Tragerea mingii cu picioarele

Publicat in

Principala grupa musculara lucrata:  abdomen
Alti muschi lucrati-
Echipamentminge elvetiana
Mecanicacompusa

Este un exercitiu dificil, care necesita atat forta in abdomen cat si coordonare si stabilitate. Poate fi considerat un exercitiu functional, care solicita tot corpul.

pozitie de start
pozitie de final

1. Pune o minge elvetiana in spatele tau. Stai cu mainile pe podea, ca in pozitia pentru flotari, si pune picioarele pe minge. Contactul cu mingea se va face cu fluierele picioarelor. Bratele sa fie deschise la latimea umerilor. 

2. Picioarele trebuie sa fie extinse complet, exact ca si cum ai face o flotare. Aceasta va fi pozitia de start.

3. Trage picioarele spre piept, ruland mingea elvetiana pe podea. Tine spatele perfect drept si partea de sus a corpului pe loc. Mentine contractia musculara o secunda.

4. Acum indreapta picioarele, ruland mingea inapoi la pozitia de start. Repeta. 

Referinte

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.