Impins cu haltera din culcat

Publicat in

Principala grupa musculara lucratapiept
Alti muschi lucratitriceps, umeri
Echipamenthaltera
Mecanicacompusa

Impinsul din culcat cu haltera este regele exercitiilor pentru piept. In acelasi timp este si unul din cele 3 exercitii de baza din culturism, alaturi de indreptari si genuflexiuni cu bara.

pozitie de start
pozitie de final

1. Stai pe o banca orizintala pentru impins. Aseza-te in asa fel incat ochii sa fie exact sub bara. Priza trebuie sa fie una media, adica sa formeze un unghi de 90 de grade intre antebrat si biceps, atunci cand este la jumatatea miscarii. Aceasta va fi pozitia de start.

2. Coboara usor greutatea, atingand pieptul cu ea, mai exact portiunea mediana a acestuia.

3. Dupa o scurta pauza, impinge greutatea la pozitia initiala. Foloseste miscari lente, nu arunca greutatile pur si simplu. Incearca sa impingi haltera cat mai mult cu muschii pieptului. Dupa o secunda in care tii muschii incordati, incepi sa cobori haltera din nou.

Sfat: Coborarea halterei ar trebui sa dureze de doua ori mai mult decat ridicarea ei.

ATENTIE! Daca esti incepator, sau folosesti greutati foarte mari, recomandat este sa ai pe cineva care sa te asiste.

La coborare nu izbi cu haltera in piept; trebuie sa il atingi usor, pastrand tot timpul controlul greutatii.

Referinte

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.