Circuit de slabire cu greutati si cardio pentru femei

Publicat in

Un circuit solicitant care iti va pronunta curbele naturale ale corpului si va reduce excesul de grasime.

Acest circuit este destul de avansat, incepatoarele probabil avand dificultati in a il termina. Combina exercitii de forta cu exercitii cardiovasculare pentru a creste la maxim arderile caloriilor. Fiecare circuit include 3-4 exercitii, lucrand tot corpul, urmate de 3 minute de cardio la intensitate ridicata.

Treci prin fiecare circuit o data pentru un antrenament scurt sau de doua ori pentru unul lung

  • Incepi cu o incalzire de 5-10 minute.
  • Fa fiecare circuit legand exercitiile unul de altul fara pauza. 
  • Pauza intre circuite este de 30-60 de secunde. 

Circuitul 1:

  1. Urcari pe scarita
  2. Fandari bulgaresti
  3. Plank pe mingea elvetiana
  4. 3 minute pe un aparat cardio precum banda de alergare, slider, stepper, etc (intensitate ridicata)

Repeta circuitul inca o data sau treci la urmatorul.

Circuitul 2:

  1. Flotari pe mingea elvetiana
  2. Propulsorul
  3. Abdomene pe mingea elvetiana
  4. 3 minute pe un aparat cardio precum banda de alergare, slider, stepper, etc (intensitate ridicata)

Repeta circuitul inca o data sau treci la urmatorul.

Circuitul 3:

  1. Indreptari romanesti
  2. Ramat cu bara din aplecat
  3. Flotari din genunchi sau normale
  4. 3 minute pe un aparat cardio precum banda de alergare, slider, stepper, etc (intensitate ridicata)

Repeta circuitul inca o data sau treci la urmatorul.

Circuitul 4:

  1. Flexii biceps cu gantere
  2. Skullcrusher pe podea
  3. Abdomene sau tragerea mingii cu picioarele
  4. 3 minute pe un aparat cardio precum banda de alergare, slider, stepper, etc (intensitate ridicata)

Repeta circuitul inca o data sau treci la urmatorul.

Referinte

Articole din aceiasi categorie

3 retete de smoothiuri pentru mic dejun 3 retete de smoothiuri pentru mic dejun Micul dejun este cea mai importanta masa a zilei, nu? Aici ai trei retete rapide pentru un mic dejun lichid, hranitor si gustos. 16 May, 2019
partenerii de viata ar trebui sa se antreneze impreuna 9 motive pentru care cuplurile trebuie sa se antreneze impreuna Cuplurile care se antreneaza impreuna se potrivesc mai bine, se cearta mai putin si au parte de sex mai calitativ. Iata 9 motive pentru care sa te antrenezi impreuna cu iubitul sau sotul. 01 Jun, 2017
Antrenament pentru fesieri - un fund sexy si bombat Antrenament pentru femei - muschii fesieri 90% din femeile care merg la sala au ca scop principal (pe langa altele) sculptarea si scoaterea in evidenta a muschilor fesieri. Pentru asta este nevoie de munca, si nu trebuie sa va fie frica de greutati mari. Greutatile sunt cele mai bune prietene ale unui fund sexy. 14 Feb, 2016
femeile trebuie sa se antreneze cu greutati mari 5 motive pentru care femeile trebuie sa se antreneze intens Din ce in ce mai multe femei incep sa se antreneze cu greutati, dar inca sunt reticente in privinta intensitatii folosite in sala de forta. Aici gasesti 5 motive pentru care sa pui discuri pe bara si sa iti etalezi adevarata forta. 06 Oct, 2017
Durerile slabirii  antrenament de 20 minute Durerile slabirii: antrenament de 20 minute Testeaza-ti limitele durerii, andurantei si duritatii mentale cu acest antrenament de slabire de doar 20 de minute! 09 Jul, 2020
grasimile te ajuta sa slabetsi si sa fii sanatoasa Doamnelor, nu va mai temeti de grasimi Nu ma refer la grasimea de pe solduri, ci la grasimea din alimente si dieta. Femeile sunt mai predispuse la evitarea grasimilor din frica de a nu se ingrasa si imbolnavi. Dar acestea sunt mituri ramase din deceniile trecute. Iata care este adevarul despre grasimi, silueta femeilor si sanatate. 29 Jun, 2017
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.