Propulsorul

Publicat in

Principala grupa musculara lucratadeltoizi
Alti muschi lucrati: cvadriceps, triceps
Echipamentgantere
Mecanicacompusa

Acesta este mai mult decat un exercitiu pentru umeri, este un exercitiu pentru intregul corp, folosit mai ales in Tabata, cu ajutorul caruia poti arde grasimi si tonifia musculatura in acelasi timp.

pozitie de start
pozitie de final

1. Stai drept si tine doua gantere in dreptul umerilor. Optional, poti aseza in spatele tau o banca sau minge elvetiana.

2. Fa o genuflexiunie prin indoirea genunchilor si soldurilor. Coboara cat de jos poti, sau pana atingi banca sau mingea elvetiana.

3. Incepi sa te ridici cat de rapid poti, impingand in sol mai ales cu calcaiele. In timp ce te ridici impinge ambele gantere deasupra capului, pana ce bratele sunt perfect intinse. 

4. Coboara ganterele la pozitia de start si repeta.

Variatii: In loc de ganterele clasice se pot folosi si gantere Kettlebell sau o haltera.

Referinte

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.