Programe de antrenament

Antrenament pentru umeri mari Antrenament total pentru umeri Umerii sunt una din partile anatomice cele mai proeminente. Fie ca sunt acoperiti sau nu, pot face pe cineva sa para mult mai masiv. Pentru culturisti sau pentru cei entuziasti de fitness, umerii sunt una din grupele musculare care va vor face talia sa para mai mica fara a peirde centimetrii din jurul ei. 14 Feb, 2016
Un program de antrenament care iti va dezvolta masa musculara intr-un ritm rapid si sustinut Program anabolic pentru masa musculara Un program de antrenament care va induce un anabolism mare, fortand muschii sa creasca, dar si forta, fara a favoriza acumularea de grasime. 14 Feb, 2016
Antrenamente si sfaturi pentru biceps Biceps - exercitii, program si sfaturi Cu totii vrem bicepsi mari, ei fiind cea mai impresionanta parte a corpului, si cei mai vizibili. Cand cineva iti spune ca vrea "sa iti vada muschii" cel mai adesea se refera la bicepsi. 14 Feb, 2016
ectomorf - antrenament complet pentru marime Antrenament pentru ectomorfi Ectomorfii sunt persoanele cele mai dezavantajate cand vine vorba de construirea masei musculare. Cu acest program de antrenament incercam sa indreptam situatia si sa le acordam si lor o sansa. 14 Feb, 2016
Antrenament dur si eficient pentru piept Antrenament demential pentru piept Pieptul este o grupa musculara foarte importanta, multi dintre cei care frecventeaza salile de fitness si culturism avand ca unic scop dezvoltarea pectoralilor. 14 Feb, 2016
Antrenament pentru in gat mare si puternic Antrenamentul gatului In culturism, gatul este o grupa musculara subapreciata. Majoritatea nici nu lucreaza gatul, iar altii o fac la sfarsitul antrenamentului, ca un fel de revenire. Acest lucru este gresit penru ca gatul nu este important doar pentru protejarea coloanei vertebrale, dar da si simetrie corpului. 14 Feb, 2016
Antrenamentru pentru un spate mare si musculor Antrenament pentru un spate monstruos! Spatele este cel care da impresia de masivitate, marime si forta. Daca ai un spate lat si gros nimeni nu poate nega ca esti un culturist. 14 Feb, 2016
Antrenament HIT de mare intensitate High Intenstity Training (HIT) Cateva cuvinte despre antrenamentele de mare intensitate, si principille din spatele acestora, precum principiul pauza-odihna, principiul pre-obositor sau principiul dublu pre-obositor. 14 Feb, 2016
antrenament pentru antebrate Incendiaza-ti antebratele Majoritatea celor care vin la sala se concentreaza asupra peiptului, umerilor si partea superioara a bratelor (biceps si triceps). Dar multi ignora cea mai expusa vederii grupa musculara: antebratele. 14 Feb, 2016
Serie de antrenamente ale lui jay cutler Antrenamentul de 8 saptamani al lui Jay Cutler 20 Apr, 2016
Daca vrei sa ai un trup bine dezvoltat trebuie sa faci unele schimbari in antrenamente Schimbari mari pentru un fizic mare Te-ai saturat sa nu obtii rezultatele dorite? Te-ai plictisit de aceeasi rutina de antrenament? De ce sa nu faci o mare schimbare in antrenamentul tau? 14 Feb, 2016
Forta mai mare la impinsul de la piept 8 saptamani pentru a creste forta pieptului Intrebarea "cu cat faci la piept" este pe buzele oricui se intereseaza de forta care o ai. Daca vrei sa raspunzi cu o cifra care sa lase guri cascate de uimire, urmeaza acest program de antrenament timp de 8 saptamani. 14 Feb, 2016

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.