Doua antrenamente pe zi pentru femurali imensi

Publicat in

Pentru masa musculara si forta, doua antrenamente pe zi functioneaza cel mai bine. Este adevarat mai ales pentru o grupa musculara precum femuralii. Urmeaza aceasta metoda de antrenament si femuralii iti vor creste intr-un ritm alert.

Aceasta metoda de antrenament pentru femurali presupune sa mergi la sala de doua ori intr-o zi: un antrenament dimineata si unul seara. Antrenamentul de dimineata pune accent pe functia femuralilor de a flexa genunchii. Muschii implicati in aceasta miscare au o proportie mai mare de fibre musculare cu raspuns rapid. 

Scopul fiind hipertrofia, un tri-set cu repetari putine este indicat pentru astfel de fibre musculare. Tri-seturile sunt eficiente pentru ca extind stimulul antrenamentului la mai multe fibre musculare si cresc timpul sub tensiune

Metoda presupune efectuarea de 3 exercitii cu odihna minima intre ele. Odihna aceasta minima este de 15 secunde. Este o componenta importanta. Nu trebuie sa depasesti 15 secunde, dar nici sa treci imediat la urmatorul exercitiu, fara nicio pauza. Pauza de 15 secunde te mentine obosit dar permite o recuperare suficienta pentru a putea folosi aceeasi greutate provocatoare. 

Pozitia diferita a picioarelor la fiecare exercitiu recruteaza parti diferite din femurali. 

Antrenamentul de dimineata

Pauza dintre tri-seturi este de 3 minute. Se fac 5 astfel de tri-seturi. Este normal sa trebuiasca sa reduci greutatea cu 5% la fiecare tri-set. 

Un pont util este de a face stretching pentru coapse intre aceste tri-seturi. Intinderea muschiului anatagonist face muschiul agonist mai puternic. 

Antrenamentul de seara

Pauza dintre tri-seturi este de 3 minute. Se fac 4 astfel de tri-seturi. 

Daca esti nevoit sa scazi cu mai mult de 20% greutatea de la un set la altul (la oricare din cele 3 exercitii) ai ales o greutate prea mare pentru conditia ta fizica. 

Fa aceasta rutina de antrenament la fiecare 5-7 zile, pentru nu mai mult de 6 antrenamente.

Referinte

Articole din aceiasi categorie

seturi pauza-odihna pentru a avea forta si masa musculara Pauza-odihna pentru forta si putere Aceasta metoda nu numai ca functioneaza rapid, dar este si foarte satisfacatoare daca iti plac greutatile mari. Si nu construieste doar masa musculara, dar si forta. 29 May, 2018
Creste-ti muschii intr-un timp cat mai scurt Muschi mari - timp scurt Daca iti doresti masa musculara cat mai multa, intr-un timp cat mai scurt, atunci trebuie sa citesti acest articol. Aici vei gasi solutia la problema ta! 14 Feb, 2016
exercitiile olimpice te pot ajuta sa iti dezvoltati musculatura si forta Ridicarile olimpice Ridicarile olimpice sunt exercitii folosite in cadrul probelor olimpice de catre halterofili. Cele mai cunoscute sunt stilul smuls si stilul aruncat. Sunt exercitii cu un potential urias pentru cineva carea vrea sa isi dezvolte masa musculara si forta. 14 Feb, 2016
Metoda dovedita ca mareste masa musculara Cea mai eficienta metoda de a construi masa musculara Culturistii nu sunt singura categorie de sportivi care se antreneaza cu greutati. Mai exista si altele, precum halterofilii si strongmen; dar care dintre ei detine cea mai eficienta metoda de a construi masa musculara? 14 Feb, 2016
Exercitiile pliometrice - antrenamente cu sarituri Exercitiile pliometrice Exercitiile pliometrice sunt miscari scurte si puternice care ne ajuta sa devenim mai rapizi si mai puternici, dar si sa avem o masa musculara mai mare si mai putina grasime. 14 Feb, 2016
fa sprinturi alaturi de antrenamentele cu greutati pentru a iti creste conditia fizica 4 antrenamente anabolice de conditionare fizica Multi din cei care merg la sala nu vor conditie fizica, ci doar sa arate bine. Dar sa ai conditie fizica va duce automat la un fizic mai aspectuos, la diminuarea ingrasarii si la o sanatate mai buna. Chiar si hardgainerii au nevoie de antrenamente de conditionare fizica. 07 Feb, 2017
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.