Cel mai bun stimulator al masei musculare

Flexii cu gantere

Publicat in

Principala grupa musculara lucratabiceps
Alti muschi lucrati-
Echipamentgantere
Mecanicaizolare

Flexiile cu gantere sunt cel mai recunoscut exercitiu pentru biceps. Alaturi de flexiile cu bara ar trebui sa fie inima oricarui antrenament al bratelor.

pozitie de start
pozitie de final

1. Stati drepti, cu prvirea inainte si picioarele drepte. Tineti cate o gantera in fiecare mana, cu palmele indreptate spre interior.

2. Ridicati ganterele in acelasi timp rasucind incheietura astfel incat palmele sa fie indreptate in sus. Nu va clatinati si tineti coatele fixe in timpul executarii, iar mainile apropiate de corp. Este un exercitiu la care se poate trisa usor, asa ca aveti grija sa nu o faceti.

Variatii: Miscarile bratelor pot fi concomitente sau alternate; se poate executa si din sezut, cu suport pentru spate.

Referinte

Cel mai bun stimulator al masei musculare

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.