Set gigant pentru un spate imens

Publicat in

Un set gigant compus din 5 exercitii care iti va creste spatele intr-un timp record. Incearca-l!

Seturile gigant sunt foarte eficiente pentru dezvoltarea picioarelor si spatelui, fara a fi nevoit sa folosesti greutati prea mari. Secretul hipertrofiei sta in multiplele unghiuri din care lucrezi spatele si timpul mare sub tensiune. Unghiurile multiple de tractiune sunt motivul pentru care gimnastii si sportivii care sunt nevoiti sa apuce si sa traga spre ei diferite greutati (precum la lupte) au un spate foarte bine dezvoltat. 

Acest set gigant este un antrenament in sine si este o metoda buna de a da o pauza sistemului nervos, mai ales daca abia ai terminat o perioada de antrenament cu greutati mari. 

Set gigant pentru un spate imens

Exercitiu Seturi Repetari Tempo Odihna
A1. Ramat la aparat 5 6-8 20X2 10 secunde
A2. Tractiuni la helcometru 5 10-12 20X2 10 secunde
A3Ramat din sezut cu sfoara pentru deltoizii posteriori 5 10-12 20X2 10 secunde
A4. Ramat partial din aplecat cu gantere (capul sprijinit pe spatarul unei bancute, ganterele se ridica doar jumatate din cursa) 5 10-12 20X2 10 secunde
A5. Superman invers din inclinat 5 10-12 20X2 3 minute


Exercitiile se fac unul dupa altul fara pauza. Pauza dintre seturile gigant este de 3 minute. se fac in total 5 seturi gigant. Vei ocupa ceva aparate cu acest set gigant, asa ca ai grija sa il faci cand sala este mai goala, ca sa nu te bati cu lumea pe aparate. Este foarte importanta mentinerea contractiei de doua secunde, la ridicarea greutatilor, asa cum se vede in tempo.

Pentru cei care nu stiu, tempo reprezinta ritmul in care misti greutatile. Un tempo de 20X2 inseamna sa cobori greutatile in doua secunde, sa le ridici imediat (fara pauza in partea de jos), X-ul inseamna sa le ridici cat de repede poti si apoi, in partea de sus, sa mentii o contractie de doua secunde. 

 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

Antrenament facut cu un singur picior Fara genuflexiuni: antrenamente pe un singur picior pentru masa musculara si forta Este stiut ca genuflexiunile sunt cel mai bun exercitiu pentru picioare si chiar intregul corp. Dar adevarul este ca necesita multa tehnica, si pentru majoritatea amatorilor nu este recomandat sa se foloseasca greutati mari. O alternativa eficienta la genuflexiuni sunt antrenamentele pe un singur picior. 14 Feb, 2016
fa sprinturi alaturi de antrenamentele cu greutati pentru a iti creste conditia fizica 4 antrenamente anabolice de conditionare fizica Multi din cei care merg la sala nu vor conditie fizica, ci doar sa arate bine. Dar sa ai conditie fizica va duce automat la un fizic mai aspectuos, la diminuarea ingrasarii si la o sanatate mai buna. Chiar si hardgainerii au nevoie de antrenamente de conditionare fizica. 07 Feb, 2017
seturi pauza-odihna pentru a avea forta si masa musculara Pauza-odihna pentru forta si putere Aceasta metoda nu numai ca functioneaza rapid, dar este si foarte satisfacatoare daca iti plac greutatile mari. Si nu construieste doar masa musculara, dar si forta. 29 May, 2018
Placebo si masa musculara Efectul placebo asupra fizicului Efectul placebo este real. Credinta iti va creste probabilitatea de succes indiferent de efortul depus. Psihicul va fii mereu un as in maneca pentru fizic. Psihicul va influenta in mod direct fizicul si modul cum performezi. 14 Feb, 2016
Antreneaza-ti umerii in mod stiintific Stiinta antrenamentului umerilor Oricine isi doreste umeri puternici si masivi, Dar pentru a ii dezvolta exista o intreaga stiinta, pe care o voi dezvalui in acest articol. 14 Feb, 2016
Metode de antrenament prin care iti incurajezi muschii sa creasca Stimuleaza o crestere musculara mai mare Cum se produce cresterea masei musculare si ce trebuie sa facem ca sa o stimulam cat mai mult? 14 Feb, 2016
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.