Antrenamentul pentru incepatori al lui Reg Park

Publicat in

Arnold Schwarzenegger il idolatriza pe legenda culturismului Reg Park. Acest program de antrenament, a fost folosit de Arnold cu rezultate foarte bune.

Programul de antrenament de aici este excelent pentru incepatori. Este alcatuit din doua zile de antrenament. Antreneaza-te trei zile pe saptamana, luni, miercuri si vineri, si alterneaza astfel:

  • Saptamana 1: antrenamentul 1, antremamentul 2, antrenamentul 1.
  • Saptamana 2: antrenamentul 2, antremamentul 1, antrenamentul 2.
  • Saptamana 3: antrenamentul 1, antremamentul 2, antrenamentul 1.
  • Etc.

Note:

  • 5 x 5 - Toate exercitiile care utilizeaza protocolul 5 x 5 presupun doua seturi in plus de incalzire. Primul set este de 5 rep cu 60% din forta ta maxima cu care poti face 5 repetari corecte. Al doilea set 5 rep cu 80% din forta ta maxima cu care poti face 5 repetari corecte. Ultimele 3 seturi sunt cu 100% din forta ta maxima cu care poti face 5 repetari corecte. 
  • Indreptari: Primele doua seturi sunt de incalzire, 60%, 80% din forta maxima si ultimul este maximal.
Antrenamentul 1
Exercitiu Seturi Repetari
Genuflexiuni cu bara in spate 5 5
Tractiuni sau tractiuni cu priza inversa 5 5
Impins cu haltera din culcat 5 5
Flexii antebrat cu bara dreapta 2 10
Ridicari pe varfuri din picioare la aparat 2 15-20

 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.