Doua antrenamente functionale pentru piept

Publicat in

Vrei sa ai un piept mare care sa atraga priviri? Dar in acelasi timp, vrei si sa ai musculatura pieptului suficient de dezvoltata pentru a fi functionala si a face fata provocarilor de zi cu zi? Iata doua antrenamente care combina aceste aspecte.

Imaginea ideala a unui piept mare si masiv vine inca de pe vremea lui Arnold Schwarzenegger, cand culturistii erau vedete si apareau in filme. Astazi, desi apreciem pieptul imens al lui Arnold, functionalitatea face si ea parte din rezultatele pe care vrem sa le obtinem la sala. Asta inseamna ca lumea a inceput sa prefere exercitii multifunctionale si dinamice care combina forta, agilitatea si flexibilitatea. Astfel, pectoralii au scazut in importanta, devenind doar o rotita din sistemul masinariei partii superioare a corpului nostru.

Aceasta tranzitie de la aspect catre functionalitate ridica intrebarea: de ce sa nu avem parte de amandoua? De ce sa nu avem muschi pectorali mari si bine definiti si care sa ne serveasca cum trebuie cand este nevoie de a fi folositi? Raspunsul este simplu si imbucurator: PUTEM!

Iata cum poti adapta antrenamentele clasice pentru piept din culturism la cerintele functionale ale industriei fitness-ului din zilele noastre.

Antrenamentul 1 pentru piept masiv si functional

Inainte de a da antrenamentul trebuie sa spun ca nu-l recomand unui incepator. Este periculos, si va puteti accidenta usor, din cauza volumului foarte mare de munca si a intensitatii. Dar pentru cei care au cel putin 6-8 luni de experienta in sala de forta, acest antrenament format din 8 exercitii va va face mai puternici si mai masivi. 
Si, fie ca esti incepator sau avansat, invata cum sa executi corect impinsul din culcat sau inclinat! Sunt multi cei care folosesc muschii care nu trebuie pentru a ridica greutatile, in loc sa permita o contractie completa a muschilor pieptului. Tineti minte ca icnercati sa construiti masa musculara, nu numai sa ridicati o greutate cat mai mare. Tehnica conteaza!

Exercitii Seturi Repetari
Impins cu haltera din inclinat 6 10
Impins cu gantere din culcat 4 8-12
SUPERSET 4 12
SUPERSET 4 10
SUPERSET 4 12-15


Antrenamentul 2 pentru piept masiv si funcional

Nimic nu poate fi mai in detrimentul performantelor fizice decat un piept mic si subdezvoltat. Acest antrenament foloseste si superseturi si repetari pana la epuizare. Unele exercitii au ca tinata puterea si forta musculara, iar altele obosirea cat mai mare a muschilor pectorali, pentru a ii face sa se adapteze si sa creasca. De asemenea, exercitiile cu repetari multe asigura anduranta musculara. 
 

Exercitii Seturi Repetari
Flotari 4 seturi de incalzire 20
SUPERSET 4 6-10

SUPERSET

4 8
Fluturari la cabluri 4 12
Flotari cu priza larga 4 pana la epuizare
Impins cu gantere din culcat 4 20


Nota: Odihneste-te 45 de secunde intre superseturi. La restul exercitiilor, pauza intre seturi este de 30 de secunde. 

 Masa musculara mai mare, definire mai pronuntata

Referinte

Articole din aceiasi categorie

Antrenament german de volum pentru cresteri uriase ale masei musculare Antrenamentul german de volum Antrenamentul german de volum sau metoda celor 10 seturi, este un antrenament simplu dar extrem de eficient. Un tip de antrenament cu adevarat teuton, axat pe volum dar si pe forta. 14 Feb, 2016
Antrenament pentru brate de 1000 de repetari Antrenamentul bratelor de 1000 de repetari Cu acest antrenament iti poti mari bratele cu pana la 5 cm. Este un antrenament cu volum imens; esti destul de nebun sa il incerci? 14 Feb, 2016
Antrenament inspirat de fortele speciale americane navy seals Antrenament Navy SEAL pentru forta, putere, anduranta si viteza Navy SEAL sunt trupele de elita ale armatei americane. Aici vei gasi un antrenament inspirat din antrenamentelor lor care te va ajuta sa capeti forta functionala, putere, viteza si anduranta, in doar 6 saptamani. 14 Feb, 2016
Antreneaza-te acasa folosind gantere Antrenamente cu gantere facute acasa Nu ai disponibil mult echipament pentru a te antrena? Nu iti fa griji, aceste antrenamente cu gantere pot fi facute acasa sau la sala, fiind foarte bune pentru dezvoltarea masei musculare. Poti folosi aceste antrenamente si pentru a aduce stimuli noi la care muschii sa raspunda. 14 Feb, 2016
4 saptamani pentru masa musculara mai mare Antrenament pentru masa musculara de 4 saptamani Un antrenament dur, care va aduce castiguri impresionante de masa musculara si forta. 14 Feb, 2016
Antrenament pentru umeri mari Antrenament total pentru umeri Umerii sunt una din partile anatomice cele mai proeminente. Fie ca sunt acoperiti sau nu, pot face pe cineva sa para mult mai masiv. Pentru culturisti sau pentru cei entuziasti de fitness, umerii sunt una din grupele musculare care va vor face talia sa para mai mica fara a peirde centimetrii din jurul ei. 14 Feb, 2016
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.