Antrenamentul lui Lou Ferrigno

Publicat in

Lou Ferrigno este cunoscut ca fiind The Incredible Hulk. Aici gasesti antrenamentul pe care l-a folosit pentru a atinge nivelul de masivitate care i-a permis sa interpreteze un astfel de personaj.

Lou Ferrigno a castigat doua titluri de Mr. Universe si a fost considerat marele rival al lui Arnold in culturism. Esre un munte de om care cantarea 147 de kg in extra-sezon si avea brate de 57 cm. Nu l-a putut detrona pe Arnold, dar si-a putut folosi fizicul pentru a ajunge vedeta TV, fiind iimaginea Incredibilului Hulk

Considerat o "minune" genetica, Ferrigno a castigat primul concurs de culturism in 1971. L-a infruntat pe Arnold in 1974 si 1975 la Mr. Olympia. In 1975, cand s-a clasat pe locul 3, a aparut in faimosul film "Pumping Iron". 

Mai jos este antrenamentul lui Lou Ferrigno folosit cel mai des si care i-a permis sa devina Hulk. Caracteristicile de baza ale antrenamentului sunt volumul ridicat - pana la 80 de seturi pe antrenament - asa ca nu este recomandat celor fara experienta. Isi lucra fiecare grupa musculara mare de doua ori pe saptamana.

  • Luni: piept si spate
  • Marti: umeri si brate
  • Miercuri: picioare
  • Joi: piept si spate
  • Vineri: umeri si brate
  • Sambata: picioare
  • Duminica: odihna

Facea 2-3 seturi de incalzire si apoi termina restul de seturi cu aceeasi greutate. Daca nu reusea sa faca numarul minim de repetari dintr-un set (de exemplu 6 repetari la un set de 6-8 repetari), la urmatorul antrenament scadea greutatea cu 10%. Folosea multe exercitii iar pentru varietate, la al doilea antrenament din saptamana pentru aceeasi grupa musculara scadea volumul si/sau schimba ordinea exercitiilor. 

hormon de crestere natural

Antrenamentul lui Lou Ferrigno

 

 

Miercuri - Picioare
Exercitiu Seturi Repetari
Flexia picioarelor din culcat 5 10
Extensii picioare 5 10
Presa la 45 de grade 5 10
Genuflexiuni 5 10
Hack Squat 5 10

 

Joi - Piept si spate
Exercitiu Seturi Repetari
Fluturari cu gantere  5 6-8
Ramat cu bara T 5 6-8
Flotari la paralele 5 6-8
Indreptari 5 6-8
Tractiuni cu priza inversa 5 6-8
Tractiuni 5 6-8

 

 

Sambata - Picioare
Exercitiu Seturi Repetari
Flexia picioarelor din culcat 5 10
Genuflexiuni 5 10
Extensii picioare 5 10
Hack Squat 5 10
Presa la 45 de grade 5 10

 

Stiu ca antrenamemntul de aici nu este practic pentru multi, iar volumul nu poate fi sustinut decat de cei experimentati; asta arata cat de motivat era Ferrigno pentru a reusi. 

Referinte

  1. “Lou Ferrigno's Guide to Personal Power, Bodybuilding, and Fitness.” Contemporary Books, November 1996.
  2. https://louferrigno.com/pages/awards
  3. https://www.youtube.com/watch?v=g05jEYwmq8E

 

Articole din aceiasi categorie

antrenament intens pentru masa musculara extrema Antrenament de superacumulare modificat Aceasta metoda de antrenament este una modifica a metodei de succes originale, brevetata de Charles Poliquin. Unele exercitii au fost inlocuite cu exercitii mai accesibile publicului larg si au fost modificate si alte variabile. Dar nu va faceti griji: este la fel de intens si eficient! 23 Nov, 2016
Antrenament pentru culturistii care vor muschi si forta Antrenamentul culturistului puternic Un program de antrenament care combina exercitii pentru cresterea fortei cu seturi gigant pentru cresterea muschilor si alte tehnici de intesitate. E timpul sa devii un culturist puternic; e timpul sa cresti! 24 May, 2017
Un antrenament foarte dur pentru masa musculara si forta Antrenament intens pentru masa musculara Este un program de antrenament foarte eficient in dezvoltarea masei musculare. Singura sa problema este timpul mic de odihna si recuperare, asa ca va fii nevoie sa puneti accent si pe nutritie si somn. 14 Feb, 2016
Antrenament german de volum pentru cresteri uriase ale masei musculare Antrenamentul german de volum Antrenamentul german de volum sau metoda celor 10 seturi, este un antrenament simplu dar extrem de eficient. Un tip de antrenament cu adevarat teuton, axat pe volum dar si pe forta. 14 Feb, 2016
Circuite cu greutati pentru forta si masa musculara Circuite de forta Circuitele de forta ofera echilibrul perfect intre greutati mari, volum ridicat si densitate a antrenamentului oferind cele mai bune castiguri de masa musculara, forta si definire. 14 Feb, 2016
Antreneaza-te acasa folosind gantere Antrenamente cu gantere facute acasa Nu ai disponibil mult echipament pentru a te antrena? Nu iti fa griji, aceste antrenamente cu gantere pot fi facute acasa sau la sala, fiind foarte bune pentru dezvoltarea masei musculare. Poti folosi aceste antrenamente si pentru a aduce stimuli noi la care muschii sa raspunda. 14 Feb, 2016

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.