Antrenament cu gantere pentru incepatori

Publicat in

Un program de antrenament pentru incepatori care foloseste doar gantere. Poate fi facut acasa sau la sala de forta si are exact volumul necesar pentru a promova cresterile musculare la incepatori.

Antrenamentul urmator este pentru incepatori dar este util si celor care la un momendat nu au acces decat la gantere (cei care muncesc mult si nu au timp de sala sau calatoresc mult).

Il poti urma pana la 8 saptamani, moment in care este bine sa il schimbi sau macar sa cresti volumul (numarul de seturi). Desigur, ideal este sa te antrenezi si cu alte echipamente - haltere si aparate. 

O sa faci 3 antrenamente pe saptamana, cu o zi pauza intre ele. La fiecare antrenament se lucreaza tot corpul. Ai grija si la perioadele de odihna dintre seturi. Trebuie sa fie de 30-60 de secunde. Il celelalte zile din saptamana poti face si cardio (recomand HIIT). Sau poti face cardio in aceeasi zi, dar separat de antrenamentele cu greutati.

ZIUA 1
Exercitiu Seturi Repetari
Genuflexiuni cu gantere 3 10
Indreptari romanesti cu gantere 3 10
Ramat din aplecat cu gantere 3 10
Impins cu gantere din culcat 3 10
Ridicari laterale cu gantere 3 8
Flexii cu gantere 3 8
Skullcrusher cu gantere 3 8

 

ZIUA 2
Exercitiu Seturi Repetari
Fandari 3 10
Flexia picioarelor cu gantera 3 10
Indreptari cu gantere 3 10
Presa militara cu gantere 3 10
Fluturari cu gantere 2 8
Ciocane 2 8
Impins cu gantera deasupra capului 2 8

 

ZIUA 3
Exercitiu Seturi Repetari
Urcari pe scarita cu gantere 3 10
Indreptari romanesti cu gantere 3 10
Ramat cu gantera pe un brat 3 10
Impins cu gantere din inclinat 3 10
Fluturari la spate cu gantere 2 8
Flexii Zottman 2 8
Impins cu priza ingusta cu gantere 2 8

 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

MITURI DESPRE MASA MUSCULARA DE CARE INCEPATORII TREBUIE SA SE FEREASCA Cele mai stupide mituri despre muschi Multi incepatori care vin la sala de forta au deja anumite idei false intiparite in subconstient din cauza multor informatii gresite de pe internet sau auzite de la altii. E timpul sa faci diferenta dintre minciuni si adevar si sa castigi niste masa musculara adevarata. 13 Dec, 2016
Sfaturi pentru adolescentii care vor sa faca sala Sfaturi pentru adolescentii care vor sa faca sala Daca esti un adolescent care vrea sa isi creasca masa musculara si forta in siguranta si eficient, trebuie sa citesti acest articol! 27 Feb, 2018
Program de antrenament pentru incepatori - full body Program de antrenament pentru incepatori - full body Un program de antrenament pentru cei care abia calca intr-o sala de forta. Cu ajutorul lui o sa iti cresti masa musculara, o sa iti maresti forta si o sa inveti unele din exercitiile de baza din antrenamentele de rezistenta. 13 Nov, 2018
cat sa te odihnesti intre seturile de la sala Importanta odihnei intre seturi Te gandesti la repetari, greutati, numar de seturi, exercitii, impartire pe grupe musculare, etc. Dar la odihna dintre seturi? Nu prea! Este ultimul aspect pe care il ai in vedere. Pauzele dintre seturi sunt un factor important in cresterile musculare. 22 May, 2018
cum sa iti cresti forta la tractiuni Inapoi la radacini - tractiunile Tractiunile sunt regele exercitiilor pentru spate. Daca vrei sa ai un spate masiv este timpul sa renunti la antrenamentele de mantuiala si sa faci ceea ce conteaza: tractiuni. Iata cum sa le implementezi eficient in programul tau si cum sa iti cresti forta daca nu poti face nicio tractiune! 10 Oct, 2017
Greseli facute de incepatori in sala de forta 6 greseli de care incepatorii trebuie sa se fereasca Pentru un incepator sala de forta poate parea intimidanta. Daca esti in aceasta situatie, evita aceste sase greseli, si iti vei incepe cu dreptul aventura in lumea culturismului si fitnessului. 14 Feb, 2016
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.