Arzi pana esti mare

Publicat in

O metoda de crestere a muschilor cu actiune rapida. Exista si vesti proaste: doare foarte rau! Incearc-o daca indraznesti.

Aceasta metoda de antrenament poate fi folosita de cei care vor sa se faca cat mai mari dar si de cei care vor forta si masa musculara in acelasi timp. Iata cum functioneaza:

  1. Incepi un exercitiu facand raza completa de miscare. Fa repetari pana ce esti aproape de epuizare, apoi...
  2. Taie la jumatate raza de miscare si fa repetari partiale. Cand simti ca incepi sa ajungi la epuziare si in aceasta protiune de miscare...
  3. Mai redu la jumatate raza dfe miscare si fa sferturi de repetari pana ce atingi complet epuizarea. 
  4. In functie de exercitiu, repetarile partile si sferturile se fac fie in partea de sus a miscarii, fie in partea de jos.

Pentru cresterea masei musculare

Foloseste o greutate cu care poti duce 8-10 repetari complete inainte de a trece la partiale si sferturi.

Pentru masa musculara si forta

Foloseste o greutate cu care poti face 4-6 repetari complete inainte de partiale si sferturi. Astfel poti folosi greutati suficient de mari pentru stimularea fortei.

Exemple

  • Genuflexiuni: repetari complete, apoi partiale pe jumatate in partea de sus si apoi sferturi (tot in partea de sus a exercitiului).
  • Impins cu haltera din culcat: repetari complete, apoi repetari partiale in partea de sus daca vrei sa pui accent mai ales pe umeri si triceps. Daca vrei accentul sa fie pus pe piept, fa repetarile pe sfert in partea de jos (cele partiale raman tot sus).
  • Flexia picioarelor din culcat: repetari complete, apoi partiale in partea de jos si apoi sferturi.
  • Flexii pentru biceps la cabluri: repetari complete, apoi repetari partiale in partea de jos si apoi sferturi. 
  • Extensii la helcometru: repetari complete, apoi partiale in partea de sus si sferturi.
  • Ridicari laterale: repetari complete, apoi partiale in partea de jos si sferturi.

Aceasta metoda este foarte eficienta la exercitiile compuse, mai ales cele cu o raza lunga de miscare. Se poate folosi eficient si la flexii (mai ales la cabluri), extensii la helcometru, flexia picioarelor din orice pozitie, extensia picioarelor, hack squats si prese pentru picioare. Nu merge prea bine cu presele deasupra capului (precum presa militara sau cu gantere din sezut) si exercitiile de tras precum ramatul din aplecat.

Referinte

Articole din aceiasi categorie

Antreneaza-te destept scapa de repetarile inutile Antreneaza-te destept: scapa de repetarile inutile Jumatate din antrenamentul tau este inutil? Iata cum sa stii ce repetari sunt inutile si cum sa te antrenezi mai destept si eficient. 25 Jun, 2019
revenirea la antrenamente dupa pauza Revenirea la antrenamente Fii cinstit: cand vine vorba de antrenamente, esti mereu entuziasmat? Daca nu, nu te simti prost, nu esti singurul. Daca esti ca restul lumii, cand antrenamentele erau noi, si totul se schimba rapid, abia asteptati sa tragi de fiare. Acum, daca progresele au incetinit, la fel s-a intamplat si cu motivatia ta. 14 Feb, 2016
metoda 8 x 3 pentru masa musculara mare Masa musculara cu metoda 8 x 3 Poti construi multa masa musculara cu doar 3 repetari pe set? DA! Dar trebuie sa urmezi anumite reguli! 10 Jan, 2017
metode avansate de crestere a masei musculare Cele mai dureroase metode de a iti mari masa musculara Aplicarea acestor metode in sala de forta va durea, dar vei creste cu siguranta! 17 Jan, 2017
Crestere musculara rapida si sigura 2 mecanisme pentru crestere musculara rapida Va place ca la fiecare antrenament sa dati tot ce puteti si sa folositi cele mai mari gantere si discuri cat mai multe? Sau va place sa va pompati muschii si sa ii simtiti cum ard? Care din cele doua metode este cea mai buna pentru o crestere musculara rapida? A da, si cand ati schimbat ultima data exercitiile pe care le folositi? 14 Feb, 2016
Metoda 2:1 pentru masa musculara Metoda 2:1 pentru masa musculara 2:1, sau antrenament excentric accentuat, este una din cele mai bune modalitati de a iti construi masa musculara. Dupa nume suna complicat, dar nu este asa. Probabil va fi cea mai buna metoda de hipertrofie pe care ai incercat-o vreodata. 10 Sep, 2018
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.