Set gigant pentru un spate imens

Publicat in

Un set gigant compus din 5 exercitii care iti va creste spatele intr-un timp record. Incearca-l!

Seturile gigant sunt foarte eficiente pentru dezvoltarea picioarelor si spatelui, fara a fi nevoit sa folosesti greutati prea mari. Secretul hipertrofiei sta in multiplele unghiuri din care lucrezi spatele si timpul mare sub tensiune. Unghiurile multiple de tractiune sunt motivul pentru care gimnastii si sportivii care sunt nevoiti sa apuce si sa traga spre ei diferite greutati (precum la lupte) au un spate foarte bine dezvoltat. 

Acest set gigant este un antrenament in sine si este o metoda buna de a da o pauza sistemului nervos, mai ales daca abia ai terminat o perioada de antrenament cu greutati mari. 

Set gigant pentru un spate imens

Exercitiu Seturi Repetari Tempo Odihna
A1. Ramat la aparat 5 6-8 20X2 10 secunde
A2. Tractiuni la helcometru 5 10-12 20X2 10 secunde
A3Ramat din sezut cu sfoara pentru deltoizii posteriori 5 10-12 20X2 10 secunde
A4. Ramat partial din aplecat cu gantere (capul sprijinit pe spatarul unei bancute, ganterele se ridica doar jumatate din cursa) 5 10-12 20X2 10 secunde
A5. Superman invers din inclinat 5 10-12 20X2 3 minute


Exercitiile se fac unul dupa altul fara pauza. Pauza dintre seturile gigant este de 3 minute. se fac in total 5 seturi gigant. Vei ocupa ceva aparate cu acest set gigant, asa ca ai grija sa il faci cand sala este mai goala, ca sa nu te bati cu lumea pe aparate. Este foarte importanta mentinerea contractiei de doua secunde, la ridicarea greutatilor, asa cum se vede in tempo.

Pentru cei care nu stiu, tempo reprezinta ritmul in care misti greutatile. Un tempo de 20X2 inseamna sa cobori greutatile in doua secunde, sa le ridici imediat (fara pauza in partea de jos), X-ul inseamna sa le ridici cat de repede poti si apoi, in partea de sus, sa mentii o contractie de doua secunde. 

 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

cresteri musculare specializate pentru piept, triceps si umeri Hipertrofie specifica muschiului: piept, umeri si triceps Pentru a stii cum sa antrenezi eficient un anumit muschi trebuie sa ii cunosti structura pentru a adapta numarul de repetari, seturi si odihna la specificul sau. In aceasta prima parte a seriei o sa vorbim de cum sa iti cresti cat mai eficient si rapid pectoralii, deltoizii si tricepsii. 08 Aug, 2017
Seturile descrescatoare sunt o metoda avansata de antrenament care iti va duce fizicul la urmatorul nivel Seturi descrescatoare Seturile descrescatoare sunt desprinse din superseturi, fiind o tehnica de antrenament care aduce variatie in rutina culturistilor. 14 Feb, 2016
Cele mai eficiente exercitii cu greutati pentru cresterea bicepsilor Exercitii eficiente pentru marirea bicepsilor Vrei bicepsi mari? Iata 4 exercitii extrem de eficiente pentru a iti rotunjii si marii bicepsii. 14 Feb, 2016
drenaj limfatic pentru o recuperare fizica mai buna Accelerarea recuperarii dupa antrenamente Drenaj limfatic! Suna urat, dar nu este! Iata cum te ajuta sa te recuperezi si de ce ar trebui sa iti pese daca vrei muschi si performante fizice de exceptie. 20 Sep, 2016
Metoda dovedita ca mareste masa musculara Cea mai eficienta metoda de a construi masa musculara Culturistii nu sunt singura categorie de sportivi care se antreneaza cu greutati. Mai exista si altele, precum halterofilii si strongmen; dar care dintre ei detine cea mai eficienta metoda de a construi masa musculara? 14 Feb, 2016
crossfit - ce este si cum se practica CrossFit CrossFit este un sistem de antrenament conceput sa promoveze atat conditia fizica locacala cat si generala; este un tip de fitness functional, utilizat de trupele speciale si de cei care vor sa isi dezvolte o conditie fizica care sa le permita sa faca solicitarilor fizice din viata reala, in afara salii. 14 Feb, 2016
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.