Antrenamentul lui Lou Ferrigno

Publicat in

Lou Ferrigno este cunoscut ca fiind The Incredible Hulk. Aici gasesti antrenamentul pe care l-a folosit pentru a atinge nivelul de masivitate care i-a permis sa interpreteze un astfel de personaj.

Lou Ferrigno a castigat doua titluri de Mr. Universe si a fost considerat marele rival al lui Arnold in culturism. Esre un munte de om care cantarea 147 de kg in extra-sezon si avea brate de 57 cm. Nu l-a putut detrona pe Arnold, dar si-a putut folosi fizicul pentru a ajunge vedeta TV, fiind iimaginea Incredibilului Hulk

Considerat o "minune" genetica, Ferrigno a castigat primul concurs de culturism in 1971. L-a infruntat pe Arnold in 1974 si 1975 la Mr. Olympia. In 1975, cand s-a clasat pe locul 3, a aparut in faimosul film "Pumping Iron". 

Mai jos este antrenamentul lui Lou Ferrigno folosit cel mai des si care i-a permis sa devina Hulk. Caracteristicile de baza ale antrenamentului sunt volumul ridicat - pana la 80 de seturi pe antrenament - asa ca nu este recomandat celor fara experienta. Isi lucra fiecare grupa musculara mare de doua ori pe saptamana.

  • Luni: piept si spate
  • Marti: umeri si brate
  • Miercuri: picioare
  • Joi: piept si spate
  • Vineri: umeri si brate
  • Sambata: picioare
  • Duminica: odihna

Facea 2-3 seturi de incalzire si apoi termina restul de seturi cu aceeasi greutate. Daca nu reusea sa faca numarul minim de repetari dintr-un set (de exemplu 6 repetari la un set de 6-8 repetari), la urmatorul antrenament scadea greutatea cu 10%. Folosea multe exercitii iar pentru varietate, la al doilea antrenament din saptamana pentru aceeasi grupa musculara scadea volumul si/sau schimba ordinea exercitiilor. 

hormon de crestere natural

Antrenamentul lui Lou Ferrigno

 

 

Miercuri - Picioare
Exercitiu Seturi Repetari
Flexia picioarelor din culcat 5 10
Extensii picioare 5 10
Presa la 45 de grade 5 10
Genuflexiuni 5 10
Hack Squat 5 10

 

Joi - Piept si spate
Exercitiu Seturi Repetari
Fluturari cu gantere  5 6-8
Ramat cu bara T 5 6-8
Flotari la paralele 5 6-8
Indreptari 5 6-8
Tractiuni cu priza inversa 5 6-8
Tractiuni 5 6-8

 

 

Sambata - Picioare
Exercitiu Seturi Repetari
Flexia picioarelor din culcat 5 10
Genuflexiuni 5 10
Extensii picioare 5 10
Hack Squat 5 10
Presa la 45 de grade 5 10

 

Stiu ca antrenamemntul de aici nu este practic pentru multi, iar volumul nu poate fi sustinut decat de cei experimentati; asta arata cat de motivat era Ferrigno pentru a reusi. 

Referinte

  1. “Lou Ferrigno's Guide to Personal Power, Bodybuilding, and Fitness.” Contemporary Books, November 1996.
  2. https://louferrigno.com/pages/awards
  3. https://www.youtube.com/watch?v=g05jEYwmq8E

 

Articole din aceiasi categorie

Circuite cu greutati pentru forta si masa musculara Circuite de forta Circuitele de forta ofera echilibrul perfect intre greutati mari, volum ridicat si densitate a antrenamentului oferind cele mai bune castiguri de masa musculara, forta si definire. 14 Feb, 2016
Antrenament cu repetari 531 Programul de antrenament 5-3-1 Programul de antrenament 5/3/1; este un program de antrenament despre care se poate spune ca reprezinta baza antrenamentelor de forta, unul care a trecut testul timpului. 14 Feb, 2016
program de antrenament pentru culturistii naturali Cel mai bun program pentru cei care se antreneaza natural Steroizii anabolizanti sunt foarte la moda astazi. Consumul in randul amatorilor a crescut foarte mult, de profesionisti nu mai vorbim. Dar multe din programele de antrenament pe care le gasesti sunt alcatuite de utilizatori de steroizi. Pentru a avansa cat mai rapid cand nu folosesti substante anabolizante si antrenamentele trebuie gandite usor diferit. 27 Sep, 2017
Antreneaza-te de doua ori pe saptamana si cresti Antrenament pentru doua zile pe saptamana Nu ai timp sa mergi des la sala? Sa te antrenezi doar doua zile pe saptamana necesita eficienta si intensitate. Sfideaza ceea ce spun cartile de culturism, si fa-te mai mare si mai puternic cu doar doua antrenamente pe saptamana. 14 Feb, 2016
Antreneaza-te acasa folosind gantere Antrenamente cu gantere facute acasa Nu ai disponibil mult echipament pentru a te antrena? Nu iti fa griji, aceste antrenamente cu gantere pot fi facute acasa sau la sala, fiind foarte bune pentru dezvoltarea masei musculare. Poti folosi aceste antrenamente si pentru a aduce stimuli noi la care muschii sa raspunda. 14 Feb, 2016
Daca te antrenezi dimineata ai nevoie de cateva reguli pentru a avea sesiuni reusite Antrenament pentru cei care merg la sala dimineata Majoritatea programelor de antrenament pentru masa musculara sunt concepute pentru cei care merg la sala dupa-masa sau seara. Daca iti place sa mergi dimineata, gasesti aici antrenamentul perfect si cateva sfaturi. 14 Feb, 2016
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.