Arzi pana esti mare

Publicat in

O metoda de crestere a muschilor cu actiune rapida. Exista si vesti proaste: doare foarte rau! Incearc-o daca indraznesti.

Aceasta metoda de antrenament poate fi folosita de cei care vor sa se faca cat mai mari dar si de cei care vor forta si masa musculara in acelasi timp. Iata cum functioneaza:

  1. Incepi un exercitiu facand raza completa de miscare. Fa repetari pana ce esti aproape de epuizare, apoi...
  2. Taie la jumatate raza de miscare si fa repetari partiale. Cand simti ca incepi sa ajungi la epuziare si in aceasta protiune de miscare...
  3. Mai redu la jumatate raza dfe miscare si fa sferturi de repetari pana ce atingi complet epuizarea. 
  4. In functie de exercitiu, repetarile partile si sferturile se fac fie in partea de sus a miscarii, fie in partea de jos.

Pentru cresterea masei musculare

Foloseste o greutate cu care poti duce 8-10 repetari complete inainte de a trece la partiale si sferturi.

Pentru masa musculara si forta

Foloseste o greutate cu care poti face 4-6 repetari complete inainte de partiale si sferturi. Astfel poti folosi greutati suficient de mari pentru stimularea fortei.

Exemple

  • Genuflexiuni: repetari complete, apoi partiale pe jumatate in partea de sus si apoi sferturi (tot in partea de sus a exercitiului).
  • Impins cu haltera din culcat: repetari complete, apoi repetari partiale in partea de sus daca vrei sa pui accent mai ales pe umeri si triceps. Daca vrei accentul sa fie pus pe piept, fa repetarile pe sfert in partea de jos (cele partiale raman tot sus).
  • Flexia picioarelor din culcat: repetari complete, apoi partiale in partea de jos si apoi sferturi.
  • Flexii pentru biceps la cabluri: repetari complete, apoi repetari partiale in partea de jos si apoi sferturi. 
  • Extensii la helcometru: repetari complete, apoi partiale in partea de sus si sferturi.
  • Ridicari laterale: repetari complete, apoi partiale in partea de jos si sferturi.

Aceasta metoda este foarte eficienta la exercitiile compuse, mai ales cele cu o raza lunga de miscare. Se poate folosi eficient si la flexii (mai ales la cabluri), extensii la helcometru, flexia picioarelor din orice pozitie, extensia picioarelor, hack squats si prese pentru picioare. Nu merge prea bine cu presele deasupra capului (precum presa militara sau cu gantere din sezut) si exercitiile de tras precum ramatul din aplecat.

Referinte

Articole din aceiasi categorie

20 de tractiuni - forta mai mare Cum sa faci 20 de tractiuni A te agata de o bara aflata deasupra capului si a te trage de ea pana cand barbia o depaseste este un lucru dificil pentru multa lume. Dar a face tractiuni nu este atat de greu precum poate parea. Urmeaza cateva sfaturi si reguli de baza si vei ajunge si tu sa faci 20 de tractiuni (sau mai multe). 14 Feb, 2016
Sarituri pe cutie de ce - sa iubesti exercitiile pliometrice 7 motive pentru a iubi sariturile pe cutie Sariturile pe cutie sunt un exercitiu pliometric, care aduce numeroase beneficii in ceea ce priveste conditia fizica, aspectul fizic si variatia antrenamentelor. Invata sa le iubesti si vei avea o noua unealta prin care sa progresezi catre scopul tau. 14 Feb, 2016
Abdomen definit si picioare imense - metoda arnold Cum si-a construit Arnold picioarele si abdomenul Arnold Schwarzenegger este un simbol al culturismului, filmului si succesului in general. Dar in spatele carierei stralucite si trupului de zeu, stau ani de munca in sala de forta si in afara ei, si o vointa de fier. Fi gata sa inveti cum sa te antrenezi ca un campion pentru a avea picioare mai puternice ca oricare din prietenii tai, si un abdomen de otel. 14 Feb, 2016
Creste-ti masa musculara cu aceste 10 reguli 10 reguli pentru a creste in masa musculara 10 reguli, sau mai bine zis recomandari, care sa va ajute sa cresteti cat mai mult in masa musculara. 14 Feb, 2016
provocarea flotarilor texane - piept mare efort intens Provocarea flotarilor texane Crezi ca esti bun la facut flotari? Iata o provocare pentru tine care iti va testa barbatia! 01 Nov, 2016
Metoda dovedita ca mareste masa musculara Cea mai eficienta metoda de a construi masa musculara Culturistii nu sunt singura categorie de sportivi care se antreneaza cu greutati. Mai exista si altele, precum halterofilii si strongmen; dar care dintre ei detine cea mai eficienta metoda de a construi masa musculara? 14 Feb, 2016
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.