Tonifiaza-ti picioarele

Publicat in

Aici gasesti un circuit pentru picioare, care te va ajuta sa le tonifiezi fara a le mari masa musculara.

Este vorba de o rutina de antrenament destul de grea, dar care aduce rezultate! Poate fi usurata sau ingreunata, in functie de conditia ta fizica. Vorbim de un circuit alcatuit din 4 exercitii. Nu este un circuit pentru masa musculara ci pentru tonifiere, care va intari si sclupta coapsele. Iti vei lucra si fesierii si femuralii.

Circuitul pentru tonifierea picioarelor

  • Exercitiul 1 - Genuflexiuni - 20 de repetari. Se fac fara greutati dar cu o executie perfecta. Tine spatele drept, picioarele departate la nivelul umerilor, privirea in fata si coboara pana jos, astfel incat femuralii sa atinga partea de sus a gambelor. Poti face 10 genuflexiuni normale si 10 cu degetele de la picioare spre exterior. 
  • Exercitiul 2 - Ridicari de bazin - 15 repetari. Stai intinsa pe podea cu genunchii flexati. Tine bratele pe langa corp si ridica bazinul spre tavan, strangand din fese. Mentine doua secunde si revino la pozitia de start. 
  • Exercitiul 3 - Fandari pe loc - 10 de fiecare picior. Fa intai fandarile pentru un picior si apoi treci la celalalt. 
  • Exercitiul 4 - Genuflexiuni cu bataie dubla - 10 repetari. Fa o genuflexiune normala dar sari cu picioarele in lateral si apoi imediat la pozitia de start. Este si un exercitiu cardio foarte eficient. 

Fa circuitul de 2-4 ori, in functie de conditia ta fizica. Exercitiile se fac unul dupa altul, fara pauza. Intre circuite se face o pauza de 1-2 minute. Daca ti se pare prea greu, fa doua exercitii la rand fara pauza, ia o pauza de 30 de secunde si fa-le pe urmatoarele doua. Este si o forma eficienta de HIIT, care arde ceva grasime. 

Daca vrei sa ii sporesti dificultatea, adauga greutati la fandari si ridicari de bazin. 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

redu durerile musculare si febra musculara prin metode naturale Diminuarea febrei musculare si durerilor dupa antrenamente Multe femei evita sa se antreneze prea intens si din cauza febrei musculare si durerilor care apar dupa astfel de antrenamente. Aici gasesti tehnici de reducere a acestor dureri pentru a nu avea nicio scuza sa nu depui suficient efort la antrenamente. 04 May, 2017
3 exercitii pentru a arata bine in pantaloni scurti 3 exercitii pentru a arata bine in pantaloni scurti Vrei sa ai picioare sexy la vara? Sa te poti plimba fara remuscari pe plaja? Fa acest antrenament cat de des poti. 09 May, 2019
beneficiile meditatiei 5 minute de meditatie pe zi te ajuta sa arati si sa te simti mai bine Reducerea stresului este extrem de importanta pentru a arata mai bine si a te simti mai bine. Nu subestima puterea concentrarii asupra corpului. Cu doar 5 minute pe zi iti poti face viata mai buna. 30 Mar, 2017
alimente pentru femei 5 alimente pe care orice femeie ar trebui sa le manance Daca vrei un corp sexy si tonifiat, fara grasime, calitatea alimentelor conteaza la fel de mult precum cantitatea. Daca esti o femeie care se antreneaza constiincios pentru a arata mai bine, ai nevoie de aceste 5 alimente in dieta ta. 19 Jan, 2017
De ce sunt atrase femeile la un barbat De ce sunt atrase femeile la un barbat Stiinta spune ca femeile vor sa vada ceva anume la un barbat cand se dezbraca. Sau, mai exact, lipsa a ceva anume! 20 Jun, 2019
fenomenul coregasm la femei - orgasm in timpul efortului fizic Fenomenul coregasm la femei Nu exista un termen in romana pentru coregasm. Este fenomenul aparitiei unui orgasm in timpul exercitiilor fizice. Zvonul exista de decenii, dar abia curand a fost confirmat de stiinta. Si se pare ca femeile sunt mult mai predispuse decat barbatii. 13 Dec, 2018
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.