Programe de antrenament

un program de antrenament dur care foloseste superseturi si seturi contra cronometru Superseturi si seturi cronometrate pentru masa musculara Un sistem de antrenament brutal, dar eficient. Se folosesc superseturi si seturi cronometare pentru a avea un volum de lucru foarte mare, ceea ce va aduce cresteri impresionante de masa musculara. 14 Feb, 2016
Antrenamentul agonist/antagonist al lui Arnold. Antreneaza-te precum un campion Antrenamentul agonist-antagonist al lui Arnold Antreneaza impreuna grupe opuse de muschi, cum a facut si Arnold Schwarzenegger, si vei avea rezultate mai rapide, imbunatatind si echilibrul dintre grupele musculare. 14 Feb, 2016
Antrenamente functionale pentru un piept mare Doua antrenamente functionale pentru piept Vrei sa ai un piept mare care sa atraga priviri? Dar in acelasi timp, vrei si sa ai musculatura pieptului suficient de dezvoltata pentru a fi functionala si a face fata provocarilor de zi cu zi? Iata doua antrenamente care combina aceste aspecte. 14 Feb, 2016
Antreneaza-te de doua ori pe saptamana si cresti Antrenament pentru doua zile pe saptamana Nu ai timp sa mergi des la sala? Sa te antrenezi doar doua zile pe saptamana necesita eficienta si intensitate. Sfideaza ceea ce spun cartile de culturism, si fa-te mai mare si mai puternic cu doar doua antrenamente pe saptamana. 14 Feb, 2016
Antrenament hepburn pentru masa musculara si forta Metoda de antrenament Hepburn Hepburn a fost unul din cei mai puternici sportivi din lume la un momendat, iar metoda sa de antrenament este gandita pentru a acumula cat mai multa forta musculara. 14 Feb, 2016
Antrenament de 3 zile pentru masa musculara 3 zile pe saptamana pentru cresteri uriase Nu ai timp sa te duci de 5-6 ori pe saptamana la sala? Nu-ti fa griji, poti construi masa musculara si forta folosind antrenamente pentru intregul corp, bine structurate si gandite. 14 Feb, 2016
Antrenament masa musculara piept de 20 minute Antrenament pentru piept de 20 de minute Un antrenament rapid, care iti va arunca in aer pieptul. Antrenamentul apartine unui tanar culturist in plina ascensiune, Calum von Moger. 14 Feb, 2016
Antrenament pentru brate de 1000 de repetari Antrenamentul bratelor de 1000 de repetari Cu acest antrenament iti poti mari bratele cu pana la 5 cm. Este un antrenament cu volum imens; esti destul de nebun sa il incerci? 14 Feb, 2016
Antrenament de densitate progresiv Antrenamentul de densitate progresiv - construieste muschi cu adevarat? Antrenamentul de densitate progresiv promite construirea de masa musculara si arderea grasimilor, in acelasi timp. Este o tehnica avansata de antrenament, si nu este deloc usoara; dar functioneaza cu adevarat? 14 Feb, 2016
umeri masivi folosind antrenamente cu tri-seturi si greutati moderate Umeri 3D Umerii mari si puternici sunt indispensabili pentru un fizic bine construit. Daca ai umerii bine dezvoltati vei avea cu adevarat un aspect 3D. 14 Feb, 2016
Antrenament HIT de mare intensitate Antrenament HIT Un program de antrenament de tip HIT (high intensity training), simplu de urmat, ideal pentru cei care nu au mult timp la dispozitie. 14 Feb, 2016
Circuite cu greutati pentru forta si masa musculara Circuite de forta Circuitele de forta ofera echilibrul perfect intre greutati mari, volum ridicat si densitate a antrenamentului oferind cele mai bune castiguri de masa musculara, forta si definire. 14 Feb, 2016

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.