Antrenament avansat pentru masa musculara

Publicat in

Un antrenament solicitant, dar care va aduce rezultate uimitoare! Absolut interzis incepatorilor!

Faci sala de multi ani, ai o conditie fizica buna si un nivel de forta decent? Atunci urmatorul antrenament este pentru tine! Programul de antrenament de care vorbim te va impinge la limita! Este destint NUMAI culturistilor avansati. Te va ajuta sa devi mai mare si mai puternic, dar te va solicita la maxim.

Antrenamentul presupune patru zile pe saptamana. Are doua antrenamente, care se vor succeda. De exemplu, luni se face antrenamentul 1, marti antrenamentul doi; urmeaza o zi de pauza si se reia ciclul - joi antrenamentul 1, vineri antrenamentul 2. Apoi doua zile pauza. 

La fiecare antrenament se vor lucra toate grupele musculare, aceasta fiind cea mai eficienta metoda de a forta organismul sa produca noi cresteri.

Antrenament avansat pentru masa musculara

Antrenamentul 1

Exercitiu Seturi Repetari
Impins cu haltera din orizontal 4 6-15
Impins cu haltera din inclinat 4 8-10
Fluturari cu gantere din orizontal 4 8-12
Presa cu gantere pentru umeri 4 8-12
Ridicari laterale cu gantere 4 10
Ridicari in fata la cabluri 4 10
Ridicari din umeri cu gantere 4 8-12
Ridicari pe marginea bancutei 4 8-12
Extensii la helcometru 4 6-10
Indoirea bratului cu gantera 3 10
Abdomene 3 pana la epuizare
Indoirea soldurilor din atarnat la barile paralele 3 pana la epuizare

 

Antrenamentul 2

Exercitii Seturi Repetari
Genuflexiuni complete 4 10-15
Presa pentru picioare 4 10-12
Flexia picioarelor din culcat 3 10
Indreptari romanesti 3 10
Ridicari pe varfuri din picioare 3 10-15
Tractiuni 4 6-12
Ramat cu gantera pe un brat 4 6-10
Ramat din sezut 3 10
Tractiuni la helcometru la ceafa 3 10
Flexii cu gantere din inclinat 3 10-12
Flexii Preacher pe un brat 2 12
Flexii inverse 2 12
Ridicari de picioare 3 pana la epuizare
Abdomene cu picioarele ridicate 3 pana la epuizare

 

 Masa musculara mai mare, definire mai pronuntata

Referinte

Articole din aceiasi categorie

Antrenament masa musculara piept de 20 minute Antrenament pentru piept de 20 de minute Un antrenament rapid, care iti va arunca in aer pieptul. Antrenamentul apartine unui tanar culturist in plina ascensiune, Calum von Moger. 14 Feb, 2016
Antrenamente scurte pentru cei care nu au timp de sala Antrenamente scurte Chiar daca viata sociala si profesionala iti este foarte incarcata, cu aceste antrenamente scurte nu vei mai avea nicio scuza sa nu te duci la sala! 14 Feb, 2016
metoda rapida de a iti dezvolta masa musculara a pieptului Piept mai mare in 4 saptamani Un program de antrenament pentru dezvoltarea masei musculare a pectoralilor. 14 Feb, 2016
Antrenament pentru umeri mari Antrenament total pentru umeri Umerii sunt una din partile anatomice cele mai proeminente. Fie ca sunt acoperiti sau nu, pot face pe cineva sa para mult mai masiv. Pentru culturisti sau pentru cei entuziasti de fitness, umerii sunt una din grupele musculare care va vor face talia sa para mai mica fara a peirde centimetrii din jurul ei. 14 Feb, 2016
antrenament pentru antebrate Incendiaza-ti antebratele Majoritatea celor care vin la sala se concentreaza asupra peiptului, umerilor si partea superioara a bratelor (biceps si triceps). Dar multi ignora cea mai expusa vederii grupa musculara: antebratele. 14 Feb, 2016
program de antrenament pentru culturistii naturali Cel mai bun program pentru cei care se antreneaza natural Steroizii anabolizanti sunt foarte la moda astazi. Consumul in randul amatorilor a crescut foarte mult, de profesionisti nu mai vorbim. Dar multe din programele de antrenament pe care le gasesti sunt alcatuite de utilizatori de steroizi. Pentru a avansa cat mai rapid cand nu folosesti substante anabolizante si antrenamentele trebuie gandite usor diferit. 27 Sep, 2017
Urmareste-ne
pe facebook

Steroizi.ro - sursa ta de informatii pentru cele mai noi tehnici de antrenament,

cele mai bune planuri nutritionale si cele mai eficiente metode de slabire si definire.

Oricare ar fi scopul tau, noi iti punem la dispozitie uneltele de care ai nevoie pentru a iti construi corpul pe care il vrei.