Antrenament pentru cresterea fortei

Publicat in

Un antrenament solicitant, al carui principal scop este acumularea de forta musculara. Daca se intampla sa se dezvolte si masa musculara, atunci cu atat mai bine!

Este un program de antrenament destinat celor care vor sa ii creasca forta, pentru a se pregati pentru acumularea de masa musculara. Cuprinde 3 zile de antrenament pe saptaman. Este obligatoriu ca intre zilele de antrenament sa fie o zi pauza, pentru ca organismul sa isi poata reveni.

Cum scopul principal al acestui antrenament este forta, recuperarea este foarte importanta. Trebuie sa va odihniti din plin si sa va suplimentati corespunzator. La terminarea antrenamentelor este bine sa beti proteina din zer amestecata cu 70-100 grame de carbohidrati simpli. In timpul antrenamentului consumati BCAA.

Pauzele dintre seturi trebuie sa fie mari, 3-5 minute, astfel incat performanta sa nu aibe de suferit. Antrenamentul este compus in mare parte din execitii de baza, si eventual unul sau doua exercitii de izolare. recomandat este sa aveti un partener de antrenament care sa va ajute sa duceti la capat si ultimele repetari. Greutatile folosite trebuie sa fie cat mai mari, astfel incat sa nu va permita sa depasiti numarul de repetari recomandate.
 

ANTRENAMENTUL 1
Exercitii Setul 1 Setul 2 Setul 3 Setul 4 Setul 5 Setul 6
Genuflexiuni 6-7 rep 5-6 rep 5-6 rep 5 rep 4 rep 3 rep
Indreptari romanesti 5-6 rep 5-6 rep 5-6 rep 5 rep 4 rep 4 rep
Extensia picioarelor 10 rep 10 rep 10 rep - - -
Gambe (un exercitiu la alegere) 10 rep 10 rep 10 rep 10 rep - -

 

ANTRENAMENTUL 2
Exercitii Setul 1 Setul 2 Setul 3 Setul 4 Setul 5 Setul 6
Impins din orizontal cu haltera 5-6 rep 5-6 rep 5 rep 4 rep 4 rep 3 rep
Impins cu gantere din inclinat 5-6 rep 5-6 rep 5 rep 5 rep 4 rep 3 rep
Flotari la paralele 5-10 rep 5-10 rep 5-10 rep pana la epuizare pana la epuizare -
Presa pentru triceps cu bara Z 10 rep 10 rep 10 rep - - -

 

ANTRENAMENTUL 3
Exercitii Setul 1 Setul 2 Setul 3 Setul 4 Setul 5 Setul 6
Tractiuni 5-10 rep 5-10 rep 5-10 rep 5-10 rep pana la epuizare pana la epuizare
Ramat cu bara din aplecat 5-6 rep 5 rep 5 rep 4 rep 4 rep 3 rep
Ramat pe un brat cu gantera 5-6 rep 5 rep 5 rep 4 rep 4 rep 3 rep
Flexii pentru biceps cu bara 10 rep 10 rep 10 rep 10 rep - -


Daca faceti cum trebuie acest antrenament, dupa aproximativ o luna o sa observati progrese in ceea ce priveste cresterea fortei, si poate si o usoara crestere a masei musculare. Subliniez din nou importanta odihnei dupa fiecare antrenament.

Referinte

Articole din aceiasi categorie

Antrenament pentru masa musculara facut in salile comerciale de fitness Antrenament pentru masa musculara facut in salile comerciale de fitness Salile comerciale de fitness sunt privite ca un moft si sunt vazute ca locuri unde nu poti avea rezultate tangibile. Dar daca esti dispus sa muncesti din greu, poti avea rezultate oriunde. 11 Dec, 2018
doua antrenamente pe saptamana pentru cresterea rapida a gambelor Antrenament pentru gambe imense Gambele sunt o grupa musculara foarte incapatanata. Necesita multa atentie pentru a creste. Aici gasesti unul din cele mai bune antrenamente pentru marirea gambelor. 24 Jan, 2017
doua antrenamente pe zi - cresteri musculare spectaculoase Doua antrenamente pe zi - cresteri musculare spectaculoase Daca scopul tau este sa te faci cat mai mare, este greu sa gasesti ceva mai bun ca doua antrenamente pe zi. Dar trebuie sa planifici corect si inteligent antrenamentele. Iata cum se face si un exemplu de astfel de program de antrenament. 26 Oct, 2016
Daca te antrenezi dimineata ai nevoie de cateva reguli pentru a avea sesiuni reusite Antrenament pentru cei care merg la sala dimineata Majoritatea programelor de antrenament pentru masa musculara sunt concepute pentru cei care merg la sala dupa-masa sau seara. Daca iti place sa mergi dimineata, gasesti aici antrenamentul perfect si cateva sfaturi. 14 Feb, 2016
antrenament pentru masa musculara de supererou Programul de antrenament Bane Un program de antrenament pentru masa musculara inspirat din transformarea lui Tom Hardy pentru rolul lui Bane, din filmul Dark Knight Rises. Un antrenament brutal si al naibii de eficient. 15 Mar, 2017
Daca vrei sa ai un trup bine dezvoltat trebuie sa faci unele schimbari in antrenamente Schimbari mari pentru un fizic mare Te-ai saturat sa nu obtii rezultatele dorite? Te-ai plictisit de aceeasi rutina de antrenament? De ce sa nu faci o mare schimbare in antrenamentul tau? 14 Feb, 2016

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.