Antrenament HIT

Publicat in

Un program de antrenament de tip HIT (high intensity training), simplu de urmat, ideal pentru cei care nu au mult timp la dispozitie.

HIT (high intensity training) este un tip de antrenament foarte intens, si foarte rapid. Si din aceste motive este si foarte eficient. In cadrul sau se lucreaza toate grupele musculare majore. Intensitatea este cheia acestui tip de antrenament.

Cum spuneam, este un antrenament rapid, foarte apreciat de cei care nu dispun de mult timp. Dar pentru ca este rapid nu inseamna ca trebuie sa fie usor. Din contra! Pauzele intre seturi sunt scurte, si greutatile folosite sunt mari. Intre antrenamente este nevoie de multa odihna, pentru recuperare.

Programul cuprinde un singur antrenament, repetat de trei ori pe saptamana. Un set consta in insiruirea tuturor exercitiilor, fara pauza intre ele. Se face exercitiul A1, apoi imediat exercitiul A2, apoi A3, si tot asa pana la ultimul, A7. Aceasta este un set. Repet, intre exercitii NU se face pauza, decat cat dureaza sa treci de la un aparat la altul. Pauza intre seturi va fii de 60-90 de secunde. Cu cat mai mica cu atat mai bine.

Pentru ca se folosesc greutati mari la toate exercitiile, o incalzire corespuznatoare este obligatorie, pentru toate grupele musculare majore. 
Dupa cateva saptamani urmand acest antrenament de intensitate veti fi suprinsi sa vedeti ca a face mai putin poate aduce progrese mai mari!

HIT
Exercitii Setul 1 Setul 2 Setul 3
A1) Genuflexiuni complete 6-8 rep 6-8 rep 6-8 rep
A2) Impins cu haltera din culcat 6-8 rep  6-8 rep 6-8 rep
A3) Fluturari cu gantere 6-12 rep  6-12 rep  6-12 rep 
A4) Flotari la paralele cu greutati 6-12 rep 6-12 rep  6-12 rep 
A5) Tractiuni (cu greutati daca este cazul) 6-10 rep 6-10 rep 6-10 rep
A6) Impins cu gantere deasupra capului din sezut 6-10 rep 6-10 rep 6-10 rep
A7) Flexii cu bara Z 8-12 rep 8-12 rep 8-12 rep

 

Referinte

Articole din aceiasi categorie

Antrenament pentru umeri mari Antrenament total pentru umeri Umerii sunt una din partile anatomice cele mai proeminente. Fie ca sunt acoperiti sau nu, pot face pe cineva sa para mult mai masiv. Pentru culturisti sau pentru cei entuziasti de fitness, umerii sunt una din grupele musculare care va vor face talia sa para mai mica fara a peirde centimetrii din jurul ei. 14 Feb, 2016
Antrenamente functionale pentru un piept mare Doua antrenamente functionale pentru piept Vrei sa ai un piept mare care sa atraga priviri? Dar in acelasi timp, vrei si sa ai musculatura pieptului suficient de dezvoltata pentru a fi functionala si a face fata provocarilor de zi cu zi? Iata doua antrenamente care combina aceste aspecte. 14 Feb, 2016
un program de antrenament dur care foloseste superseturi si seturi contra cronometru Superseturi si seturi cronometrate pentru masa musculara Un sistem de antrenament brutal, dar eficient. Se folosesc superseturi si seturi cronometare pentru a avea un volum de lucru foarte mare, ceea ce va aduce cresteri impresionante de masa musculara. 14 Feb, 2016
antrenament de culturism pentru piept si spate mari Antrenament inteligent: spate si piept mai mari Cauti un antrenament clasic de culturism care sa iti dezvolte rapid pieptul si spatele si sa iti dea o pompare de zile mari? Ai gasit! 30 Jan, 2018
Antrenament pentru culturistii care vor muschi si forta Antrenamentul culturistului puternic Un program de antrenament care combina exercitii pentru cresterea fortei cu seturi gigant pentru cresterea muschilor si alte tehnici de intesitate. E timpul sa devii un culturist puternic; e timpul sa cresti! 24 May, 2017
Rutina de antrenament pentru forta musculara dar si pentru masa musculara Program pentru forta si masa musculara Acest program de antrenament este unul din cele mai eficiente si populare antrenamente de pe site-ul nostru. A avut un feedback pozitiv de la toti cei care l-au incercat. In functie de nevoie, se poate adapta fie pentru construirea de masa musculara, fie pentru cresterea fortei. 14 Feb, 2016
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.