Metode de antrenament

Fa exercitii pliometrice pentru masa musculara, viteza si definire Cum sa profiti de exercitiile pliometrice Exercitiile pliometrice ar trebui facute de oricine vrea masa musculara, definire, viteza, forta, putere si conditie fizica superioara. Pentru a fi cat mai eficiente si a nu te accidenta este bine sa urmezi cateva reguli simple. Iata despre ce este vorba! 14 Feb, 2016
Exercitiile cu greutati cele mai bune pentru masa musculara Cele mai eficiente exercitii pentru masa musculara O analiza detaliata a celor mai bune exercitii pentru a construi masa musculara, dar si o impartire pe grupe musculare a acestora. Nu mai irosi timpul in sala de forta si foloseste doar exercitii care aduc rezultate vizibile! 14 Feb, 2016
indreptarile sunt un exercitiu eficient care ar trebui facut de toata lumea care merge la sala 8 motive pentru a face indreptari Indreptarile (deadlifts) reprezinta un exercitiu de baza in culturism, dar si in aproape orice alt sport care implica antrenamente cu greutati. Nu trebuie sa te feresti de indreptari, din contra trebuie sa le faci cat mai des. Iata aici opt motive pentru care sa iubesti indreptarile. 14 Feb, 2016
Cum impingi cu haltera de la piept, precum un culturist sau powerlifter? Impingi ca un culturist sau powerlifter? Care este scopul tau? Sa ridici o masina sau sa ai un piept mare care atrage priviri? Cele 9 diferente dintre culturism si powerlifting pe care trebuie sa le stii pentru a iti atinge obiectivul. 14 Feb, 2016
Foloseste seturile gigant pentru a iti dezvolta muschii si forta Seturi gigant pentru masa musculara si definire Seturile gigant reprezinta o metoda avansata de antrenament, din categoria superseturilor, cu care se pot obtine rezultate foarte bune in privinta cresterii masei musculare, dar si de reducere a stratului adipos. 14 Feb, 2016
Antrenamente ale unor legende din culturism Antrenamente legendare Programe de antrenament si sfaturi de la noua legende ale culturismului. Afla cum se antreneaza profesionistii ca sa stii ce poti imbunatati in antrenamentele tale. 14 Feb, 2016
Daca ai gambe mici fa-le sa creasca folosind aceasta metoda de antrenament Gambe de gaina: fa-le sa creasca Lucreaza gambele la inceputul antrenamentelor, si fa asta des, avand un volum mare si unghiuri multiple. Astfel vei vedea cum se maresc de la o zi la alta. Iata planul de antrenament pentru cei cu gambe subdezvoltate (sau de gaina!) 14 Feb, 2016
Antrenament facut cu un singur picior Fara genuflexiuni: antrenamente pe un singur picior pentru masa musculara si forta Este stiut ca genuflexiunile sunt cel mai bun exercitiu pentru picioare si chiar intregul corp. Dar adevarul este ca necesita multa tehnica, si pentru majoritatea amatorilor nu este recomandat sa se foloseasca greutati mari. O alternativa eficienta la genuflexiuni sunt antrenamentele pe un singur picior. 14 Feb, 2016
Sarituri pe cutie de ce - sa iubesti exercitiile pliometrice 7 motive pentru a iubi sariturile pe cutie Sariturile pe cutie sunt un exercitiu pliometric, care aduce numeroase beneficii in ceea ce priveste conditia fizica, aspectul fizic si variatia antrenamentelor. Invata sa le iubesti si vei avea o noua unealta prin care sa progresezi catre scopul tau. 14 Feb, 2016
flexii biceps inlicnat in fata brate mai mari Flexii pentru biceps din inclinat in fata Daca vrei pompari cat mai mari atunci cand iti antrenezi bicepsii, incearca acesta abordare usor diferita a flexiilor pentru biceps cu bara: apleacarea usoara in fata a trunchiului. 14 Feb, 2016
Cum sa iti antrenezi eficient abdomenul 10 lucruri pe care nu le stiai despre antrenamentul abdomenului A avea un abdomen plat si bine definit este visul oricui vine la sala de forta. De aceea multi isi fac o prioritate din antrenarea abdomenului. Orice exercitii ai face, nu poti reliefa abdomenul daca este acoperit de grasime. Dar exista si metode de a face antrenamentele abdomenuluii mai eficiente si interesante. 14 Feb, 2016
O metoda clasica din culturism,s eturile piramidale, au trecut testul timpului pentru ca functioneaza in dezvoltarea masei musculare Seturi piramidale pentru masa musculara si forta Seturile piramidale presupun folosirea aceleiasi greutati pentru seturi descrescatoare. Sunt simple, logice si eficiente. Incearca-le! 14 Feb, 2016
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.