Tonifiaza-ti picioarele

Publicat in

Aici gasesti un circuit pentru picioare, care te va ajuta sa le tonifiezi fara a le mari masa musculara.

Este vorba de o rutina de antrenament destul de grea, dar care aduce rezultate! Poate fi usurata sau ingreunata, in functie de conditia ta fizica. Vorbim de un circuit alcatuit din 4 exercitii. Nu este un circuit pentru masa musculara ci pentru tonifiere, care va intari si sclupta coapsele. Iti vei lucra si fesierii si femuralii.

Circuitul pentru tonifierea picioarelor

  • Exercitiul 1 - Genuflexiuni - 20 de repetari. Se fac fara greutati dar cu o executie perfecta. Tine spatele drept, picioarele departate la nivelul umerilor, privirea in fata si coboara pana jos, astfel incat femuralii sa atinga partea de sus a gambelor. Poti face 10 genuflexiuni normale si 10 cu degetele de la picioare spre exterior. 
  • Exercitiul 2 - Ridicari de bazin - 15 repetari. Stai intinsa pe podea cu genunchii flexati. Tine bratele pe langa corp si ridica bazinul spre tavan, strangand din fese. Mentine doua secunde si revino la pozitia de start. 
  • Exercitiul 3 - Fandari pe loc - 10 de fiecare picior. Fa intai fandarile pentru un picior si apoi treci la celalalt. 
  • Exercitiul 4 - Genuflexiuni cu bataie dubla - 10 repetari. Fa o genuflexiune normala dar sari cu picioarele in lateral si apoi imediat la pozitia de start. Este si un exercitiu cardio foarte eficient. 

Fa circuitul de 2-4 ori, in functie de conditia ta fizica. Exercitiile se fac unul dupa altul, fara pauza. Intre circuite se face o pauza de 1-2 minute. Daca ti se pare prea greu, fa doua exercitii la rand fara pauza, ia o pauza de 30 de secunde si fa-le pe urmatoarele doua. Este si o forma eficienta de HIIT, care arde ceva grasime. 

Daca vrei sa ii sporesti dificultatea, adauga greutati la fandari si ridicari de bazin. 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

Cardio poate afecta negativ slabirea la femei Cardio poate afecta negativ slabirea la femei Multe femei cresc durata cardio cand incearca sa slabeasca. Dar nu este cea mai buna abordare pentru a obtine rezultate! 24 Oct, 2019
ca femeie este mai greu sa slabesti din urmatoarele motive si greseli 15 motive din cauza carora femile nu slabesc Vorbim despre 15 greseli nutritionale foarte frecvente de care se lovesc marea parte a femeilor cand vor sa slabeasca. A face aceste greseli des nu numai ca te tine pe loc in privinta aspectului fizic dar te poate si imbolnavi. 11 Jan, 2018
De ce este indicat si sanatos ca femeile sa faca indreptari 4 motive pentru care femeile trebuie sa faca indreptari Indreptarile sunt grozave si pentru femei. Nu numai ca le transforma corpul, fancadu-le suple si puternice, dar corecteaza anumite probleme legate de postura, specifice sexului frumos. Si nu, indreptarile nu te vor face "butucanoasa". 17 Apr, 2016
11 strategii din fitnessul feminin 11 strategii din fitnessul feminin Cateva strategii scurte care sa ajutre orice femeie sa arate mai bine si sa se simta fericita in propriul corp. 10 May, 2018
redu durerile musculare si febra musculara prin metode naturale Diminuarea febrei musculare si durerilor dupa antrenamente Multe femei evita sa se antreneze prea intens si din cauza febrei musculare si durerilor care apar dupa astfel de antrenamente. Aici gasesti tehnici de reducere a acestor dureri pentru a nu avea nicio scuza sa nu depui suficient efort la antrenamente. 04 May, 2017
Intrebari despre dieta femeilor Top 5 intrebari pentru femei Este bine sa ma antrenez cu greutati? Cum pot scapa de grasimea de pe solduri? Ce ar trebui sa mananc ca sa nu ma ingras? Toate acestea sunt intrebari pe care reprezentantele sexului frumos si le pun inca dinainte de a calca intr-o sala de fitness. 14 Feb, 2016
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.