Ridicari laterale cu un singur brat

Publicat in

Principala grupa musculara lucratadeltoizi medieni
Alti muschi lucrati-
Echipamentgantera
Mecanicaizolare

Este un exercitiu asemanator cu ridicarile laterale cu gantere, dar care ofera o izolare mai buna a umerilor.

pozitie de start
pozitie de final

1. Tine o gantera intr-o mana. Mana libera o poti tine pe langa corp, sau te poti sprijini cu ea de un obiect solid si bine ancorat pe sol. 

2. Mentine spatele drept si mana cu gantera pe langa corp, cu palma orientata in interior. Aceasta va fi pozitia de start.

3. Fara a te balansa ridica gantera in lateral, cu mana dreapta dar foarte usor indoita la nivelul cotului, si cu incheietura mainii inclinata spre exterior, ca si cum ai turna apa intr-un pahar. Ridica bratul pana cand este paralel cu solul.

4. Coboara gantera la pozitia de start. Repeta. 

5. Schimba bratul in care tii gantera si fa acelasi numar de repetari. 

Variatii: Acest exercitiu se poate executa si stand jos. 

Referinte

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.