Antrenamentul pentru incepatori al lui Reg Park

Publicat in

Arnold Schwarzenegger il idolatriza pe legenda culturismului Reg Park. Acest program de antrenament, a fost folosit de Arnold cu rezultate foarte bune.

Programul de antrenament de aici este excelent pentru incepatori. Este alcatuit din doua zile de antrenament. Antreneaza-te trei zile pe saptamana, luni, miercuri si vineri, si alterneaza astfel:

  • Saptamana 1: antrenamentul 1, antremamentul 2, antrenamentul 1.
  • Saptamana 2: antrenamentul 2, antremamentul 1, antrenamentul 2.
  • Saptamana 3: antrenamentul 1, antremamentul 2, antrenamentul 1.
  • Etc.

Note:

  • 5 x 5 - Toate exercitiile care utilizeaza protocolul 5 x 5 presupun doua seturi in plus de incalzire. Primul set este de 5 rep cu 60% din forta ta maxima cu care poti face 5 repetari corecte. Al doilea set 5 rep cu 80% din forta ta maxima cu care poti face 5 repetari corecte. Ultimele 3 seturi sunt cu 100% din forta ta maxima cu care poti face 5 repetari corecte. 
  • Indreptari: Primele doua seturi sunt de incalzire, 60%, 80% din forta maxima si ultimul este maximal.
Antrenamentul 1
Exercitiu Seturi Repetari
Genuflexiuni cu bara in spate 5 5
Tractiuni sau tractiuni cu priza inversa 5 5
Impins cu haltera din culcat 5 5
Flexii antebrat cu bara dreapta 2 10
Ridicari pe varfuri din picioare la aparat 2 15-20

 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

genuflexiuni contra indreptari Indreptari contra genuflexiuni Batalia titanilor! Doua execitii monumentale, care inca starnesc controverse. Exista multe opinii contradictorii legate de indreptari si genuflexiuni. Care din ele este mai eficient, si pentru ce? 26 Nov, 2019
Antreneaza-te pentru masa musculara nu pentru a slabi De ce sa te antrenezi pentru muschi si nu pentru a slabi Multi se apuca de un program de exercitii fizice din disperare, pentru a arata mai bine. Li se spune ca nu pot acumula masa musculara si slabi in acelasi timp, asa ca majoritatea aleg sa se antreneze pentru a scapa de grasime si sa se concentreze mai tarziu pe masa musculara. Este o greseala! Iata de ce! 14 Feb, 2016
Cele mai bune si eficiente exercitii din culturism Cele mai bune exercitii din culturism Lumea se intreaba mereu care sunt cele mai bune exercitii din culturism. Cele care au un potential maxim de crestere a masei musculare. Asa ca, in acest articol va voi prezenta top 5 cele mai bune exercitii de facut la sala. 14 Feb, 2016
Ce trebuie sa stie adolescentii despre antrenamentele in sala de forta 5 sfaturi despre antrenament pentru adolescenti Este imbucurator ca din ce in ce mai multi adolescenti sunt atrasi de sport si de miscare. Multi o fac din dorinta de a arata mai bine, dar si pentru a fii in forma. Indiferent de motive, ei trebuie sa urmeze anumite reguli speciale, pentru a nu isi da peste cap organismul si a interveni in procesele naturale de dezvoltare. 14 Feb, 2016
Greseli frecvente pe care incepatorii le fac la antrenamente in sala de forta 7 greseli facute de incepatori Cand cineva se apuca de antrenamente in sala de forta, sau intentioneaza sa se apuce, este predispus la unele greseli foarte comune, provenite din informatii gresite care circula peste tot. Iata 7 lucruri pe care trebuie sa le inteleaga orice incepator. 14 Feb, 2016
cat sa te odihnesti intre seturile de la sala Importanta odihnei intre seturi Te gandesti la repetari, greutati, numar de seturi, exercitii, impartire pe grupe musculare, etc. Dar la odihna dintre seturi? Nu prea! Este ultimul aspect pe care il ai in vedere. Pauzele dintre seturi sunt un factor important in cresterile musculare. 22 May, 2018
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.