, ceea ce este un inconvenient pentru cineva pasionat de culturism, si care vrea sa posede un fizic herculean.

Ca la toate programele de antrenament, dieta, antrenamentul si odihna vor fii foarte importante, in cazul ectomorfilor, nutritia fiind poate cea care va face diferenta. Dar si un antrenament corespunzator este foarte important.

In cazul celor cu profil ectomorf, antrenamentele cardio vor fii minime, atat cat sa mentina o stare de sanantate generala. Cu metabolismul ridicat al acestui tip somatic, arderea si mai multor calorii prin cardio este total contraindicata. Cei care vor sa faca cardio pentru a se mentine in forma, nu ar trebui sa depaseasca 30 de minute pe sedinta, la un pas moderat, maxim de 3 ori pe saptamana.

In ceea ce priveste antrenamentul cu greutati, recomandarea este sa se lucreze simplu, cu greutati libere si miscari compuse, si minimul de exercitii de izolare. Cum si acest timp de antrenament arde ceva calorii, cel mai bine este sa se imparta antrenamentul in 3 zile pe saptamana, optional adaugand inca o zi in plus, dedicata superseturilor. Primul exercitiu pentru fiecare grupa musculara va avea o schema piramidala (se va creste treptat greutatea).

Pauzele dintre seturi se vor mentine intre 2-3 minute; zilele de odihna se pot pune in functie de timpul liber, dar sa fie macar o zi pauza intre antrenamente. Abdomenul sa fie lucrat de doua ori pe saptamana la sfarsitul antrenamentului.

Ziua 1 - Piept/triceps


Ziua 2 - Spate/Biceps


Ziua 3 - Picioare/Umeri

Ziua optionala cu superseturi

Referinte

Articole din aceiasi categorie

antrenament intens pentru masa musculara extrema Antrenament de superacumulare modificat Aceasta metoda de antrenament este una modifica a metodei de succes originale, brevetata de Charles Poliquin. Unele exercitii au fost inlocuite cu exercitii mai accesibile publicului larg si au fost modificate si alte variabile. Dar nu va faceti griji: este la fel de intens si eficient! 23 Nov, 2016
Antrenament pentru masa musculara facut in salile comerciale de fitness Antrenament pentru masa musculara facut in salile comerciale de fitness Salile comerciale de fitness sunt privite ca un moft si sunt vazute ca locuri unde nu poti avea rezultate tangibile. Dar daca esti dispus sa muncesti din greu, poti avea rezultate oriunde. 11 Dec, 2018
4 saptamani pentru masa musculara mai mare Antrenament pentru masa musculara de 4 saptamani Un antrenament dur, care va aduce castiguri impresionante de masa musculara si forta. 14 Feb, 2016
3 antrenamente pentru brate care chiar functioneaza 3 antrenamente pentru brate care chiar functioneaza Aici gasesti 3 antrenamente simple, dar foarte eficiente, pentru a iti mari bratele. Nu sunt usoare dar important este rezultatul, nu? 09 Oct, 2018
metoda rapida de crestere a pieptului si spatelui Antrenament pentru cresterea rapida a pieptului si spatelui Un antrenament excelent pentru cresterea rapida a pieptului si spatelui. Metoda functioneaza pentru mai toata lumea, dar pentru cei care nu sunt obisnuiti cu efortul fizic intens poate fi prea avansata. 29 Aug, 2016
Antrenament culturism Sergio Oliva Antrenamentul lui Sergio Oliva Arnold Schwarzenegger este cel mai cunoscut culturist din toate timpurile, dar cel mai mare rival al sau a fost Sergio Oliva. Aici gasesti printre putinele antrenamente oficiale ale sale, despre care se stie ca exista! 22 Jan, 2019
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.