15 secunde pentru un abdomen puternic

Publicat in

Daca poti face acest exercitiu timp de 15 secunde pe set, esti tare! Incearca-l!

Sa iti intaresti abdomenul necesita mai mult de cateva abdomene facute la final de antrenament. Si chiar daca nu ne place sa ne antrenam abdomenul mai mult de cateva minute, este nevoie si de un antrenament direct al sau pentru a creste forta generala a corpului. 

Din fericire exista un exercitiu cu care sa iti inlocuiesti rutina plictisitoare de antrenament al abdomenului, si dureaza doar 15 secunde pe set. Sunt ridicarile in L. 

Ridicarile L necesita umeri puternici, activeaza intens tricepsii si este nevoie de o foarte mare stabilizare a abdomenului. De fapt tot corpul sta incordat la acest exercitiu. 10 secunde par o eternitate cand il faci. 

Majoritatea celor care merg la sala au nevoie de acest exercitiu, dar nu il pot face corect. Iata un exemplu de progresie la acest exercitiu:

 

  • Cand poti mentine timp de 15 secunde una din regresii (variatele mai usoare) treci la urmatoarea.
  • Sfat: impinge puternic in podea, flexeaza tricepsii, adu omoplatii unul spre altul si incearca sa mentii picioarele cat mai drepte. 
  • Cand exersezi progresiile, foloseste gantere in loc de barile paralele. Te forteaza sa fii mai stabil si sa iti mentii soldurile deasupra incheieturilor mainii. 
  • Cei cu brate scurte o sa aibe ceva de furca, dar cu exercitiu se poate realiza. 

Cum implementezi ridicarile L in antrenamente

  1. Fa-le spre finalul antrenamentelor, dupa exercitiile de baza. Fa 2-5 seturi de cate 5-15 secunde. 
  2. Fa-le ca exercitiul de final al unui antrenament. Fa doua seturi brutale pana la epuizare. 
  3. Poti face cateva seturi rapide si in zilele de odihna pentru a exersa. 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

Antreneaza aceeasi grupa musculara doua zile la rand Antreneaza aceeasi grupa musculara doua zile la rand Pentru cresteri musculare mai bune, lucreaza intens o grupa musculara intr-o zi si a doua zi lucreaza aceeasi grupa musculara cu greutati usoare, de pompare. Iata de ce functioneaza. 11 Jun, 2019
Construirea unui antrenament reusit in sala de forta Conceptele fundamentale pentru antrenamente reusite Nu exista o metoda care te va face imens peste noapte, nu exista o metoda care te va defini muscular in timp scurt si nu exista niciun echipament minune pe care sa il folosesti pentru a deveni mai puternic si mai musculos. Totul tine de vointa, perseverenta si antrenamente facute corect. 14 Feb, 2016
Forta musculara este foarte importanta De ce sa te antrenezi pentru forta Forta musculara mai mare inseamna masa musculara mai mare si conditie fizica mai buna, de aceea toata lumea ar trebui sa se antreneze si pentru cresterea ei. 14 Feb, 2016
Cum sa te antrenezi pentru a trai mai mult Cum sa te antrenezi pentru a trai mai mult Vrei sa traiesti mult si mai bine chiar si la varste inaintate? Atunci trebuie sa adaugi aceasta metoda de antrenament in rutina ta. 29 Oct, 2019
Cel mai bun antrenament cu bara hexagonala Cel mai bun antrenament cu bara hexagonala Bara hexagonala este o piesa de echipament fantastica. Indreptarile facute cu ea permit mai multor oameni sa se bucure de trasul unor greutati mari, fara dureri. Merita sa fie prezenta in orice sala de forta. Iata de ce si cum sa te antrenezi cu ea. 28 Nov, 2018
cum iti cresti muschii bratelor si spatelui Hipertrofie specifica muschiului: bicepsi, spate si lombari A doua parte a seriei dedicata hipertrofiei specifice fiecarui muschi. De data asta invatam cum sa ne crestem cat mai eficient bicepsii, spatele si lombarii. 12 Sep, 2017
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.